Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

kleiner doorstroomoppervlak in de naald zal inderdaad altijd resulteren in lagere flow als je de overige factoren gelijk houdt.
Maar er zijn een aantal factoren waar je prima mee kan spelen, viscositeit van de olie kan je zelf beïnvloeden door temperatuur te verhogen of een merk kiezen die sowieso olie gebruikt met een lagere viscositeit zoals MCT of CSO.
En wat ook helpt is een smallere spuit gebruiken; kleinere spuit (2 of 3 ml ipv een 5 ml heeft een kleiner oppervlak van de zuiger en lever je dus effectief meer druk uitgaande van constante kracht van je hand.
0.5 ml door slinpin met 0.33 mm naald gaat sneller dan 0.5 ml met een 5 ml spuit door 0.6 mm naald.

Ik injecteer persoonlijk liever elke dag 1 ml met een slinpin dan 2x per week 3,5 ml met een blauwe pin :p
Waar trek je dan mee op?

Doordat je vaker optrekt uit de vial bij ed injecties gaat het rubber van de vial bij mij kapot en drijven er stukjes rubber in de vial

Waar trek je dan mee op?

Doordat je vaker optrekt uit de vial bij ed injecties gaat het rubber van de vial bij mij kapot en drijven er stukjes rubber in de vial
Ik trek gewoon op met een 5 ml spuit + 21G naald en backload meerdere slinpins vooruit. Als je steriel werkt kunnen ze zo prima een paar weken staan :p

Ik trek gewoon op met een 5 ml spuit + 21G naald en backload meerdere slinpins vooruit. Als je steriel werkt kunnen ze zo prima een paar weken staan :p
Raakt de stof van de spuit niet beschadigd na enkele weken? Is wel een must om er meerdere klaar te maken op voorhand denk ik, elke dag bezighouden met het backloaden en pinnen zou me snel vervelen :o

Ik ram nu tijdens de cut ook gewoon lekker 3x pw 75test en 50primo met slins weg in quads. Werkt perfect joh.

Klaar maken voor meerdere dagen en je hebt het zo gezet.

Raakt de stof van de spuit niet beschadigd na enkele weken? Is wel een must om er meerdere klaar te maken op voorhand denk ik, elke dag bezighouden met het backloaden en pinnen zou me snel vervelen :o
Recht op zetten met een luchtbelletje bovenin zodat rubber van de zuiger niet constant in contact staat met de olie. Dagelijks zoiets moeten laden zou ik inderdaad echt niet zien zitten. Wat dat betreft ben ik ook gewoon lui/heb ik graag gemak.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.349
Laat die sexy buurvrouwen maar komen 😎

1646310114775.png

• #1.350
Squat
2x8x125
Letsfuckinggooooo bby
Zeer goeie

Leg Ext
2x13x72
1x12x56 (TuT)

Uni Leg Press
2x12x77,5

LLC
1x10x63
1x6x63

SLDL (TuT focus)
2x12x90

Adductor
1x13x63
1x8x63

Uni Calf Raise
3x12x15

Laatst bewerkt:
Nog steeds best wel droog :thumb:

Ik snap niet dat iedereen zoveel moeite heeft met het opnemen van de olie, ik gebruikt een witte 13G als ik het goed heb, en binnen 10 sec zit de 2ml in de spuit. Miss heb ik gewoon erg dunne olie?

• #1.354
Legday gisteren ging lekker maar push vandaag ging helemaal kut
Echt bizar minder kracht

Flat
1x6x46
1x5x46

Incline
2x10x30

Shoulder
2x6x32

Ben je nu aan het cruisen?