- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij hebt tenminste nog kuiten die er uit zien. De meesten die ik zie valt me op dat de kuiten echt achterlopen. Zeker als je best lange benen hebt vind ik dat niet kunnen eerlijk gezegd.Train me kuiten iedere dag idem abs .. gewoon 1 oefening en 2 sets en klaar.
Ze zijn na m'n wedstrijd vorig jaar ook serieus gegroeid door ze gewoon iedere dag te trainen.Jij hebt tenminste nog kuiten die er uit zien. De meesten die ik zie valt me op dat de kuiten echt achterlopen. Zeker als je best lange benen hebt vind ik dat niet kunnen eerlijk gezegd.
(ook op wedstrijden)
Goed uitstrekken en enkele seconden vasthouden. Raises per been ipv beide gelijk.Mijn kuiten gaan wel lekker op consequent 3-4x per week met volle intensiteit. Dus elke keer tot failure, vaak met partials, weighted stretches, dropsets etc.
Train altijd 10 uur 's Ochtends dus dat is het nietHoe laat train je, misschien zit er voor jou te weinig tijd tussen trainen en slapen.
Ohja GABA had ik ook voorbij zien komen ergens ja, ga hem toevoegen aan het lijstje, thanks!Bij mij helpt GABA ook wel icm melatonine voor het slapen. Sinds ik dat neem is mijn slaap enorm verbeterd.
1 x daags 250 mg sublinguaal kun je wel proberen(smelttablet)Ohja GABA had ik ook voorbij zien komen ergens ja, ga hem toevoegen aan het lijstje, thanks!
Vandaag irriteerde echt iedereen en alles me dood, hoop dat het bij deze dag blijft want was echt niet te harden op werk
Heb 1 klant zo hard gepreekt dat hij letterlijk niet meer durfde te praten, sloeg ook echt nergens op

Ik heb natty al zma standaard na trainingdagen. Is erg prettig. *edit: Los zink magnesium en b6 in de drogist is veeeel goedkoper dan van zo'n website trouwens.Dat tig keer wakker worden per nacht begint er wel echt in te hakken
Heb wel gemerkt dat geen carbs voor het slapen echt stuk beter is @mrcactus
Dus thanks voor die tip
Moet dat meer gaan forceren om ook echt niet te doen
Ga dan ook nog ZMA bestellen en Theanine
Ik vind magnesium los toch minder slaapeffect hebben dan ZMA terwijl ZMA eigenlijk minder zou moeten werken gezien zinc en magnesium strijden voor absorptie
Melatonine ga ik niet aan beginnen gezien het probleem niet inslapen is maar vooral in slaap blijven
Ga is 20 rep squats doen.