AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Amper gewogen afgelopen weken
    Amper iets getracked omdat ik constant bbqs heb of uiteten ga, vanaf volgende week weer wat secuurder

    Nu terug op hoger volume en beste chest pump sinds een jaar ofzo

    Voel hem nu ook weer echt kapot gaan zoals vroeger

    Haal hier ook veel plezier uit weer

    Spot nu ook allemaal veins die ik nooit eerder heb gezien, gaat lekker
    918F7E2C-027A-463B-9F2B-0BD1AFF6EC57.jpeg
     
    DB4758F2-6DA9-42B7-8130-8D388BC13E1E.jpeg


    5 weekjes cut nu

    Weet niet of ik nog 7 weken door ga trekken of nog 4 weken doe want t gaat best hard

    Hoop alleen dat mn eetlust over een maandje helemaal terug is en dan weer bulk leef
     
    Ziek verschil op de quads, mirin.
     
    Bekijk bijlage 582988

    5 weekjes cut nu

    Weet niet of ik nog 7 weken door ga trekken of nog 4 weken doe want t gaat best hard

    Hoop alleen dat mn eetlust over een maandje helemaal terug is en dan weer bulk leef
    In mijn ervaring duurt het altijd twee keer zo lang als dat je denkt😅 Gewoon inzetten op zeven weken. Ben je eerder klaar dan is het ook prima👌
     
    Net wat je wilt toch. Wil je lean lean worden zodat je een fatsoenlijke push vooruit kunt doen heb je nog ff nodig. Als je gewoon een beetje zomerklaar wilt zijn ben je er nog wel een keer.
     
    Ziek verschil op de quads, mirin.
    Thanks man! Ben erg blij met de development ook
    In mijn ervaring duurt het altijd twee keer zo lang als dat je denkt😅 Gewoon inzetten op zeven weken. Ben je eerder klaar dan is het ook prima👌
    Ja zo is het ook weer idd, gewoon gaande weg aankijken
    12 weken totale cut is niet vreemd
    Nee klopt, ik doe altijd 12 weken cutten, alleen deze cut gaat wel een stuk sneller dan voorgaande cuts, ik loop denk ik al wel 2 weken voor op hoe het normaal bij mij zou gaan
    Net wat je wilt toch. Wil je lean lean worden zodat je een fatsoenlijke push vooruit kunt doen heb je nog ff nodig. Als je gewoon een beetje zomerklaar wilt zijn ben je er nog wel een keer.
    Ik wil sowieso een fatsoenlijke push fase nog in en ook gewoon slow en steady

    Vorige heb ik te hard gerushed aan het einde wat het verneukt heeft

    Zomerklaar boeit me niet zoveel voorderest, maar is mooi meegenomen :p
     
    Gewoon knallen, en zoals IkWilGrootWorde al zei, soms ben je eerder klaar dan gepland
     
    Bekijk bijlage 582988

    5 weekjes cut nu

    Weet niet of ik nog 7 weken door ga trekken of nog 4 weken doe want t gaat best hard

    Hoop alleen dat mn eetlust over een maandje helemaal terug is en dan weer bulk leef
    Zal nog 5 weekjes doortrekken. 10 weken minicut en dan halfjaar pushen/bouwen.
    Hoe leaner je bent hoe langer je door kan pushen/bulken
     
    Zal nog 5 weekjes doortrekken. 10 weken minicut en dan halfjaar pushen/bouwen.
    Hoe leaner je bent hoe langer je door kan pushen/bulken
    10 weken is toch geen mini cut..?
     
    Heeft vaak te maken met prolactine dat verhoogd is volgens mij.

    Zou best kunnen ja. De orgasmes, als die na lange tijd non stop pounding eenmaal zijn bereikt, zijn ook heel raar. Je voelt eigenlijk niet echt iets.
     
    Zou best kunnen ja. De orgasmes, als die na lange tijd non stop pounding eenmaal zijn bereikt, zijn ook heel raar. Je voelt eigenlijk niet echt iets.
    Dat is idd prolactine als ik me niet vergis. Zwaar vervelend lijkt me, hebben veel mensen op tren ook.
     
    Dat is idd prolactine als ik me niet vergis. Zwaar vervelend lijkt me, hebben veel mensen op tren ook.
    Ja is prolactine idd
    Had ik geen last van op NPP maar wel op tren
     
    Dat is idd prolactine als ik me niet vergis. Zwaar vervelend lijkt me, hebben veel mensen op tren ook.

    Enerzijds wel vervelend ja omdat je er zelf niet echt pleasure uit haalt maar anderzijds wel goed voor je ego wetende dat je een pussy hebt vernietigd a la Johnny Sins
     
    Back
    Naar boven