MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

Mag niet klagen tho' :p nog nooit zo zwaar geweest, vorige keer 85kg was ik echt moddervet
Doel is nu in ieder geval 90kg, en dan is het wel weer tijd voor een tidy up phase

1699185114527.png

Focus is in ieder geval rug/arms/hams
Waist is op z'n dikst ooit nu
Ziet er wel nog goed uit. Heb je nog plannen voor een coach te nemen en/of wedstrijd te draaien?

Wat zet je nu precies?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.502
Ziet er wel nog goed uit. Heb je nog plannen voor een coach te nemen en/of wedstrijd te draaien?

Wat zet je nu precies?
Mijn doel is volgend jaar KFC mee te draaien en dan Classic
Bodybuilding ga ik misschien ooit over 5 jaar doen als ik eens een fatsoenlijk gewicht heb :p

Wil sowieso wel weer terug bij Daan tegen die tijd, goede coaching/stok achter de deur
Net zoals nu, doe ik niet meer m'n dagelijkse 15 min cardio die ik voorheen wel deed. Als ik die verantwoording af moet leggen hou ik me toch iets beter aan een plan.

Ik zet nu 500 test/600 mast/200 npp
Over 4 weken ga ik weer cruisen
Maar om eerlijk te zijn, zie ik echt 0 meerwaarde van NPP en zou ik volgende blast best prima zijn met meer test ipv NPP

Bodybuilding ga ik misschien ooit over 5 jaar doen als ik eens een fatsoenlijk gewicht heb :p

Wil sowieso wel weer terug bij Daan tegen die tijd, goede coaching/stok achter de deur
Net zoals nu, doe ik niet meer m'n dagelijkse 15 min cardio die ik voorheen wel deed. Als ik die verantwoording af moet leggen hou ik me toch iets beter aan een plan.

Maar om eerlijk te zijn, zie ik echt 0 meerwaarde van NPP en zou ik volgende blast best prima zijn met meer test ipv NPP
Als je dat nu weet, dan doe je het toch gewoon

Wat vind je van zo’n redelijk hoge dosis mast in bulk.

Kan van NPP niet meespreken maar vind een hogere dosis test altijd wel lekker eigenlijk.

200 mg NPP naast 1100 mg andere dingen "voel" je ook niet. Het zal allicht wel wat doen aan fullness enzo.

200 mg NPP naast 1100 mg andere dingen "voel" je ook niet. Het zal allicht wel wat doen aan fullness enzo.

Ik heb ook al gezegd dat ie het hoger moet doseren als hij er wat van wilde merken. 200mg nandrolone is misschien alleen voor je gewrichten een toegevoegde waarde, voor mass gains gaat het weinig doen.

Of je hebt troep gear, van 225mg npp merkte ik wel degelijk wat namelijk.

• #5.508
Als je dat nu weet, dan doe je het toch gewoon
Te lui :p
Wat vind je van zo’n redelijk hoge dosis mast in bulk.

Kan van NPP niet meespreken maar vind een hogere dosis test altijd wel lekker eigenlijk.
Ik had m'n mast opgehoogd ivm gyno sides, maar dat kwam denk ik omdat ik die paar weken weer blowde (nu weer allang mee gekapt)
Ik dacht dat blowen geen gyno groei kon veroorzaken adhv de onderzoeken die ik had gelezen, maar Diederik Smit had het er laatst over dat dit dus wel kon zei iemand tegen mij
En de tijdsframes passen perfect
Maar wil het nu niet lager doen want nu voel ik me erg goed, dus alles is nu goed in verhouding lijkt mij
Toegevoegde waarde van de mast voorderest is er niet echt, want ben niet meer het vet % dat het een mooie harde look geeft

Ik heb ook al gezegd dat ie het hoger moet doseren als hij er wat van wilde merken. 200mg nandrolone is misschien alleen voor je gewrichten een toegevoegde waarde, voor mass gains gaat het weinig doen.
Ik merk dus ook niets van m'n gewrichten
M'n pols doet nog steeds zeer bij onderhandse oefeningen of heavy presses
Of je hebt troep gear, van 225mg npp merkte ik wel degelijk wat namelijk.
Die kans zit er ook zeer zeker in

dat werkt alleen bij Deca, niet bij NPP hoe raar het ook klinkt. Je taille omvang zal zeker toenemen van + 200mg NPP

dat werkt alleen bij Deca, niet bij NPP hoe raar het ook klinkt. Je taille omvang zal zeker toenemen van + 200mg NPP

Dat is niet waar want ik heb bijvoorbeeld jarenlang gesukkeld met bicep tendons en op npp voelde ik ook zeer zeker verbetering van de ontsteking.

Hoe zou dit moeten werken dan?
Nandrolone = Nandrolone
Deca heeft de werking dat je vocht vasthoud en het vocht naar je gewrichten trekt, NPP doet dat niet.
Als je al GH gebruikt is dat al beter en verder is 100mg Deca al genoeg hiervoor

Deca heeft de werking dat je vocht vasthoud en het vocht naar je gewrichten trekt, NPP doet dat niet.
Als je al GH gebruikt is dat al beter en verder is 100mg Deca al genoeg hiervoor
Maar je zegt in een eerdere post dat NPP op 200+ wel zeker weten je taille in omvang laat groeien. Hoe komt dat dan? Of is de Phenyl Prop een magische ester die het vocht niet naar je gewrichten stuurt in tegenstelling tot de decaonate? Oprechte vraag, ik weet het nl niet.

Maar je zegt in een eerdere post dat NPP op 200+ wel zeker weten je taille in omvang laat groeien. Hoe komt dat dan? Of is de Phenyl Prop een magische ester die het vocht niet naar je gewrichten stuurt in tegenstelling tot de decaonate? Oprechte vraag, ik weet het nl niet.
Omdat je er meer van gaat vreten

Bij deze onze seniele anonieme opa op negeer gezet. Eerst kwam er nog wel af en toe wat zinnigs uit maar tegenwoordig zie ik alleen maar onzin voorbij komen:roflol:

• Haha
Waarderingen: 6am
  • #5.520
Eet nog steeds mn kleine 3800 kcal + wat meuk erbij

En denk meer dat mn eetlust nog goed is door de GH dan de NPP :roflol:

Terug
Naar boven