XXL Nutrition

One Cycle Won't Hurt

Train me kuiten iedere dag idem abs .. gewoon 1 oefening en 2 sets en klaar.

Train me kuiten iedere dag idem abs .. gewoon 1 oefening en 2 sets en klaar.
Jij hebt tenminste nog kuiten die er uit zien. De meesten die ik zie valt me op dat de kuiten echt achterlopen. Zeker als je best lange benen hebt vind ik dat niet kunnen eerlijk gezegd.
(ook op wedstrijden)

Slechte genen :roflol:

Jij hebt tenminste nog kuiten die er uit zien. De meesten die ik zie valt me op dat de kuiten echt achterlopen. Zeker als je best lange benen hebt vind ik dat niet kunnen eerlijk gezegd.
(ook op wedstrijden)
Ze zijn na m'n wedstrijd vorig jaar ook serieus gegroeid door ze gewoon iedere dag te trainen.

2 setjes zijn ook prima te doen iedere dag zonder dat het saai wordt of veel tijd kost.

Mijn kuiten gaan wel lekker op consequent 3-4x per week met volle intensiteit. Dus elke keer tot failure, vaak met partials, weighted stretches, dropsets etc.

Mijn kuiten reageerde goed op morbide obesitas.

Mijn kuiten gaan wel lekker op consequent 3-4x per week met volle intensiteit. Dus elke keer tot failure, vaak met partials, weighted stretches, dropsets etc.
Goed uitstrekken en enkele seconden vasthouden. Raises per been ipv beide gelijk.
ook ‘stretch’ diep en ook daar enkele sec. vasthouden. Elke dag heavy.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.828
Dat tig keer wakker worden per nacht begint er wel echt in te hakken
Heb wel gemerkt dat geen carbs voor het slapen echt stuk beter is @mrcactus
Dus thanks voor die tip
Moet dat meer gaan forceren om ook echt niet te doen

Ga dan ook nog ZMA bestellen en Theanine
Ik vind magnesium los toch minder slaapeffect hebben dan ZMA terwijl ZMA eigenlijk minder zou moeten werken gezien zinc en magnesium strijden voor absorptie

Melatonine ga ik niet aan beginnen gezien het probleem niet inslapen is maar vooral in slaap blijven

Hoe laat train je, misschien zit er voor jou te weinig tijd tussen trainen en slapen.

• #1.831
  • #1.833
Flat
1x8x46
1x4x46
Dit had easy 8 kunnen zijn maar het schoot opeens in mn schouder
Rest vd workout heel lichtjes afgemaakt
Morgen extra rustdag

• #1.834
Weer m'n bluetooth oortjes kwijtgeraakt
Grafdingen

Gisteren ff extreme TuT hammies, adductoren en kuiten gedaan
Vandaag laag gewicht pull met veel TuT, wat eig beter voelde als m'n normale workout tbh

Denk dat morgen m'n schouder/chest wel grotendeels weer hersteld is

Vandaag irriteerde echt iedereen en alles me dood, hoop dat het bij deze dag blijft want was echt niet te harden op werk
Heb 1 klant zo hard gepreekt dat hij letterlijk niet meer durfde te praten, sloeg ook echt nergens op

Vandaag irriteerde echt iedereen en alles me dood, hoop dat het bij deze dag blijft want was echt niet te harden op werk
Heb 1 klant zo hard gepreekt dat hij letterlijk niet meer durfde te praten, sloeg ook echt nergens op
:roflol:

Dat tig keer wakker worden per nacht begint er wel echt in te hakken
Heb wel gemerkt dat geen carbs voor het slapen echt stuk beter is @mrcactus
Dus thanks voor die tip
Moet dat meer gaan forceren om ook echt niet te doen

Ga dan ook nog ZMA bestellen en Theanine
Ik vind magnesium los toch minder slaapeffect hebben dan ZMA terwijl ZMA eigenlijk minder zou moeten werken gezien zinc en magnesium strijden voor absorptie

Melatonine ga ik niet aan beginnen gezien het probleem niet inslapen is maar vooral in slaap blijven
Ik heb natty al zma standaard na trainingdagen. Is erg prettig. *edit: Los zink magnesium en b6 in de drogist is veeeel goedkoper dan van zo'n website trouwens.

• #1.837

Moet weer ff beentjes scheren en zonnebankie pakken

Squat
2x8x135
Ik ging gisteren legday doen maar had te weinig geslapen (niet door de tren maar door andere omstandigheden)
En geen muziek
Nou 2e rep kwam ik niet meer omhoog dus besloten naar huis te gaan
En nu vandaag goed geslapen, oortjes weer gevonden en 2x8 met vlotte RPE

Uni Leg Press
2x12x95

Leg ext
2x12x91

Llc
1x12x58
1x8x58
2x8-12x44 TuT

Adductor
1x15x58
1x12x58

Uni Standing Calf Raise
3x15x25

• #1.838
1650898175496.png

1650898402416.png

Langzaam maar zeker I guess

Ziet er goed uit man.

Hoe bevalt de tren tot nu toe. Is het wat je verwacht had? Ook mentaal gezien.

Terug
Naar boven