Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

Al 2 weken echt 0 plezier in trainen
Vanaf vandaag maar ff besloten m'n logbook te ditchen en gewoon net zo lang te gaan trainen waar ik zin in heb tot het plezier weer terug komt
Laatst weer even gekickboxed en daar haalde ik veel plezier uit, dus misschien dat ik dat wat meer ga doen, maar dat is planning technisch helaas lastig

Gewicht:
Week 4: 83,7
Week 5: 84,1
Week 6: 84,9
Week 7: 84,6
Week 8: 85,2
Week 9: 84,8 (nu)
Ik heb dat ook vaker, tijdje wat anders is niet erg. alleen klote als je in bulk zit. Dit is ook een reden waarom ik afwissel met PL gericht, dan maakt ik dit minder mee.

Gooi die logbook weg en ga gewoon op je gevoel freestylen. Probeer nieuwe oefeningen, bodypart combinaties, rep ranges, intensity techniques etc.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.466
Waarin heb je geen zin, het trainen/ eten of de “lifestyle”?

Neem je wel genoeg rustdagen, want als je te veel traint dan loopt de emmer vanzelf keer over. Niet elke dag/week is even leuk, maar een split die werkt helpt wel veel mee. De een traint 7 dagen pw en de ander 4/5 max.
Nee eten gaat eigenlijk best prima, alleen het trainen an sich elke dag als "must" staat me een beetje tegen
Ik train 5x per week dus rustdagen voldoende, volume is ook niet dusdanig hoog dat dat problemen op zou moeten leveren
De split vind ik ook gewoon leuk op 1 dag na maar krijg mezelf gewoon echt met moeite naar de gym gesleept
Een weekje niets doen helpt mij daar het snelst voorbij
Dit helpt bij mij ook dus altijd, alleen die heb ik 4 a 5? weken geleden ook al genomen omdat ik zo vermoeid was, dus dat is een beetje het lastige
Denk dat ik een beetje mezelf een beetje teveel heb gepusht door die "beating the logbook" mindset
Gooi die logbook weg en ga gewoon op je gevoel freestylen. Probeer nieuwe oefeningen, bodypart combinaties, rep ranges, intensity techniques etc.
Dit ga ik idd gewoon doen, gewoon bro oefeningen en pompen tot failure
Had laatst ook echt zware pushdowns gedaan met deze grip:
1698325288222.png

Normaliter zou ik het niet doen want niet OpTimAl maar ik haalde daar juist veel plezier uit om een beetje hersenloos ermee te pompen

Nee eten gaat eigenlijk best prima, alleen het trainen an sich elke dag als "must" staat me een beetje tegen
Ik train 5x per week dus rustdagen voldoende, volume is ook niet dusdanig hoog dat dat problemen op zou moeten leveren
De split vind ik ook gewoon leuk op 1 dag na maar krijg mezelf gewoon echt met moeite naar de gym gesleept

Dit helpt bij mij ook dus altijd, alleen die heb ik 4 a 5? weken geleden ook al genomen omdat ik zo vermoeid was, dus dat is een beetje het lastige
Denk dat ik een beetje mezelf een beetje teveel heb gepusht door die "beating the logbook" mindset

Dit ga ik idd gewoon doen, gewoon bro oefeningen en pompen tot failure
Had laatst ook echt zware pushdowns gedaan met deze grip:
1698325288222.png

Normaliter zou ik het niet doen want niet OpTimAl maar ik haalde daar juist veel plezier uit om een beetje hersenloos ermee te pompen

Soms iets lang volhouden wat minder optimaal maar wel leuker is kan meer opleveren als iets doen wat je tegenstaat en gaat afraffelen, vooral als het je op een punt brengt als dat het helemaal niet meer leuk is.

En die vbar is lekker idd!

Soms iets lang volhouden wat minder optimaal maar wel leuker is kan meer opleveren als iets doen wat je tegenstaat en gaat afraffelen, vooral als het je op een punt brengt als dat het helemaal niet meer leuk is.

En die vbar is lekker idd!
Precies. Mooi dat uit 1 of andere EMG studie blijkt dat iets anders optimaal is, als jij dat optimale kut vindt ga je er echt niet het maximale uithalen. Trainen op ons niveau moet ook leuk blijven.

Precies. Mooi dat uit 1 of andere EMG studie blijkt dat iets anders optimaal is, als jij dat optimale kut vindt ga je er echt niet het maximale uithalen. Trainen op ons niveau moet ook leuk blijven.
Soms is de stress die je hebt om een reep chocolade die je niet wilt eten erger, dan de chocolade zelf.
#'hetmoetwelleukblijven

Grappig ook dat de top notch bb'ers zich niet bezig houden met die nonsens of een bar 35, 75 of 150 graden is.

Zag net nog William Bonac in de gym, doet qua oefeningen echt basic shit en weinig wat optimaal zou zijn.

Gewoon lekker pompen.

Als ik 1 week niet heb getraind word ik suïcidaal lol. Max zonder trainen is 3 dagen voor mij.
Zo erg heb ik het niet :P Voel me meestal na zo’n 5 dagen weer klaar om te gaan maar die extra twee dagen doen wel goed.

Heb ik ook wel eens. Recent vooral met een hoger volume had ik het ook na iedere 4-5 weken dat ik uitgeblust was. Hou het nu bij vrij low volume (terug DC ) en kan dat wel een week of 8 volhouden gelukkig.

Meende dat Mike isratel en z’n crew eigenlijk altijd na 4 weken deloaden

• #5.472
Jep, uiteindelijk is plezier de eerste reden waarom ik deze sport doe

En soms vergeet ik dat wel eens, dat niet alles perfect “moet” maar dat plezier ook belangrijk is

Ben nu atm legday aan t doen, zonder logboek, gewoon op gevoel tot failure en scheelt toch een hoop stress

• #5.473
Zo gezegd zo gedaan

Vandaag back/arms

Begonnen met een V-bar pulldown want die miste ik toch wel omdat je die lekker heavy kan loaden

Voorderest workout met dropsets, partials etc.

Geen repranges of vooraf bepaalde TuT

Lekkerste pomp in maanden tijd, ga dit nog wel even volhouden zo

• #5.474
1698580967319.png

85,2kg (+100g tov vorige week)

Moet wel beter m'n cardio gaan doen want die heb ik laatste 3 weken laten vallen 😵

• #5.476
86kg ochtend gewicht al een paar dagen op rij

Gaat die 90 er eindelijk komen

Ben overigens heel nieuwsgierig al best lang naar dbol, ookal weet ik dat dat voor mijn doeleinden 0 zin heeft

Maar ben gewoon heel benieuwd, alleen de ervaring hier is ook meerendeels alleen vochtbal en hoge bloeddruk volgens mij

• Like
Waarderingen: Boca
Ben overigens heel nieuwsgierig al best lang naar dbol, ookal weet ik dat dat voor mijn doeleinden 0 zin heeft

Paar keer geprobeerd en weggetyfd. Maagzuur, eetlust weg en vol met vocht. Is het mij niet waard voor dat beetje kracht. Vele nadelen tegen enkel voordelen, voor mij dan.

• #5.478
Paar keer geprobeerd en weggetyfd. Maagzuur, eetlust weg en vol met vocht. Is het mij niet waard voor dat beetje kracht. Vele nadelen tegen enkel voordelen, voor mij dan.
Oh nou geheid dat ik die maagzuur en eetlust problemen ook krijg dan hahaha

f**k dat

Maar ben gewoon heel benieuwd, alleen de ervaring hier is ook meerendeels alleen vochtbal en hoge bloeddruk volgens mij
Toevallig gisteren 100 tabs binnen gekregen om even 4 weken te gaan proberen. Puur uit nieuwsgierigheid ook. Gaat geen long term mass leveren maar wel een paar weken vol pomps en joy. Ik doe 30mg verdeelt over 10mg ontbijt, pre meal en post meal

Terug
Naar boven