XXL Nutrition

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.361
Ballen zijn volgens mij nu al weer bijna normaal
Positief verrast over hoe snel dat ging

Blijkbaar snurk ik wel heel heftig, heb nog nooit gesnurkt in mn leven dus vermoed dat het aan de gear ligt

Ballen zijn volgens mij nu al weer bijna normaal
Positief verrast over hoe snel dat ging

Blijkbaar snurk ik wel heel heftig, heb nog nooit gesnurkt in mn leven dus vermoed dat het aan de gear ligt
Heb het zelf ook in de bulk als ik wat ronder ben. me coach gaf ook aan dat het komt doordat je meer vocht vasthoud.

Op je zij/buik liggen kan al veel schelen.

• #1.363
Acne is trouwens ook heel hard uitgebroken

Kan me niet voorstellen wat voor drama het zou zijn geweest als ik nu off was gegaan

Dan was alles nog verder uit balans gegooid
Dus ga maar ff skin care routine erop knallen
En ga jouw tips meenemen ✌🏻 @ak

• Like
Waarderingen: AK

Kan me niet voorstellen wat voor drama het zou zijn geweest als ik nu off was gegaan

Heb ook een gevoelige huid en op advies jaren geleden met medik8 begonnen, vrijwel alles vooraf geprobeerd maar medik8 werkte gewoon goed. Geef het wel ff paar weken de tijd.

Hiermee reinigen met water
8BEE4954-4B29-459F-8306-DE34145B46BA.jpeg

En dit smeer je daarna erop
D501E233-A863-49F3-9D73-F0CFB24E61D5.jpeg

Bijlagen

• 7BB67F32-D54F-424A-A12D-DF94B992BDEB.jpeg
    7BB67F32-D54F-424A-A12D-DF94B992BDEB.jpeg
    63 KB · Weergaven: 19
Dat bruine flesje is soort van peeling doe je 1x pw aangezien met paar druppels je gezicht on fire is.

Dit zou je ook eens kunnen proberen eventueel. Ze hebben kleine formaten om het uit te proberen.
Bekijk bijlage 549560

Ff roaccutane scoren, is het zo weg

• #1.370
Omega 3 + zink. Sindsdien nooit echt meer issues gehad met acné. Voor mij echt een lifesaver,
Dat supplementeer ik dus al, magnesium ook
Heeft veel geholpen toentertijd maar bokst niet op tegen de roids helaas
want ik reageerde altijd best kut op tane.
Zie het sowieso niet zitten om tijdens een kuur ook nog dat soort zooi erin te gooien, heb het als laatste optie staan iig

Dat supplementeer ik dus al, magnesium ook
Heeft veel geholpen toentertijd maar bokst niet op tegen de roids helaas

Zie het sowieso niet zitten om tijdens een kuur ook nog dat soort zooi erin te gooien, heb het als laatste optie staan iig
Hoe erg is het dan?

En waarschijnlijk neem je ook niet genoeg. Je moet goed kijken hoeveel EPA/DHA je neemt. Dus niet de totaliteit van beiden, want zo staat het meestal aan de voorkant weergeven. Je moest best wel wat nemen volgens deze studie. (2,000 mg of eicosapentaenoic acid and docosahexaenoic acid), a γ-linoleic acid group (borage oil containing 400 mg γ-linoleic acid) https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/24553997/

En ik zou daarbij minimaal 50mg zink nemen.

Waar bestel jij die als ik vragen mag?
Overal en nergens. Zolang er maar genoeg EPA/DHA inzit maakt het in principe vrij weinig uit.

Geen idee hoe erg het in je gezicht is? Ik zou de exfoliants nog ff laten staan en gelijk voor het zware geschud gaan. Retinal op 0,1% is OTC het beste wat je kunt krijgen. Evt zou je een recept voor tretinoïne kunnen fixen als het echt heftig is. Vergeet niet om het rustig op te bouwen en daarnaast ook 2x daags te cleansen/moisturizen en altijd zonnebrand te gebruiken.. :D Naast dat het top spul tegen acné is, heeft het ook een berg aan andere voordelen.

Roa op low dose werkt ook goed, maar dat is kut spul idd. Voordeel van een beetje degelijke skincare, met retinoids en zonnebrand in het bijzonder, is de bewezen anti-aging effect en/of het voorkomen van schade.

Jep van blast naar cruise was ik ook uitgebroken. Wat een kutzooi is dat zeg.
Houd ons even op de hoogte wat voor jou werkt🙏

• #1.376
Hoe erg is het dan?

En waarschijnlijk neem je ook niet genoeg. Je moet goed kijken hoeveel EPA/DHA je neemt. Dus niet de totaliteit van beiden, want zo staat het meestal aan de voorkant weergeven. Je moest best wel wat nemen volgens deze studie. (2,000 mg of eicosapentaenoic acid and docosahexaenoic acid), a γ-linoleic acid group (borage oil containing 400 mg γ-linoleic acid) https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/24553997/

En ik zou daarbij minimaal 50mg zink nemen.

Overal en nergens. Zolang er maar genoeg EPA/DHA inzit maakt het in principe vrij weinig uit.
Ik neem gecombineerd 3 gram EPA/DHA man
Neem sinds laatst wel maar 30mg zink dus ga die dosis weer ff ophogen dan

Ik ga even kijken of ik foto van mn rug kan maken zo waar je het ziet

• #1.377
634E7FFD-3107-4C83-91C7-E48F48DA6F5F.jpeg

Op de foto lijkt het ook minder erg dan irl

Het boeit me oprecht niet veel omdat ik er *eerst* geen last van had maar ik ging vandaag op een stoel zitten en toen popte er eentje ofzo
Niet heel chill
En vind het daarbuiten niet heel hygiënisch ogen

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven