AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

-

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.803
Wat ik zelf een beetje observeer is dat de response wat betreft krachttoename van steroids in het algemeen van persoon tot persoon varieert. Je hoort / ziet / leest vaak dat mensen na een paar weken kuren opeens 10kg meer benchen voor reps, terwijl anderen (waaronder ik) dat totaal niet hebben. Als ik blast merk ik uiteraard wel dat progressen iets makkelijker gaat, wekelijks hier en daar een repje erbij… Maar het is nooit écht dusdanig significant. Fysiek daarentegen reageert naar mijn gevoel wel vrij snel na introducering van gear. Ik bezit geloof ik nog steeds het wereldrecord van most rapid weight gain, in mijn eerste kuurtje test only letterlijk 6-7kg in de eerste 10 dagen, lol.

Op dbol ervaarde ik de meeste krachtgains, overigens.

• #1.805
Wat ik zelf een beetje observeer is dat de response wat betreft krachttoename van steroids in het algemeen van persoon tot persoon varieert. Je hoort / ziet / leest vaak dat mensen na een paar weken kuren opeens 10kg meer benchen voor reps, terwijl anderen (waaronder ik) dat totaal niet hebben. Als ik blast merk ik uiteraard wel dat progressen iets makkelijker gaat, wekelijks hier en daar een repje erbij… Maar het is nooit écht dusdanig significant. Fysiek daarentegen reageert naar mijn gevoel wel vrij snel na introducering van gear. Ik bezit geloof ik nog steeds het wereldrecord van most rapid weight gain, in mijn eerste kuurtje test only letterlijk 6-7kg in de eerste 10 dagen, lol.

Op dbol ervaarde ik de meeste krachtgains, overigens.
Ja zo ervaar ik het ook, af en toe een repje erbij maar procentueel gezien valt het allemaal reuze mee.
Ik zie idd ook wel wat veranderingen in m'n fysiek dus het is niet dat het niets doet, maar ik las zoveel over anadrol en tren's krachttoename en ik zit nog steeds te wachten waar het blijft :roflol:
Niet dat kracht me iets interesseert maar toch

Het is niet van de één op de andere dag en je bent sterker het gaat geleidelijk.

Ik weet dat jullie niet van de sarms zijn maar s23, lgd4033, rad140 toch zeker 20-30% sterker op alle lifts vanaf week 3.
Bij mijn teminste , maatje van mij ook.

Laatst bewerkt:
  • #1.808
POV Tren:
1650288982648.png

Lol
(Ik ben om 12 uur gaan slapen en kwam om 10 uur m'n nest uit btw, maar gewoon constant wakker worden)

Vandaag maar ff extra rustdagje houden ook

• #1.809
Het is niet van de één op de andere dag en je bent sterker het gaat geleidelijk.
Maar Anadrol verbetert direct de signalering van je spieren dus zou je het eigenlijk na inname gelijk moeten merken lijkt mij toch? Bij andere compounds idd meer geleidelijk

Ik weet dat jullie niet van de sarms zijn maar s23, lgd4033, rad140 toch zeker 20-30% sterker op alle lifts vanaf week 3.
Bij mijn teminste , maatje van mij ook.
Heb idd van veel mensen gehoord dat S23 een dikke kracht (en agressie) boost geeft
S23 & YK-11 vind ik beide nog wel interessant

Maar Anadrol verbetert direct de signalering van je spieren dus zou je het eigenlijk na inname gelijk moeten merken lijkt mij toch? Bij andere compounds idd meer geleidelijk

Heb idd van veel mensen gehoord dat S23 een dikke kracht (en agressie) boost geeft
In een ander topic werd gevraagd naar anadrol oral pre workout, ik moet zeggen dat ik er best goed op ging. Merkte de 2e week voor mijn gevoel wel een flinke toename aan kracht.
Week 5 had ik wel een dikke kop gekregen man :p

Maar als je oxy niet power geeft zou ik het toch ff dubbelchecken bro

• #1.811
In een ander topic werd gevraagd naar anadrol oral pre workout, ik moet zeggen dat ik er best goed op ging. Merkte de 2e week voor mijn gevoel wel een flinke toename aan kracht.
Week 5 had ik wel een dikke kop gekregen man :p
Nou die dikke harses had ik al in 5 dagen tijd :roflol:
Maar als je oxy niet power geeft zou ik het toch ff dubbelchecken bro
Ja heb op discord ook al wat gasten gesproken die geen kracht toename krijgen van Oxy, zolang de gains maar komen vind ik t allemaal best tho
Had alleen ff 46kg dumbell shoulder press willen reppen maar die moet ik nog maar even laten wachten

S23 vindt ik persoonlijk het meeste kracht en droge spiermassa geeft. Tevens behoud aardig wat droge spiermassa als je stopt met het kuurtje.

Kan maar hoeft niet en dan nog betekent het niet dat je oppeens 10kg meer lift.

Merk persoonlijk geen drol van anadrol kwa kracht of vocht, dianabol is een ander verhaal.

• #1.814

Week 3​

1650367665096.png

Ochtendgewicht: 80.8kg
Kcals geupped naar 4200
Vascularity neemt met de dag toe nu
Schouders worden ook steeds ronder
Voor m'n gevoel is m'n waist ook aan het afnemen qua dikte, of het lijkt zo i.v.m angle op foto

Voelde me net in de gym met tanktop aan niet natty, dus dat is positief 😎
Acne valt tot nu toe nog mee, nog geen prolactine/progesterone sides maar dat zal wel ff duren met deze ester I guess

11 weken niet naar school geweest, afgelopen paar dagen lijp gegrind en heb alles gefixt en voldoende voor m'n minor tot nu toe
Ook alle studiepunten behaald die ik tot nu toe kon behalen dus gaat helemaal ook helemaal top
Zit goed in m'n vel, anxiety zoals ik dat bij m'n primo/test cycle had is ook niet aanwezig

TL;DR: Het gaat goed

Pendlay
2x12x72,5

Shrug
2x15x32

Close Grip Latpulldown
2x8x90
Vorm blijft gewoon kut bij hogere gewichten helaas, kan dan ook net de contractie niet maken dus ga gewoon meer TuT doen op lager gewicht

Dual D-handed low row
1x15x67
1x12x67

Machine Row
2x8x112,5

Diverging? Lat Pulldown
2x12x67,5

Bicep Curl
2x10x14
Hammer
2x12x12

Resterende bicep -----------

• #1.815
Ochtendgewicht: 81,6
t*ring wat gaat het snel opeens lol
Ben benieuwd waar we eind blast staan qua gewicht

Ik doe EOD glutes en dat ging heel goed maar merk nu dat het wel kut begint te worden qua PIP, dus ga volgende inject in delts zetten (2ml verdeeld over beide koppen)

Squat
2x6x135
Wel parallel, dus niet heel goed

Leg Press Uni
2x12x95
volgende keer opnieuw doen, beetje gesmokkeld

Leg Ext
2x10x91

LLC
2x12x56

Adductor
2x15x58

SLDL
2x15x85
Eindelijk goede setup gevonden waarbij ik echt m'n hamstrings voel fatiguen voor een ander lichaamsdeel dat doet

Uni calf raise
3x15x25
Ik moet echt ff serieuzer kuiten gaan trainen want raffel het altijd af om eerlijk te zijn
En moet het ook echt gaan afwisselen met standing raises

• #1.816
Dan zou ik eens je kuiten vooraan in de training gaan zetten en er zo prioriteit van maken. Of kuiten trainen na een andere spiergroep dan benen. Zelf doe ik kuiten ook op legday en dan raffel ik ze eigenlijk ook af, maar ik kan er wel mee wegkomen. :roflol: Maar als ik zwakke kuiten zou hebben zou ik het wel zo aanpakken.
Ja denk dat ik ze na m'n squats ga doen voortaan
Ben dan blij dat alles erop zit en dan denk ik oke nog ff snel kuiten en dan mag ik eindelijk naar huis :roflol:
Ik kan er helaas alleen niet mee wegkomen met m'n high-insertion kuitjes

Ik moet echt ff serieuzer kuiten gaan trainen want raffel het altijd af om eerlijk te zijn
En moet het ook echt gaan afwisselen met standing raises
Als je 1 dag ertussen laat voor/na een leg day kan je bij alle andere workouts ff 3 sets standing 3 sets seated calf raise doen. Weet niet wat je split is maar bij bijv. Push pull legs rust zou je op push dagen die 6 sets er vrij makkelijk tussen krijgen.

• #1.818
Als je 1 dag ertussen laat voor/na een leg day kan je bij alle andere workouts ff 3 sets standing 3 sets seated calf raise doen. Weet niet wat je split is maar bij bijv. Push pull legs rust zou je op push dagen die 6 sets er vrij makkelijk tussen krijgen.
Ja had ook het idee om kuiten gewoon niet op legdays te pakken maar juist op m'n pull en pushdagen
Dus eig EOD kuiten

• Like
Waarderingen: AK
Ja had ook het idee om kuiten gewoon niet op legdays te pakken maar juist op m'n pull en pushdagen
Dus eig EOD kuiten
Doe het zelf ook indien het past en ik niet dag erna sowieso een leg day heb. Ga zelf ook niet indrukwekkend zwaar, want dan gebruik je onderhand je hele lichaam. 20 reps op een set komt daardoor vaak voor dat je echt uitsluitend je kuiten probeert te gebruiken.

Ja denk dat ik ze na m'n squats ga doen voortaan
Ben dan blij dat alles erop zit en dan denk ik oke nog ff snel kuiten en dan mag ik eindelijk naar huis :roflol:
Ik kan er helaas alleen niet mee wegkomen met m'n high-insertion kuitjes
Ja doe af en toe echt kuiten en schenen als eerst als het altijd axhteraf is.

Terug
Naar boven