AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

Ik vind die boeren na die capsules al niet te doen. 🤮

Zou dan gewoon lekker voor vette vis gaan

Ik verdraag totaal geen visolie. Maakt niet uit welk merk ik neem en hoeveel, ik word altijd fucking misselijk van die shit en die boeren zijn inderdaad al helemaal een drama.

Ja sowieso wel mentaal ja
Ik vind het chiller om er in te gaan met de "if I die, I die" mentaliteit
Met een spotter kan je al gauw denken van oh hij helpt me toch wel

Ik squat met belt nu idd, qua bracen gewoon echt stuk chiller vind ik zelf
Heb het zelfde probleem, is echt vervelend. Nooit fatsoenlijke spotters als ik bezig ben.:mad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.427
Voel me meer confident op deze 125mg cruise dan de 250 blast lol

No filter
DC9E8096-32FA-452E-805F-D56C80702316.jpeg

Denk dat ik vorige x gewoon mn dagje niet had
Gewoon weer progressie geboekt

Shoulder Press
2x10x38

Flat
1x8x46
1x5x46

Zaterdag ff rammen bij rotterdamse rave en daarna weer mn kontje rustig houden voor de komende tijd

Morgen of donderdag ff bloed laten prikken
Bidden dat alles oke is zodat ik weer snel kan blasten hihi x

Laatst bewerkt:
In een cruise prikken is natuurlijk wel stukje comfirmation bias. Met zo'n milde blast en geen orals ga je ws geen gekke bloedwaardes zien. Dat je 6 week into cruise normale waardes hebt zegt nietalles uiraard. :p Maar dat weerhoudt je wss toch niet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.431
1646828131425.png

Precies 2 jaar verschil lol
Links was mid dirty bulk
Vandaag pull maar voelde me totaal niet fit dus laag volume gedraaid

In een cruise prikken is natuurlijk wel stukje comfirmation bias. Met zo'n milde blast en geen orals ga je ws geen gekke bloedwaardes zien. Dat je 6 week into cruise normale waardes hebt zegt nietalles uiraard. :p Maar dat weerhoudt je wss toch niet.

Wanneer zou jij bloed prikken dan? Ik heb nog nooit gehoord van mensen die in hun blast bloedwaardes checken. Kan aan mij liggen maar dat lijkt me net zo nuttig als je leverwaardes testen terwijl je dronken bent.

En hij cruised net 1-2 weken dus is best representatief

Wanneer zou jij bloed prikken dan? Ik heb nog nooit gehoord van mensen die in hun blast bloedwaardes checken. Kan aan mij liggen maar dat lijkt me net zo nuttig als je leverwaardes testen terwijl je dronken bent.
Zou je juist wel moeten doen en ik maak mezelf er ook schuldig aan het niet te doen en m'n kop in het zand te steken.

Je wilt juist weten hoe beroerd je er aan toe bent mid cycle zodat je kan bijsturen zover mogelijk.

Als je elke dag een fles vodka zuipt, stop je dan een paar weken met zuipen voor je leverwaarden checken en dat als go zien om door te zuipen?

Als je elke dag een fles vodka zuipt, stop je dan een paar weken met zuipen voor je leverwaarden checken en dat als go zien om door te zuipen?
Niet een paar weken nee maar wel de dag in kwestie zodat je nuchter je test doet.

Ik heb voor ik begonnen ben een bloedtest gedaan. Nadat ik klaar ben met een kuur en ergens voor de start van men volgende neem ik weer een bloedtest om te kijken of mijn lichaam goed herstelt is. Dat ik slechtere waardes heb tijdens mijn kuur is wel logisch.

Zou je juist wel moeten doen en ik maak mezelf er ook schuldig aan het niet te doen en m'n kop in het zand te steken.

Je wilt juist weten hoe beroerd je er aan toe bent mid cycle zodat je kan bijsturen zover mogelijk.
Wat moet er mid cycle gebeuren met je bloedwaarden dat je zou stoppen dan?

Het idee van een bloedtest is toch dat je wilt weten of je lichaam goed herstelt van de schade die je toebrengt?

Laatst bewerkt:
Niet een paar weken nee maar wel de dag in kwestie zodat je nuchter je test doet.

Ik heb voor ik begonnen ben een bloedtest gedaan. Nadat ik klaar ben met een kuur en ergens voor de start van men volgende neem ik weer een bloedtest om te kijken of mijn lichaam goed herstelt is. Dat ik slechtere waardes heb tijdens mijn kuur is wel logisch.

Wat moet er mid cycle gebeuren met je bloedwaarden dat je zou stoppen dan?

Het idee van een bloedtest is toch dat je wilt weten of je lichaam goed herstelt van de schade die je toebrengt?
Het idee van de bloedtest mid cycle is om te zien hoeveel impact de gear op je bloedwaardes heeft en of het wel verstandig is om nog eens 10 weken extra met zulke fucked up bloedwaardes rond te lopen, zo zie je echt welke schade je doet.

Het idee van de bloedtest mid cycle is om te zien hoeveel impact de gear op je bloedwaardes heeft en of het wel verstandig is om nog eens 10 weken extra met zulke fucked up bloedwaardes rond te lopen, zo zie je echt welke schade je doet.
Als je een hele lange kuur doet kan je mid cycle wel kijken, of in het geval van een 12 weken durende kuur zou het ook beter zijn om zowel tijdens de kuur als tijdens de cruise een test te doen maar in theorie zijn dat 8 testen per jaar en niemand doet dat. Als er dan onderscheid gemaakt moet worden tussen in je blast testen en in je cruise testen zou ik gaan voor tijdens je cruise.

Als je een hele lange kuur doet kan je mid cycle wel kijken, of in het geval van een 12 weken durende kuur zou het ook beter zijn om zowel tijdens de kuur als tijdens de cruise een test te doen maar in theorie zijn dat 8 testen per jaar en niemand doet dat. Als er dan onderscheid gemaakt moet worden tussen in je blast testen en in je cruise testen zou ik gaan voor tijdens je cruise.
Mensen gebruiken die bloedtest 8 weken in de cruise, na een 12, 15, 20 etc weken durende blast/prep als een controle of ze weer kunnen blasten.

Leuk dat je waarden weer een beetje acceptabel zijn op dat moment, naar het is totaal niet representatief voor je gezondheid gedurende het jaar. Je waarden zijn net weer een week of 2 oke, wat dus inhoud dat je eigenlijk altijd met een zwaar ongunstige LDL/HDL rondloopt, geen idee hebt hoe zwaar je je lever overbelast hebt met evt orals etc. Je lichaam is veerkrachtig en kan veel herstellen in een korte tijd, maar het is geen indicatie of je gedurende het jaar gezond bent of of je weer kan blasten.

Terug
Naar boven