En heb je ook al geleerd om een kutje te fixen? Of bel je nog steeds je moeder op als je afgetrokken moet worden?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En heb je ook al geleerd om een kutje te fixen? Of bel je nog steeds je moeder op als je afgetrokken moet worden?
Dat blijft ook wel echt een dingetje dat je eindeloos tegen hem blijft zeggen hè...En heb je ook al geleerd om een kutje te fixen? Of bel je nog steeds je moeder op als je afgetrokken moet worden?
Tot meeuw opeens een video upload dat hij een chimie knalt in het laatst genomen foto topicDat blijft ook wel echt een dingetje dat je eindeloos tegen hem blijft zeggen hè...
Hoeft ook niet elke keer. Maar het lijkt mij wel leuk om een keertje te doen. Stelt waarschijnlijk geen hol voor maar alsnog lijkt het me leuk.Maat van mij moet zetten trt maar kan zichzelf niet prikken. Moest ik dat voor hem doen een keer gelukkig 😅
Oh? Wanneer heb ik dat voor het laatst gezegd dan. En ben jij nu zijn holmaatje geworden?Dat blijft ook wel echt een dingetje dat je eindeloos tegen hem blijft zeggen hè...
Die opmerking over z'n moeder en z'n stage komt zo vaak voorbij dat in mijn ogen de lol er allang vanaf is. Ik mag Meeuw wel jaOh? Wanneer heb ik dat voor het laatst gezegd dan. En ben jij nu zijn holmaatje geworden?

Ohnee, de enige opmerking die mij de strot uit komt is "kom parkje"Die opmerking over z'n moeder en z'n stage komt zo vaak voorbij dat in mijn ogen de lol er allang vanaf is. Ik mag Meeuw wel ja![]()
Zo ver ik kan herinneren heb ik die zelden tot nooit gebruikt. En ik had natuurlijk moeten weten dat het eerst goedgekeurd moest worden door zijn bafmaatje voordat ik over hem iets ging posten. My bad.Die opmerking over z'n moeder en z'n stage komt zo vaak voorbij dat in mijn ogen de lol er allang vanaf is. Ik mag Meeuw wel ja![]()
Was vorige maand nog wel te doen idd maar nu is het wel erg dood.Ohnee, de enige opmerking die mij de strot uit komt is "kom parkje"
Kan om de rest nog wel lachen
Ik ben eens terug gaan zoeken en je hebt gelijk dat jij die zelden tot nooit gebruikt hebt... Hij begint imo gewoon een beetje flauw te worden.Zo ver ik kan herinneren heb ik die zelden tot nooit gebruikt. En ik had natuurlijk moeten weten dat het eerst goedgekeurd moest worden door zijn bafmaatje voordat ik over hem iets ging posten. My bad.
Zie nu pas in wat voor zielig figuur je eigenlijk bent. Jij bent een gozer die zijn onzekerheid overcompenseert met allerlei cosmetische ingrepen. Ik ben onzeker maar ik probeer op een natuurlijke manier eraan te werken. Verder ga ik hier ook niet meer op in. Gebruik je gains op anderen te motiveren ipv om anderen altijd de grond in te trappen.En heb je ook al geleerd om een kutje te fixen? Of bel je nog steeds je moeder op als je afgetrokken moet worden?
Welkom op het viva forum, wat zijn je doelen?Ik ben eens terug gaan zoeken en je hebt gelijk dat jij die zelden tot nooit gebruikt hebt... Hij begint imo gewoon een beetje flauw te worden.
Sowieso vind ik het soms wel een beetje sneu voor hem hoe sommige hier met hem omgaan, maarja, daarin hebben wij denk ik een verschillende kijk op manieren van omgang.
Hij krijgt dusdanig veel crap over zich heen regelmatig dat ik persoonlijk vind dat dat soms wel wat minder mag. Maarja, you do you.
En ik weet dat hij het soms ook wel uitlokt met dingen die hij zegt, maar toch. Het zou in mijn ogen wat minder mogen.
Ah joh ik heb mijn wijffie leren kennen aan de tren en ben naar haar juist liever op de tren dus no spang. Naar mijn verdere omgeving not so muchMaarja kijken hoelang dat dus goed gaat aan le tren :')

Zou goed kunnen. Ik spendeer hier te weinig om te weten wat eenieder allemaal wel of niet heeft gezegd.Ik ben eens terug gaan zoeken en je hebt gelijk dat jij die zelden tot nooit gebruikt hebt... Hij begint imo gewoon een beetje flauw te worden.
Sowieso vind ik het soms wel een beetje sneu voor hem hoe sommige hier met hem omgaan, maarja, daarin hebben wij denk ik een verschillende kijk op manieren van omgang.
Hij krijgt dusdanig veel crap over zich heen regelmatig dat ik persoonlijk vind dat dat soms wel wat minder mag. Maarja, you do you.
En ik weet dat hij het soms ook wel uitlokt met dingen die hij zegt, maar toch. Het zou in mijn ogen wat minder mogen.
Dat beschouw ik dus als een nee. Goede reminder inderdaad, moet binnenkort weer wat lijntjes in mijn gezicht laten opvullen met botox/fillers. Deze blast heeft iig goed wat verneukt. En zat trouwens ook na te denken om binnenkort neuscorrectie te doen. Ben toch niet helemaal content ermee.Zie nu pas in wat voor zielig figuur je eigenlijk bent. Jij bent een gozer die zijn onzekerheid overcompenseert met allerlei cosmetische ingrepen. Ik ben onzeker maar ik probeer op een natuurlijke manier eraan te werken. Verder ga ik hier ook niet meer op in. Gebruik je gains op anderen te motiveren ipv om anderen altijd de grond in te trappen.
Ieder zijn ding. Ik ben goed op weg ik werk aan mezelf. Mensen moeten mij nemen zoals ik ben anders hebben ze pech. Sorry @Vypaw voor dit gelul in je topic nu houd ik mijn mondZou goed kunnen. Ik spendeer hier te weinig om te weten wat eenieder allemaal wel of niet heeft gezegd.
Het is maar ook net hoe je er mee omgaat. Of je neemt het allemaal niet zo serieus, dat kan ook natuurlijk.
Dat beschouw ik dus als een nee. Goede reminder inderdaad, moet binnenkort weer wat lijntjes in mijn gezicht laten opvullen met botox/fillers. Deze blast heeft iig goed wat verneukt. En zat trouwens ook na te denken om binnenkort neuscorrectie te doen. Ben toch niet helemaal content ermee.
Als jij dit al zo nauw neemt dan heb ik het wel met je te doen eerlijk gezegd.
Haha oké dat is beter idd 😂 ben ook benieuwd hoe het gaat met tren maar toch fijn zo'n wijfie die niet te moeilijk doet over kuren etcHahaha nee tis wel een meid
Maarja kijken hoelang dat dus goed gaat aan le tren :')
Ja sowieso idd wel fijn manHaha oké dat is beter idd 😂 ben ook benieuwd hoe het gaat met tren maar toch fijn zo'n wijfie die niet te moeilijk doet over kuren etc
Als jij denkt dat jij een extra sticker in jouw stickerboekje krijgt omdat jij life op nightmare mode speelt dan moet je dat vooral blijven doen. Tegenwoordig zijn alleen neppe spieren niet meer voldoende. Met die halve bak red je het niet meer. Als je het doet, doe je het goed. WHATEVER IT TAKESIeder zijn ding. Ik ben goed op weg ik werk aan mezelf. Mensen moeten mij nemen zoals ik ben anders hebben ze pech. Sorry @Vypaw voor dit gelul in je topic nu houd ik mijn mond
Ben gewoon gelukkig momenteelAls jij denkt dat jij een extra sticker in jouw stickerboekje krijgt omdat jij life op nightmare mode speelt dan moet je dat vooral blijven doen. Tegenwoordig zijn alleen neppe spieren niet meer voldoende. Met die halve bak red je het niet meer. Als je het doet, doe je het goed. WHATEVER IT TAKES
Gelukkig voelen staat gelijk aan stagnatie. Alle mensen die er een beetje goed uitzien haten zichzelf. Alles kan altijd beter, mooier, groter en sterker.