Dus je hebt ik weet niet hoeveel sides moeten doorstaan, aardige doseringen en stacks gezet en had ambities voor het podium. Je bent aardig ver gegaan voor je gains om ogenschijnlijk ineens voor iets heel anders te gaan. Mag ik vragen hoe dit komt(interessevraag)?
Ik kan na al die moeite en inzet niet voorstellen dat ik ineens een heel andere sport ga beoefenen?
Blijf je wel on? Zo ja waarom wel?
Blijf je kracht trainen of zal dit helemaal stoppen als je wat meer in de kickbox zit?
Ik snap de overstap niet helemaal na alle inzet en dingen die je hebt moeten doorstaan.
Ging het niet snel genoeg?
Ja begrijpelijk dat je deze vragen hebt man
Ik wilde eigenlijk altijd weer terug op kickbox (moest er dus vanaf vanwege afstand, daarna druk met school etc. en er was nooit een gym in de buurt) en heb dat ook altijd gezegd als bodybuilding niets wordt, gaat het kickbox worden.
Ben nu verhuisd, toevallig sinds kort klaar met school, dus de ruimte is er
Nou heb ik onlangs
weer een lijpe acne flare-up gehad, en elke blast voelde ik me mentaal kutter dan in een cruise
Dus simpel weg wegen alle nadelen (voor mij) niet meer op tegen de "voordelen" (voor nu dan)
Ik blijf nog wel on, 150-200mg, ik wil wel off gaan in de toekomst maar zie dat voor nu nog even niet zitten
Mijn plan is wel 100% om te blijven krachttrainen omdat ik er nu weer plezier uit haal, maar de laatste weken/maanden was het meer een "moet" dan een "willen"
Ik doe nu eigenlijk alsnog m'n bodybuild schema maar dan hier en daar een oefening erbij of vervangen
En functioneel zijn met m'n lichaam trekt me ook weer wel gewoon, ik was vroeger heel erg lenig + een goede conditie en daar is beide niks meer van over
Nu is het plan om rond onderhoud te eten tot eind dit jaar (ik eet wel op gevoel)
Dan vanaf januari wil ik sowieso dieet switch maken naar veel meer organisch/biologisch/animal-based voeding en puur echt performance gericht kijken en even m'n gehele gezondheid tip top krijgen
Zou het liefst wat willen cutten dan
This being said, ik sluit een bodybuild wedstrijd niet uit in de toekomst, maar het lijkt mij leuk om nu even een ander pad in te slaan