- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb het zelf ook in de bulk als ik wat ronder ben. me coach gaf ook aan dat het komt doordat je meer vocht vasthoud.Ballen zijn volgens mij nu al weer bijna normaal
Positief verrast over hoe snel dat ging
Blijkbaar snurk ik wel heel heftig, heb nog nooit gesnurkt in mn leven dus vermoed dat het aan de gear ligt
Heb ook een gevoelige huid en op advies jaren geleden met medik8 begonnen, vrijwel alles vooraf geprobeerd maar medik8 werkte gewoon goed. Geef het wel ff paar weken de tijd.Acne is trouwens ook heel hard uitgebroken
Kan me niet voorstellen wat voor drama het zou zijn geweest als ik nu off was gegaan
Dan was alles nog verder uit balans gegooid
Dus ga maar ff skin care routine erop knallen
En ga jouw tips meenemen ✌🏻 @ak
Dit zou je ook eens kunnen proberen eventueel. Ze hebben kleine formaten om het uit te proberen.Acne is trouwens ook heel hard uitgebroken
Kan me niet voorstellen wat voor drama het zou zijn geweest als ik nu off was gegaan
Ff roaccutane scoren, is het zo wegAcne is trouwens ook heel hard uitgebroken
Ja heb doxycycline liggen nog ook
Omega 3 + zink. Sindsdien nooit echt meer issues gehad met acné. Voor mij echt een lifesaver, want ik reageerde altijd best kut op tane.Ja heb doxycycline liggen nog ook
Maar kijk liever of ik t eerst op een andere manier kan fixen
Dat supplementeer ik dus al, magnesium ookOmega 3 + zink. Sindsdien nooit echt meer issues gehad met acné. Voor mij echt een lifesaver,
Zie het sowieso niet zitten om tijdens een kuur ook nog dat soort zooi erin te gooien, heb het als laatste optie staan iig
Waar bestel jij die als ik vragen mag?Omega 3 + zink. Sindsdien nooit echt meer issues gehad met acné. Voor mij echt een lifesaver, want ik reageerde altijd best kut op tane.
Hoe erg is het dan?Dat supplementeer ik dus al, magnesium ook
Heeft veel geholpen toentertijd maar bokst niet op tegen de roids helaas
Zie het sowieso niet zitten om tijdens een kuur ook nog dat soort zooi erin te gooien, heb het als laatste optie staan iig
Overal en nergens. Zolang er maar genoeg EPA/DHA inzit maakt het in principe vrij weinig uit.
Omega 3 + zink. Sindsdien nooit echt meer issues gehad met acné. Voor mij echt een lifesaver, want ik reageerde altijd best kut op tane.
DankjeOveral en nergens. Zolang er maar genoeg EPA/DHA inzit maakt het in principe vrij weinig uit.
Acne is trouwens ook heel hard uitgebroken
geekandgorgeous.com
Naast dat het top spul tegen acné is, heeft het ook een berg aan andere voordelen.Jep van blast naar cruise was ik ook uitgebroken. Wat een kutzooi is dat zeg.Acne is trouwens ook heel hard uitgebroken
Ik neem gecombineerd 3 gram EPA/DHA manHoe erg is het dan?
En waarschijnlijk neem je ook niet genoeg. Je moet goed kijken hoeveel EPA/DHA je neemt. Dus niet de totaliteit van beiden, want zo staat het meestal aan de voorkant weergeven. Je moest best wel wat nemen volgens deze studie. (2,000 mg of eicosapentaenoic acid and docosahexaenoic acid), a γ-linoleic acid group (borage oil containing 400 mg γ-linoleic acid) https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/24553997/
En ik zou daarbij minimaal 50mg zink nemen.
Overal en nergens. Zolang er maar genoeg EPA/DHA inzit maakt het in principe vrij weinig uit.
Bedoel je niet 300mg?Ik neem gecombineerd 3 gram EPA/DHA man
Neem sinds laatst wel maar 30mg zink dus ga die dosis weer ff ophogen dan
Ik ga even kijken of ik foto van mn rug kan maken zo waar je het ziet
300mg doet niet zoveel he
Het gunstige effect wordt verkregen bij een dagelijkse inname van 250 mg DHA. Lucovitaal Vegan Omega-3 Microalgen bevat 250mg DHA per dagdosering.