- Waardering
- 15.910
Lijkt wel het log van @pineapple1025
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is de reden dat ik niet kuur maar nog steeds het stemmetje in mijn hoofd, 1 kuurtje maar hahaIk weet niet of jij hetzelfde ervaart, maar de laatste tijd ben ik me toch steeds meer en meer bewust aan het worden van hoe “slecht” ik me eigenlijk voel in een blast tov een cruise. Zowel lichamelijk als geestelijk. Het is moeilijk uit te leggen, maar het is gewoon een bepaalde vibe door heel je lichaam die uiterst onaangenaam is. Het heeft ook niet zo veel te maken met of ik nu tren, bold of deca of whatever neem… Gewoon steroids in het algemeen.
Tijdens een cruise voel ik me veel relaxter, vrijer en meer energiek en positief. In een blast voel ik me altijd gespannen, opgejaagd, gewoon niet chill… En daarnaast komt ook nog het fysieke aspect kijken. Ik kan echt stellen dat zaken zoals mijn vertering tijdens een blast vele malen slechter is dan tijdens een cruise en na een x-aantal weken/maanden blasten betaal je hier gewoon de prijs voor.
Na een paar jaar je standaard zo onprettig te voelen in je eigen lichaam snap ik dat je daar op een bepaald moment wat afstand van wil nemen. Soms denk ik ook van: f**k, ik ben nog in de 20 en eigenlijk in de “kracht van me leven”, maar ik voel me louter ellendig van al die troep.
Dit is de reden dat ik inmiddels op TRT zit.Ik weet niet of jij hetzelfde ervaart, maar de laatste tijd ben ik me toch steeds meer en meer bewust aan het worden van hoe “slecht” ik me eigenlijk voel in een blast tov een cruise. Zowel lichamelijk als geestelijk. Het is moeilijk uit te leggen, maar het is gewoon een bepaalde vibe door heel je lichaam die uiterst onaangenaam is. Het heeft ook niet zo veel te maken met of ik nu tren, bold of deca of whatever neem… Gewoon steroids in het algemeen.
Tijdens een cruise voel ik me veel relaxter, vrijer en meer energiek en positief. In een blast voel ik me altijd gespannen, opgejaagd, gewoon niet chill… En daarnaast komt ook nog het fysieke aspect kijken. Ik kan echt stellen dat zaken zoals mijn vertering tijdens een blast vele malen slechter is dan tijdens een cruise en na een x-aantal weken/maanden blasten betaal je hier gewoon de prijs voor.
Na een paar jaar je standaard zo onprettig te voelen in je eigen lichaam snap ik dat je daar op een bepaald moment wat afstand van wil nemen. Soms denk ik ook van: f**k, ik ben nog in de 20 en eigenlijk in de “kracht van me leven”, maar ik voel me louter ellendig van al die troep.
Ik heb dit totaal niet, ik voel me alleen af en toe ellendig in een bulk om het grote aantal kcals wat ik op een dag naar binnen moet schuiven maar mentaal verder wel lekker.Ik weet niet of jij hetzelfde ervaart, maar de laatste tijd ben ik me toch steeds meer en meer bewust aan het worden van hoe “slecht” ik me eigenlijk voel in een blast tov een cruise. Zowel lichamelijk als geestelijk. Het is moeilijk uit te leggen, maar het is gewoon een bepaalde vibe door heel je lichaam die uiterst onaangenaam is. Het heeft ook niet zo veel te maken met of ik nu tren, bold of deca of whatever neem… Gewoon steroids in het algemeen.
Precies dit eigenlijk, merk ook weinig voordeel van een blast tov een cruise als ik de afweging maakIk weet niet of jij hetzelfde ervaart, maar de laatste tijd ben ik me toch steeds meer en meer bewust aan het worden van hoe “slecht” ik me eigenlijk voel in een blast tov een cruise. Zowel lichamelijk als geestelijk. Het is moeilijk uit te leggen, maar het is gewoon een bepaalde vibe door heel je lichaam die uiterst onaangenaam is. Het heeft ook niet zo veel te maken met of ik nu tren, bold of deca of whatever neem… Gewoon steroids in het algemeen.
Precies dit eigenlijk, merk ook weinig voordeel van een blast tov een cruise als ik de afweging maak

100% Ben nu zelfs helemaal off en voel me weer herboren. De rust tussen m'n oren was weer vergeten hoe goed ik me altijd voel als ik off ga off trt dosis zetIk weet niet of jij hetzelfde ervaart, maar de laatste tijd ben ik me toch steeds meer en meer bewust aan het worden van hoe “slecht” ik me eigenlijk voel in een blast tov een cruise. Zowel lichamelijk als geestelijk. Het is moeilijk uit te leggen, maar het is gewoon een bepaalde vibe door heel je lichaam die uiterst onaangenaam is. Het heeft ook niet zo veel te maken met of ik nu tren, bold of deca of whatever neem… Gewoon steroids in het algemeen.

Ben sinds deze week aan het cruisen en heb in ieder geval een stuk minder opgejaagd gevoel
Daarbij ook geslaagd voor m'n scriptie en even een week rust van de gym
De mentale rust die ik heb is ongeëvenaard, ik raak gestressed omdat ik steeds denk "shit ik moet echt iets aan school doen/naar de gym etc."
Maar ik hoef eigenlijk helemaal niks, ook wel eens lekker![]()

Dat volgt na 3 weken stoppen met injecten 🌚

.
, voor het eerst echt weekend (2 dagen vrij) in 3 jaar ofzoKleine update;
Bier smaakt goed
Auto rijden hier is echt een doodwens
India 2.0 if you ask me
Tot je ziet hoe ze in België rijden dan snap je waarom dit ontnomen wordtHet vermogen om zelf na te denken en beslissingen te nemen wordt de Nederlandse automobilist in zijn geheel ontnomen door de manier waarop de Nederlandse infrastructuur in elkaar steekt. Als je elke 20 meter een drempel, rotonde, verkeerseiland of een flitspaal gewend bent en je komt in een omgeving waar dat niet zo is, is het gelijk paniek.

Je moet dan ook echt niet naar Brussel gaanTot je ziet hoe ze in België rijden dan snap je waarom dit ontnomen wordt
Helft van de auto’s met schaafschade en deuken![]()
Je moet dan ook echt niet naar Brussel gaan
geen idee waarom je naar daar ging tbh. Trump loog er niet over
En dat was nog best lang geleden dus nu zal alles er nog 10x zo kut zijn