MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.784
De kracht is eeeeindelijk ingekickt

Ik keek al 2 dagen op tegen squats vandaag omdat ik mn sets compleet wilde maken en niet zeker wist of dat ging lukken

Bijna elke oefening zwaarder gedaan en echt met een stuk lagere RPE
Ik heb constant lopen kijken of de gewichten wel goed waren omdat ik er niets van snapte lol

Squat
2x8x130

Uni Leg Press
2x12x92,5
Deze gingen zo makkelijk terwijl vorige training 90kg RPE 10 was

Leg Ext
1x15x86
1x13x86

Adductor
1x15x58
1x13x58

SLDL
2x12x85

LLC
2x12x56

Uni calf raise
3x15x25

Benen maken goede sprongen
Best hyped wat komende weken gaat brengen
Ik vergeet alleen elke keer extra hamstrings te pakken dus moet dat wel echt even gaan onthouden

Je upper body is wel flink vooruit aan het gaan zo te zien! Benen iets minder, zo lijkt het. Maar desalniettemin goede gains

• #1.786
Begin eens met Leg-curls voor het kniebuigen

Neemt leg curls/adductors voor je squat veel kracht van je Squat weg?

Ja man, super veel kracht.
Taille super smal in vergelijking tot schouders.
Mega benen.
Dikke vooruitgang.
En het rij examen, daar kreeg ik ook opeens erg veel last waar ik anders nooit medicijnen nodig had en nooit meer nodig had daarna.... You can do it!

Heb m'n auto examen gehaald op een flinke punt dex. Geen idee of het echt zo geweldig ging als mijn hoofd vond/dacht. Maar wel gehaald.
Was helemaal de weg kwijt bij mijn TTT dus vond dat toentertijd wel een goed plan (deed toen wel echt vaak pep).

C en CE beide gewoon nuchter gehaald.
Succes man! Zo'n 60-90min met zo'n examinator trekt je ook gewoon echt helemaal leeg. Hopelijk haal je de volgende poging wel!

• #1.797
Mensen om me heen zeggen dat ik al aardig gegroeid ben, maar op foto's na zie ik het zelf echt niet zo heel erg nog atm
Wellicht omdat ik nu ook een beetje hoog verwachtingspatroon heb door alle tren stories

Eerste week moest ik echt niets van m'n vriendin hebben, maar denk dat dat komt omdat ik echt niet in m'n vel zat toen
Nu is het juist helemaal averechts (gelukkig), en moet ook zeggen dat ik erg blij ben dat ik nu een vriendin heb met dit libido lol

Wordt 2-3x per nacht standaard wakker en heb night sweats 1x per nacht maar ik vind het niet super storend als het op deze manier zo blijft
Vooral omdat ik gewoon als ik wakker wordt ongeacht het tijdstip echt klaar-wakker ben

Mentaal nog niet veel gemerkt, maarja pas 2e week, ik heb soms wel gesprekken met mensen en dan krijg ik andere reacties dan ik zou verwachten (niets geks voorderest) dus probeer dan wel te evalueren of ik raar reageer of iets

Shoulder Press 3 sec n
1x10x38
1x7x38

Flat
1x8x44
1x7x44

Incline
2x8x30

Face pulls
2x15x45

Resterende oefeningen --

Mensen om me heen zeggen dat ik al aardig gegroeid ben, maar op foto's na zie ik het zelf echt niet zo heel erg nog atm
Wellicht omdat ik nu ook een beetje hoog verwachtingspatroon heb door alle tren stories

Eerste week moest ik echt niets van m'n vriendin hebben, maar denk dat dat komt omdat ik echt niet in m'n vel zat toen
Nu is het juist helemaal averechts (gelukkig), en moet ook zeggen dat ik erg blij ben dat ik nu een vriendin heb met dit libido lol

Wordt 2-3x per nacht standaard wakker en heb night sweats 1x per nacht maar ik vind het niet super storend als het op deze manier zo blijft
Vooral omdat ik gewoon als ik wakker wordt ongeacht het tijdstip echt klaar-wakker ben

Mentaal nog niet veel gemerkt, maarja pas 2e week, ik heb soms wel gesprekken met mensen en dan krijg ik andere reacties dan ik zou verwachten (niets geks voorderest) dus probeer dan wel te evalueren of ik raar reageer of iets

Shoulder Press 3 sec n
1x10x38
1x7x38

Flat
1x8x44
1x7x44

Incline
2x8x30

Face pulls
2x15x45

Resterende oefeningen --
Misschien fotos van toen en nu naast elkaar zetten? Dan is 't meestal vrij duidelijk.

Merk je al veel krachttoename van de tren?

Terug
Naar boven