Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.121
Amper gewogen afgelopen weken
Amper iets getracked omdat ik constant bbqs heb of uiteten ga, vanaf volgende week weer wat secuurder

Nu terug op hoger volume en beste chest pump sinds een jaar ofzo

Voel hem nu ook weer echt kapot gaan zoals vroeger

Haal hier ook veel plezier uit weer

Spot nu ook allemaal veins die ik nooit eerder heb gezien, gaat lekker
918F7E2C-027A-463B-9F2B-0BD1AFF6EC57.jpeg

• #5.122
DB4758F2-6DA9-42B7-8130-8D388BC13E1E.jpeg

5 weekjes cut nu

Weet niet of ik nog 7 weken door ga trekken of nog 4 weken doe want t gaat best hard

Hoop alleen dat mn eetlust over een maandje helemaal terug is en dan weer bulk leef

Ziek verschil op de quads, mirin.

5 weekjes cut nu

Weet niet of ik nog 7 weken door ga trekken of nog 4 weken doe want t gaat best hard

Hoop alleen dat mn eetlust over een maandje helemaal terug is en dan weer bulk leef
In mijn ervaring duurt het altijd twee keer zo lang als dat je denkt😅 Gewoon inzetten op zeven weken. Ben je eerder klaar dan is het ook prima👌

5 weekjes cut nu

12 weken totale cut is niet vreemd

Net wat je wilt toch. Wil je lean lean worden zodat je een fatsoenlijke push vooruit kunt doen heb je nog ff nodig. Als je gewoon een beetje zomerklaar wilt zijn ben je er nog wel een keer.

• #5.127
Ziek verschil op de quads, mirin.
Thanks man! Ben erg blij met de development ook
In mijn ervaring duurt het altijd twee keer zo lang als dat je denkt😅 Gewoon inzetten op zeven weken. Ben je eerder klaar dan is het ook prima👌
Ja zo is het ook weer idd, gewoon gaande weg aankijken
12 weken totale cut is niet vreemd
Nee klopt, ik doe altijd 12 weken cutten, alleen deze cut gaat wel een stuk sneller dan voorgaande cuts, ik loop denk ik al wel 2 weken voor op hoe het normaal bij mij zou gaan
Net wat je wilt toch. Wil je lean lean worden zodat je een fatsoenlijke push vooruit kunt doen heb je nog ff nodig. Als je gewoon een beetje zomerklaar wilt zijn ben je er nog wel een keer.
Ik wil sowieso een fatsoenlijke push fase nog in en ook gewoon slow en steady

Vorige heb ik te hard gerushed aan het einde wat het verneukt heeft

Zomerklaar boeit me niet zoveel voorderest, maar is mooi meegenomen :p

Gewoon knallen, en zoals @IkWilGrootWorde al zei, soms ben je eerder klaar dan gepland

5 weekjes cut nu

Zal nog 5 weekjes doortrekken. 10 weken minicut en dan halfjaar pushen/bouwen.
Hoe leaner je bent hoe langer je door kan pushen/bulken

• #5.138
Dat is idd prolactine als ik me niet vergis. Zwaar vervelend lijkt me, hebben veel mensen op tren ook.

Enerzijds wel vervelend ja omdat je er zelf niet echt pleasure uit haalt maar anderzijds wel goed voor je ego wetende dat je een p*ssy hebt vernietigd a la Johnny Sins

Terug
Naar boven