AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.481
Toevallig gisteren 100 tabs binnen gekregen om even 4 weken te gaan proberen. Puur uit nieuwsgierigheid ook. Gaat geen long term mass leveren maar wel een paar weken vol pomps en joy. Ik doe 30mg verdeelt over 10mg ontbijt, pre meal en post meal
Aight, erg benieuwd naar jouw ervaring ook dan!

Denk dat het wel een fijn middel is wanneer je goed lean bent en terug wilt gainen. Op dit punt van je bulk misschien wat minder op z’n plaats gezien bf al wat hoger is en eetlust een stuk fragieler is.

Staat volgens mij ook niet mis naast een beetje tren :P

Denk dat het wel een fijn middel is wanneer je goed lean bent en terug wilt gainen. Op dit punt van je bulk misschien wat minder op z’n plaats gezien bf al wat hoger is en eetlust een stuk fragieler is.

Ik was aardig lean bij start bulk >10% en het verneukte toch aardig wat definitie bij mij. Maar dat is natuurlijk waar je voorkeur naar uit gaat. Ik ga persoonlijk liever voor definitie.

86kg ochtend gewicht al een paar dagen op rij

Gaat die 90 er eindelijk komen

Ben overigens heel nieuwsgierig al best lang naar dbol, ookal weet ik dat dat voor mijn doeleinden 0 zin heeft

Maar ben gewoon heel benieuwd, alleen de ervaring hier is ook meerendeels alleen vochtbal en hoge bloeddruk volgens mij
Over 2/3 weken start me push waar ook 50mg (pwo) inject dbol ed in zit, zal er wel op terugkomen over enkele weken wat ik ervan ervaar.

• #5.485

Ja vind het nu ook te tricky om te runnen hoor, maar dacht in de toekomst wellicht leuk om te testen
Over 2/3 weken start me push waar ook 50mg (pwo) inject dbol ed in zit, zal er wel op terugkomen over enkele weken wat ik ervan ervaar.
Oeh nice, ben benieuwd

Ik was aardig lean bij start bulk >10% en het verneukte toch aardig wat definitie bij mij. Maar dat is natuurlijk waar je voorkeur naar uit gaat. Ik ga persoonlijk liever voor definitie.
Maja bulken op zich gaat je definitie geen goed doen :P maar begrijp wel wat je wil zeggen, liever met middelen die niet/weinig aromatiseren

Jullie zijn allemaal veels te druk bezig met 'lean' en 'vochtloos' blijven.

Jullie zijn allemaal veels te druk bezig met 'lean' en 'vochtloos' blijven.

Ik heb al heel wat dingen losser gelaten maar sommige dingen voel ik me niet comfortabel bij (veel.vocht)en als ik dat kan voorkomen of tegengaan dan doe ik dat. Nogmaals dat is waar je voorkeuren liggen uiteraard. Doen waar je je goed bij voelt.

Ik heb al heel wat dingen losser gelaten maar sommige dingen voel ik me niet comfortabel bij (veel.vocht)en als ik dat kan voorkomen of tegengaan dan doe ik dat. Nogmaals dat is waar je voorkeuren liggen uiteraard. Doen waar je je goed bij voelt.
Yes maar als je doel optimaal groeien is waar ik wel van uit ga als je gear zet zou ik me toch wat minder zorgen maken over je 'shape'.

Same. Geen zin meer om met 15 kg vocht rond te lopen en er continu als Chinees met een enorme plofkop uit te zien. Dan maar iets rustiger gainen.

86kg ochtend gewicht al een paar dagen op rij

Gaat die 90 er eindelijk komen

Ben overigens heel nieuwsgierig al best lang naar dbol, ookal weet ik dat dat voor mijn doeleinden 0 zin heeft

Maar ben gewoon heel benieuwd, alleen de ervaring hier is ook meerendeels alleen vochtbal en hoge bloeddruk volgens mij
Een van e fijnste roids die ik ooit gebruikt heb qua gevoel en pomp. Neem het niet meer omdat t echt rotzooi is.

• #5.493
Deed voorheen nooit partials, laatste sessies toegepast en die hou ik er zeker in

• #5.494
1698920536767.png

Zelfde shirt, jaar tussen :roflol:
86,6kg vanochtend 🚀

• #5.498
9831A359-53E5-4A8E-8ACC-79EE8AC81E65.jpeg
BDF8FF11-0459-4957-91A6-93273075611A.jpeg

Begin wel stuk vettiger te worden, nog steeds wel ab veins en beginnen steeds meer veins op mn quads en biceps te komen

Ochtendgewicht gemiddeld 86kg nu

Over de afgelopen 8 weken 410 gram per week aangekomen

Die eerste pic laat je idd wel wat vettiger ogen. Zou het obv je andere pic eigenlijk niet zeggen.

• #5.500
Die eerste pic laat je idd wel wat vettiger ogen. Zou het obv je andere pic eigenlijk niet zeggen.
Mag niet klagen tho' :p nog nooit zo zwaar geweest, vorige keer 85kg was ik echt moddervet
Doel is nu in ieder geval 90kg, en dan is het wel weer tijd voor een tidy up phase

1699185114527.png

Focus is in ieder geval rug/arms/hams
Waist is op z'n dikst ooit nu

Terug
Naar boven