Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.581
Je moet dan ook echt niet naar Brussel gaan :o

geen idee waarom je naar daar ging tbh. Trump loog er niet over
Antwerpen ben ik al tig keer geweest omdat ik daar dichtbij woonde

Nu Brussel ivm een expo en kerstmarkt, maar vind Antwerpen toch wel 10x beter :roflol:

Antwerpen ben ik al tig keer geweest omdat ik daar dichtbij woonde

Nu Brussel ivm een expo en kerstmarkt, maar vind Antwerpen toch wel 10x beter :roflol:
Steden als Gent of Brugge zijn imo een stuk gezelliger, zeker voor kerstmarkten :D

• #5.583
Train nu hypertrofie gericht met hier en daar wat oefeningen voor explosiviteit

De toegevoegde functionele accesories/oefeningen:

Pushday:
Plyometric push-ups
Barbell Punch Outs (Flat/Incline/Shoulder achter elkaar)
Footwork Ladder Drills
Heavy bag kick drills

Pullday:
Pull-ups
Pendlay Rows
Sled Pulls
Battle Rope

Legday:
Barbell Squats
Standing Calf Raises (vanuit de grond/high reps)
Jumping Medicine Ball Slams
Sled Pushes
Heavy bag punch drills

Pullday 2:
Footwork Ladder Drills
Heavy bag Combo Drills
- nog aan te vullen

Pushday 2:

Is m'n kickbox les dus train geen 2e x push in de week of alleen wat high rep/verzurings oefeningen zoals een SkiErg/Barbell Punch Outs/Push-ups

Legday 2:
Hip Thrusts
Explosive Knee Step-ups
- nog aan te vullen

• Like
Waarderingen: horn
  • #5.584
1703101894500.png

Heb wel eindelijk iets van kuiten hehe, geen idee wat ik ervoor heb gedaan want train ze nog maar 1x per week zonder progressive overload oid

• #5.586
Dus je hebt ik weet niet hoeveel sides moeten doorstaan, aardige doseringen en stacks gezet en had ambities voor het podium. Je bent aardig ver gegaan voor je gains om ogenschijnlijk ineens voor iets heel anders te gaan. Mag ik vragen hoe dit komt(interessevraag)?
Ik kan na al die moeite en inzet niet voorstellen dat ik ineens een heel andere sport ga beoefenen?

Blijf je wel on? Zo ja waarom wel?
Blijf je kracht trainen of zal dit helemaal stoppen als je wat meer in de kickbox zit?

Ik snap de overstap niet helemaal na alle inzet en dingen die je hebt moeten doorstaan.
Ging het niet snel genoeg?

• #5.589
Dus je hebt ik weet niet hoeveel sides moeten doorstaan, aardige doseringen en stacks gezet en had ambities voor het podium. Je bent aardig ver gegaan voor je gains om ogenschijnlijk ineens voor iets heel anders te gaan. Mag ik vragen hoe dit komt(interessevraag)?
Ik kan na al die moeite en inzet niet voorstellen dat ik ineens een heel andere sport ga beoefenen?

Blijf je wel on? Zo ja waarom wel?
Blijf je kracht trainen of zal dit helemaal stoppen als je wat meer in de kickbox zit?

Ik snap de overstap niet helemaal na alle inzet en dingen die je hebt moeten doorstaan.
Ging het niet snel genoeg?
Ja begrijpelijk dat je deze vragen hebt man

Ik wilde eigenlijk altijd weer terug op kickbox (moest er dus vanaf vanwege afstand, daarna druk met school etc. en er was nooit een gym in de buurt) en heb dat ook altijd gezegd als bodybuilding niets wordt, gaat het kickbox worden.

Ben nu verhuisd, toevallig sinds kort klaar met school, dus de ruimte is er

Nou heb ik onlangs weer een lijpe acne flare-up gehad, en elke blast voelde ik me mentaal kutter dan in een cruise

Dus simpel weg wegen alle nadelen (voor mij) niet meer op tegen de "voordelen" (voor nu dan)
Ik blijf nog wel on, 150-200mg, ik wil wel off gaan in de toekomst maar zie dat voor nu nog even niet zitten

Mijn plan is wel 100% om te blijven krachttrainen omdat ik er nu weer plezier uit haal, maar de laatste weken/maanden was het meer een "moet" dan een "willen"
Ik doe nu eigenlijk alsnog m'n bodybuild schema maar dan hier en daar een oefening erbij of vervangen

En functioneel zijn met m'n lichaam trekt me ook weer wel gewoon, ik was vroeger heel erg lenig + een goede conditie en daar is beide niks meer van over

Nu is het plan om rond onderhoud te eten tot eind dit jaar (ik eet wel op gevoel)
Dan vanaf januari wil ik sowieso dieet switch maken naar veel meer organisch/biologisch/animal-based voeding en puur echt performance gericht kijken en even m'n gehele gezondheid tip top krijgen
Zou het liefst wat willen cutten dan

This being said, ik sluit een bodybuild wedstrijd niet uit in de toekomst, maar het lijkt mij leuk om nu even een ander pad in te slaan :p

Tom Platz zei ooit: Bodybuilding is like being in the mob. Once you’re in, you’ll never get out.

Over een tijdje zit je weer vol te blasten en shit, 100%.

Pak meer rustdagen, enjoy life meer en dan komt de drive vanzelf terug 3/4x pw trainen boek je alsnog gigantische progressie.

Zien we dit niet veel vaker? Jongens die vrijwel direct ( dikke ) kuren pakken, PT worden, praten over wedstrijden maar zodra het snel heel buff worden toch tegen valt de vlam een waaklichtje wordt? Bodybuilding is gewoon best een kut sport/hobby/levensstijl.

In mijn dichte omgeving is het vaak zodra een partner komt dan begint de ellende. Op het begin is het dat ze alles accepteren en na x maanden dan begint het; “moet je alweer trainen”, “kan je niet keer mee uit eten”, “hoezo moet je 21.00 te bed” blablbla en dan is het voor veel mannen einde verhaal aangezien die niet durven te zeggen dat het je hobby is. Mooiste is nog als je alles laat vallen voor een vrouwke, al je gains kwijtraakt en na paar maanden/jaar naait ze eruit met je buffed amigo.

• #5.595
In mijn dichte omgeving is het vaak zodra een partner komt dan begint de ellende. Op het begin is het dat ze alles accepteren en na x maanden dan begint het; “moet je alweer trainen”, “kan je niet keer mee uit eten”, “hoezo moet je 21.00 te bed” blablbla en dan is het voor veel mannen einde verhaal aangezien die niet durven te zeggen dat het je hobby is. Mooiste is nog als je alles laat vallen voor een vrouwke, al je gains kwijtraakt en na paar maanden/jaar naait ze eruit met je buffed amigo.
Mijn partner wilt zelf het podium op dus van dat geen sprake

Zou ook niet met iemand samen kunnen zijn die er geen begrip voor heeft

Zien we dit niet veel vaker? Jongens die vrijwel direct ( dikke ) kuren pakken, PT worden, praten over wedstrijden maar zodra het snel heel buff worden toch tegen valt de vlam een waaklichtje wordt? Bodybuilding is gewoon best een kut sport/hobby/levensstijl.
Als het heel snel buff worden tegen zou vallen was ik al gekapt na een jaar :p

• Like
Waarderingen: AK

Zeker waar. Des te indrukwekkender en bewonderenswaardiger ook wanneer je iemand tegenkomt met écht een goed fysiek. Bodybuilding is voor mannen met de lange adem die autistisch en egoïstisch genoeg zijn om ondanks alles wat op hun levenspad komt toch door te gaan met jaar in jaar uit elke dag hetzelfde doen. Dat is voor mij ook het fascinerende eraan.

Al dat autistische gedoe heeft me meer gains gekost dan opgeleverd.

Als het heel snel buff worden tegen zou vallen was ik al gekapt na een jaar :p
Je hebt het 2 jaar volgehouden..

Was ook oprecht niet slecht bedoeld. Ik vraag me ook wel eens af waarom ik er duizenden euros per jaar aan spendeer en 10+ jaar later nog steeds niet huge ben. Toen ik net begon dacht ik nog een junioren wedstrijd op 100+ kg in wedstrijd shape te kunnen doen 😂

Terug
Naar boven