AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

Welke datum ga je starten? (Dat je nog kan wachten als ik het thuis heb liggen dan kan ik niet lang wachten haha :D)

Volg, ga volgend voorjaar mn eerste test-e only cycle doen dus fijn om dit soort dingen te volgen.

• Topic Starter Topic Starter
Welke datum ga je starten? (Dat je nog kan wachten als ik het thuis heb liggen dan kan ik niet lang wachten haha :D)
Heb nog geen precieze datum, eerst even kijken wat m'n kcal met mn lichaam doen, ik denk wel iig eerder dan een maand aangezien ik m'n lichaam redelijk goed ken

Heb daar zelf voor gekozen, heb sowieso geen tijd voor fysieke meet-ups

Volgens mij had je beter na je kuur een coach kunnen nemen, dan had je al kunnen beginnen:p snap je coach ook wel die wilt meer zekerheid hebben over je kcals en training enz. En kent je natuurlijk nog niet. Maar volgens mij had je alles wel aardig on point, de resultaten liegen er iniedergeval niet om. Maar wat betreft nakuur wil je dat zelf of heeft de coach jou dat aangeraden? vind het zowieso soms wat onduidelijk allemaal de een zegt je herstelt prima zonder nakuur en de andere raad hcg aan tijdens de kuur en nolva als nakuur???

31 opgegeven? Er staat gewoon 19 bij als het goed is.

Ik ga het niet over kuren hebben want heb geen zin in een ban
1636546950306.png

IMG-20191013-WA0015.jpg

Maar hier een bewijs je van m'n inhammen die er altijd al gezeten hebben 😆
Dat is toch geen bewijs? Gaat trouwens niet eens over inhammen, want je heel je haarlijn is focking erg teruggetrokken. No fucking way dat je haarlijn zo eruit zag sinds je geboorte. Er zijn enkele uitzonderingen, maar dat ziet er nooit zo drastisch uit.

En nu we toch over haar/kapsels hebben: @Vypaw fix die focking Ananas kapsel. Ziet eruit gap.

Dat is toch geen bewijs? Gaat trouwens niet eens over inhammen, want je heel je haarlijn is focking erg teruggetrokken. No fucking way dat je haarlijn zo eruit zag sinds je geboorte. Er zijn enkele uitzonderingen, maar dat ziet er nooit zo drastisch uit.

En nu we toch over haar/kapsels hebben: @Vypaw fix die focking Ananas kapsel. Ziet eruit gap.
Hoe mijn haar zit heeft het altijd al gezeten, m'n haarlijn is het zelfde gebleven

• Topic Starter Topic Starter

Binnenkort buzzcut geen stressss

Terug
Naar boven