- Waardering
- 2.880
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, Vooral je hoofdOchtendshape, no food, no pump
80kg
Best tevreden over hoe alles er van de voorkant uitziet

Zieke front double👌Ochtendshape, no food, no pump
80kg
Thanks man! Benen blijft een lastig puntje maar heb hoop dat het deze blast goed bij gaat trekkenJe upper body is wel flink vooruit aan het gaan zo te zien! Benen iets minder, zo lijkt het. Maar desalniettemin goede gains
Ja ik vergeet het steeds hahaha
Doe ik sinds dit schema ook. Squat daarna veel lekkerder👍
Probeer eens eerst 3-4 werksets leg curls en daarna nog 3-4 sets adductors. En daarna gaan squatten… heerlijk.
Neemt leg curls/adductors voor je squat veel kracht van je Squat weg?
MachineOchtendshape, no food, no pump
80kg

Misschien fotos van toen en nu naast elkaar zetten? Dan is 't meestal vrij duidelijk.Mensen om me heen zeggen dat ik al aardig gegroeid ben, maar op foto's na zie ik het zelf echt niet zo heel erg nog atm
Wellicht omdat ik nu ook een beetje hoog verwachtingspatroon heb door alle tren stories
Eerste week moest ik echt niets van m'n vriendin hebben, maar denk dat dat komt omdat ik echt niet in m'n vel zat toen
Nu is het juist helemaal averechts (gelukkig), en moet ook zeggen dat ik erg blij ben dat ik nu een vriendin heb met dit libido lol
Wordt 2-3x per nacht standaard wakker en heb night sweats 1x per nacht maar ik vind het niet super storend als het op deze manier zo blijft
Vooral omdat ik gewoon als ik wakker wordt ongeacht het tijdstip echt klaar-wakker ben
Mentaal nog niet veel gemerkt, maarja pas 2e week, ik heb soms wel gesprekken met mensen en dan krijg ik andere reacties dan ik zou verwachten (niets geks voorderest) dus probeer dan wel te evalueren of ik raar reageer of iets
Shoulder Press 3 sec n
1x10x38
1x7x38
Flat
1x8x44
1x7x44
Incline
2x8x30
Face pulls
2x15x45
Resterende oefeningen --
Ja ik ben een stuk dikker nu dus het lijkt allemaal minderMisschien fotos van toen en nu naast elkaar zetten? Dan is 't meestal vrij duidelijk.