AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

Ben wel heel benieuwd hoe je ervaring zal zijn. Was het misschien niet een optie om die tren op te bouwen verspreid over een x aantal weken kijkend hoe je reageert op een bepaalde mg?

Altijd benieuwd naar hoe iemand op tren reageert.

In
Succes man! Ongetwijfeld zieke fysiek gebouwd worden. Hopelijk niet te zware mental sides

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.645
Ben wel heel benieuwd hoe je ervaring zal zijn. Was het misschien niet een optie om die tren op te bouwen verspreid over een x aantal weken kijkend hoe je reageert op een bepaalde mg?
Ja is zeker een optie maar duurt nogal lang voordat deze tren überhaupt werkt
Ik heb genoeg moreplatesmoredates gekeken om te weten dat vypaw de komende weken flink wat dikke wijven gaat pakken:roflol:
Heb gewoon een vriendin dus geen stress :p

Let's go! :lick:

Sterkte met test P :p vind de pip daarvanniet te harden

Ik heb genoeg moreplatesmoredates gekeken om te weten dat vypaw de komende weken flink wat dikke wijven gaat pakken:roflol:
Als je met tren opeens dikke wijfen lekker gaat vinden is er eerder iets met jezelf aan de hand dan de tren, dan had je die intresse sowieso al.

moreplatesmoredates lult ook helft van de tijd poep

Ja trust issues en tren is geen goeie combi zo ver ik overal heb gelezen :roflol:
Die cheat paranoia is wel nasty ja. Zou je vriendin van tevoren wel op de hoogte stellen, voordat ze helemaal opdroogt omdat je overkomt als een onzekere bezitterige paranoïde mong**l.

Als je met tren opeens dikke wijfen lekker gaat vinden is er eerder iets met jezelf aan de hand dan de tren, dan had je die intresse sowieso al.
Ik dacht dat tren je gay maakte. Toch? :bang:

• #1.655
Die cheat paranoia is wel nasty ja. Zou je vriendin van tevoren wel op de hoogte stellen, voordat ze helemaal opdroogt omdat je overkomt als een onzekere bezitterige paranoïde mong**l.

Ik dacht dat tren je gay maakte. Toch? :bang:
Ja heb alle negatieve tren stories naar der gestuurd en uitgelegd dus ze gaat uit van het ergste
Kan het alleen maar meevallen

• #1.658
Over wat allemaal? Kijk ook wel vaker video's van 'm maar heb altijd wel het idee dat hij (over t algemeen) wel weet waar die het over heeft.
Hij heeft wat video’s waar fouten in zitten
Vooral op z’n discord werd dat toegelicht toentertijd door bepaalde leden
Maar die leden zijn nu weg en nu is de disc een shitshow

Over wat allemaal? Kijk ook wel vaker video's van 'm maar heb altijd wel het idee dat hij (over t algemeen) wel weet waar die het over heeft.
Over wat niet? Die dude jumpt doorgaans naar conclusions die echt totaal niet juist zijn. Als je iets met beetje overtuiging zegt maakt dat t niet waar.

Hij heeft wat video’s waar fouten in zitten
Vooral op z’n discord werd dat toegelicht toentertijd door bepaalde leden
Maar die leden zijn nu weg en nu is de disc een shitshow
Zijn channel is wel shit geworden man, echt jammer.

Terug
Naar boven