AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.621
Slecht geslapen afgelopen dagen wegens privé omstandigheden

Shoulder Press
1x5x40
1x5x38

Flat Press
2x6x44

Incline
2x10x26

Side Raise Cable
2x12x5
Dumbell
2x8x8

Face Pull 3 sec c
2x12x38

Flyes, chest press, tricep -

Let's go 🍿
200.gif

Staat wss ergens terug, wat voor dosages ga je zetten? Erg benieuwd hoe je de sides gaat ervaren :-)

• #1.625
Staat wss ergens terug, wat voor dosages ga je zetten? Erg benieuwd hoe je de sides gaat ervaren :-)
De juiste doseringen (want had in een post de doseringen verkeerd berekend)
Komen uit op een gemiddelde per week van

350mg Test P
267mg Tren Hex
50mg anadrol

Beetje dubbel dit, je gaat er waarschijnlijk spijt van krijgen achteraf maar langs de andere kant gaan de resultaten er ook wel mogen zijn :).

De drang om het te proberen ging vroeg of laat toch te groot zijn om het te laten, dus beter nu dat je nog jong bent.

Bon nu maar hopen dat er niet teveel parkjes in de buurt zijn.

Hoppa tren en nog 350mg anadrol! :D ben benieuwd hoe de tren zal lopen. Je hebt geen UPje toch?

Succes mate ik blijf volgen

• #1.633
Beetje dubbel dit, je gaat er waarschijnlijk spijt van krijgen achteraf maar langs de andere kant gaan de resultaten er ook wel mogen zijn :).

De drang om het te proberen ging vroeg of laat toch te groot zijn om het te laten, dus beter nu dat je nog jong bent.

Bon nu maar hopen dat er niet teveel parkjes in de buurt zijn.
Hahahahaha, ja ik wilde het sowieso een keer proberen
Wel iets vroeger dan gepland maar goed, we gaan het meemaken
M’n omgeving weet er van in ieder geval

Hoppa tren en nog 350mg anadrol! :D ben benieuwd hoe de tren zal lopen. Je hebt geen UPje toch?
Wat is een UPje? :p

Ben benieuwd wat deze cycle je gaat brengen, shape gaat sws eng worden!

Zit je nog bij Suikerbuik? Ik snap die cycle-designs van die kerel soms echt niet, eerst een mini cycle met lage dosering en de cycle erna een verdubbeling van de dosis met gelijk tren erbij.
Niet bang om gelijk de lange ester te zetten? straks word je para zit die shit nog 2 weken in je systeem.

• #1.637
Ben benieuwd wat deze cycle je gaat brengen, shape gaat sws eng worden!

Zit je nog bij Suikerbuik? Ik snap die cycle-designs van die kerel soms echt niet, eerst een mini cycle met lage dosering en de cycle erna een verdubbeling van de dosis met gelijk tren erbij.
Niet bang om gelijk de lange ester te zetten? straks word je para zit die shit nog 2 weken in je systeem.
Ja shape gaat hopelijk wel mooie sprongen maken
Zit idd nog bij Jeff, snap de keuze ook niet helemaal
Betreft para worden, heb wel trust issues, dat is dan ook het enige, alhoewel het laatste tijd wel mee valt

Ja shape gaat hopelijk wel mooie sprongen maken
Zit idd nog bij Jeff, snap de keuze ook niet helemaal
Betreft para worden, heb wel trust issues, dat is dan ook het enige, alhoewel het laatste tijd wel mee valt

Nog wel:p

(Laat je niet gek maken, voor t zelfde geld valt t allemaal mee)

Die jeff heeft er volgens mij weinig kaas van gegeten ook

Terug
Naar boven