- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan heb je idd wel een uitdaging als je die zo wil optrekken en een botte naald al 😂Bruh ik kom er net pas achter dat je die plunger van die insuline naalden er gewoon uit kan halen
Ben echt een staatsmongool
Snapte al niet hoe mensen hun shit optrokken met die slin pins![]()
Dan heb je idd wel een uitdaging als je die zo wil optrekken en een botte naald al 😂
Heb t zelf een keer geprobeerd met test-e maar dat was amper te doen. Kan aan mn gear en geduld liggen 😁Met dunne olie zoals primo 100mg/ml of test cyp 250 gaat dat prima hoor en best snel.
Doe het altijd zo. Botte naald valt ook wel mee.
Ja wil die I Hate Models wel eens live zienWel lekkere lineup.
Ik ga zo 17 apr pas weer awakenings easter

Ze draaien al lekker. Have fun man!
Nee ik doe maar 1 keerTraining van vandaag ging niet geweldig
Gisteren deficit van 2K kcal 🥲
Feessie was wel leuk
Alcohol ja 👀
Sure
Tip voor de volgende keer: Na een feestje gewoon twee dagen niet trainen.Training van vandaag ging niet geweldig
Gisteren deficit van 2K kcal 🥲
Feessie was wel leuk
Ja sliep helaas niet thuis dus daardoor zat ik in de knoei met mn etenTip voor de volgende keer: Na een feestje gewoon twee dagen niet trainen.
Je hebt geen focus, vochtbalans is fucked, glycogeen uitgeput en je lichaam zit vol met cortisol. Beter even herstellen/rusten en dan pas weer alles oppakken.
Tijdens gebruik blijven eten helpt al een hoop. Als je thuiskomt ook goede pre bed meal (als je dat nog niet deed).
Zelfde geldt voor alcohol trouwens. Dag erna lekker thuis blijven.
Cholesterol? Hdl, ldl? Dit zegt namelijk nadaBloods:
![]()
Estradiol was in range, stond op andere pagina
Hb en hematocriet wel te hoog, ga je bloed doneren?Bloods:
![]()
Estradiol was in range, stond op andere pagina