- Waardering
- 32.573
- Massa
- 160kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja is zeker een optie maar duurt nogal lang voordat deze tren überhaupt werktBen wel heel benieuwd hoe je ervaring zal zijn. Was het misschien niet een optie om die tren op te bouwen verspreid over een x aantal weken kijkend hoe je reageert op een bepaalde mg?
Heb gewoon een vriendin dus geen stressIk heb genoeg moreplatesmoredates gekeken om te weten dat vypaw de komende weken flink wat dikke wijven gaat pakken![]()

Als je met tren opeens dikke wijfen lekker gaat vinden is er eerder iets met jezelf aan de hand dan de tren, dan had je die intresse sowieso al.Ik heb genoeg moreplatesmoredates gekeken om te weten dat vypaw de komende weken flink wat dikke wijven gaat pakken![]()
@Vypaw slaat binnenkort ook mensen in elkaar bij parkjes!😂 nee grapje veel succes kerel💪🏼 Respect zou het zelf niet durvenEerste inject test & tren zit erin
Vanavond ff start foto’s maken
Ja trust issues en tren is geen goeie combi zo ver ik overal heb gelezen

Die cheat paranoia is wel nasty ja. Zou je vriendin van tevoren wel op de hoogte stellen, voordat ze helemaal opdroogt omdat je overkomt als een onzekere bezitterige paranoïde mong**l.Ja trust issues en tren is geen goeie combi zo ver ik overal heb gelezen![]()
Ik dacht dat tren je gay maakte. Toch?Als je met tren opeens dikke wijfen lekker gaat vinden is er eerder iets met jezelf aan de hand dan de tren, dan had je die intresse sowieso al.

Ja heb alle negatieve tren stories naar der gestuurd en uitgelegd dus ze gaat uit van het ergsteDie cheat paranoia is wel nasty ja. Zou je vriendin van tevoren wel op de hoogte stellen, voordat ze helemaal opdroogt omdat je overkomt als een onzekere bezitterige paranoïde mong**l.
Ik dacht dat tren je gay maakte. Toch?![]()
Strap on is dus al besteld?Ja heb alle negatieve tren stories naar der gestuurd en uitgelegd dus ze gaat uit van het ergste
Kan het alleen maar meevallen
Over wat allemaal? Kijk ook wel vaker video's van 'm maar heb altijd wel het idee dat hij (over t algemeen) wel weet waar die het over heeft.moreplatesmoredates lult ook helft van de tijd poep
Hij heeft wat video’s waar fouten in zittenOver wat allemaal? Kijk ook wel vaker video's van 'm maar heb altijd wel het idee dat hij (over t algemeen) wel weet waar die het over heeft.
Over wat niet? Die dude jumpt doorgaans naar conclusions die echt totaal niet juist zijn. Als je iets met beetje overtuiging zegt maakt dat t niet waar.Over wat allemaal? Kijk ook wel vaker video's van 'm maar heb altijd wel het idee dat hij (over t algemeen) wel weet waar die het over heeft.
Zijn channel is wel shit geworden man, echt jammer.Hij heeft wat video’s waar fouten in zitten
Vooral op z’n discord werd dat toegelicht toentertijd door bepaalde leden
Maar die leden zijn nu weg en nu is de disc een shitshow