XXL Nutrition

One Cycle Won't Hurt

Cholesterol? Hdl, ldl? Dit zegt namelijk nada
Dit inderdaad, als het goed is bewaren ze je bloed een paar dagen dus zou direct contacten voor aanvullend uitgebreidere cholesterol bepaling, dus LDL en HDL. Met zo'n laag totaal vermoed ik dat je HDL ook goed laag gaat zijn.

Ligt er ook aan hoeveel heb je gedronken voor de bloedafname meen ik
Denk dat je met aas er wel redelijk van uit kunt gaan dat het daardoor komt? Mijn hc was ook rond de 0.55 en hb 11-12, nu 0.45 en 10 sinds ik off ben.

Denk dat je met aas er wel redelijk van uit kunt gaan dat het daardoor komt? Mijn hc was ook rond de 0.55 en hb 11-12, nu 0.45 en 10 sinds ik off ben.
Ik zat uitgedroogd of iig weinig gedronken pre bloedprikken op 0.52 en de keer erna met goed gedronken op 0.49 en dat was ook nog eens 4 weken post contest

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.465
Ligt er ook aan hoeveel heb je gedronken voor de bloedafname meen ik
Ja heb niets gedronken voor bloedafname dus wellicht dat de creatinine kinase zo verhoogd is ook daarom?

Dit inderdaad, als het goed is bewaren ze je bloed een paar dagen dus zou direct contacten voor aanvullend uitgebreidere cholesterol bepaling, dus LDL en HDL. Met zo'n laag totaal vermoed ik dat je HDL ook goed laag gaat zijn.
Coach zei dat ik deze test moest doen dus zo doende dat ik mezelf hierop heb laten checken

Ja heb niets gedronken voor bloedafname dus wellicht dat de creatinine kinase zo verhoogd is ook daarom?
CK heeft te maken met spierschade. Als je flink los bent gegaan in de sportschool krijg je die altijd (flink) verhoogd terug.
Om daar een fatsoenlijke meting te krijgen moet je snel een week of 2 stoppen met krachtsport.

Helemaal niks drinken voor een bloedtest is niet zo verstandig. Ik sta juist de ochtend van een bloedonderzoek wat eerder op om extra water naar binnen te kiepen. Je wil een waarheidsgetrouw beeld van de situatie in je lichaam, dat krijg je niet als je gedehydreerd bent. Zo loop je immers niet dagelijks rond als het goed is.

• #1.468
Hb en hematocriet wel te hoog, ga je bloed doneren?
Heb een afspraak staan om eerst mn bloed te controleren zodat ik daarna bloed kan doneren

Helemaal niks drinken voor een bloedtest is niet zo verstandig. Ik sta juist de ochtend van een bloedonderzoek wat eerder op om extra water naar binnen te kiepen. Je wil een waarheidsgetrouw beeld van de situatie in je lichaam, dat krijg je niet als je gedehydreerd bent. Zo loop je immers niet dagelijks rond als het goed is.
Nee heb je gelijk in, totaal niet over nagedacht
Hier is de prikpost alleen ‘s Ochtends open dus ben gelijk na wakker worden bloed gaan prikken

• #1.469
Overigens is de nasleep de dag na het festival altijd het meest verschrikkelijkst

Heb het elk halfuur zien worden vannacht
Gisteren wel wat van de deficit kunnen compenseren

Voel me ook totaal niet fit dus ga lekker rust houden vandaag

Coach zei dat ik deze test moest doen dus zo doende dat ik mezelf hierop heb laten checken
Feit blijft dat totaal cholesterol nogal nietszeggend is voor iemand die AAS gebruikt en zou je alsnog aanraden je uitgebreide cholesterol aanvullend te laten bepalen. Zo te zien heb je bij bloedwaardentest gedaan, ben je voor 15 euro extra klaar en heb je tenminste een beeld van je cholesterol ipv een random waarde waar je eigenlijk niks aan hebt;

Extra testen zonder opnieuw bloed af te laten nemen?

U kunt nog extra testen laten doen zonder opnieuw bloed af te nemen.

Uw bloed wordt 5 werkdagen na ontvangst op ons lab geconserveerd voor nabepalingen. Als verzendoptie kiest u voor ''consult/nabepaling'', zodat u geen verzendkosten hoeft te betalen.

• #1.471
Feit blijft dat totaal cholesterol nogal nietszeggend is voor iemand die AAS gebruikt en zou je alsnog aanraden je uitgebreide cholesterol aanvullend te laten bepalen. Zo te zien heb je bij bloedwaardentest gedaan, ben je voor 15 euro extra klaar en heb je tenminste een beeld van je cholesterol ipv een random waarde waar je eigenlijk niks aan hebt;

Extra testen zonder opnieuw bloed af te laten nemen?

U kunt nog extra testen laten doen zonder opnieuw bloed af te nemen.

Uw bloed wordt 5 werkdagen na ontvangst op ons lab geconserveerd voor nabepalingen. Als verzendoptie kiest u voor ''consult/nabepaling'', zodat u geen verzendkosten hoeft te betalen.
Ga em zo ff bestellen nog 👌

• #1.472
Update week 17
Gewicht 77kg
Fluctueer al echt een paar weken nu maarja niet heel gek

Normaal neem ik pre workout
Had dit keer ook pre pump genomen van een mattie
Dat spul werkt echt t*ring lekker pfoe

E219A8FF-0071-41E5-81CB-E4DDA50E7575.png

Laatst bewerkt:
Goed fysiek man! Goeie benen ook

is dat pipetflesje van minoxidil? Zo ja heb ik dezelfde :D

• #1.475
beter baardolie aangesmeerd krijgen voor een baard die je hebt is beter dan minoxidil nodig hebben om een baard te krijgen zullen we maar zeggen...:eyes:

beter baardolie aangesmeerd krijgen voor een baard die je hebt is beter dan minoxidil nodig hebben om een baard te krijgen zullen we maar zeggen...:eyes:
Alleen is baardolie ter vergelijking een beetje op het niveau van creatine voor baardgains en minoxidil op het niveau van tren.

Jaaa dat is zeker waar, gebruik 't nu een maand ofzo maar zal over een tijdje wel een voor en na foto plaatsen in dat topic. of nouja meer een voor en tussendoor foto :p

• #1.479
Squat
2x6x130

Gewicht begint weer fatsoenlijk te stijgen, denk dat ik binnenkort eindblast gewicht ga inhalen iig
Cholesterol laten checken, even wachten op de resultaten

• #1.480
1647615322627.png

Gaat niet lang meer duren voor de abs loesoe zijn
Schouders beginnen wel mooi 3D vorm te krijgen irl, wat lastiger te zien op de foto imo

Dumbell Shoulder Press
7x40
5x40

Flat

6x44
5x44

Terug
Naar boven