Fitness Seller

Ongelijke borsten.

andyaom

Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
80kg
Goedendag mensen,

ik heb zojuist ondekt dat mij linker borst boller en groter is dan mijn rechter borst. Ik weet echter niet hoe ik dit kan weg halen/werken maar ik heb ook gemerkt dat mijn linker ribkast meer naar voren is dan mijn rechter.

Genen. doe je vrij weinig aan. Gewoon veel massa kweken, dan trekt het vanzelf wel bij.

Je bent pas 14.

• Topic Starter Topic Starter
Genen. doe je vrij weinig aan. Gewoon veel massa kweken, dan trekt het vanzelf wel bij.

Je bent pas 14.

Ik train al serieus bijna een half jaar en ik heb meer massa gekomen en als ik mijn borst train voelt het meer strakker aan dan mijn rechters.

heb ik ook, losse dumbbells en goed letten op je uitvoering.

Heb ik ook en zelf zie je het altijd veel meer dan een ander dat doet...

Heb ik ook en zelf zie je het altijd veel meer dan een ander dat doet...

Maar ik vraag me af waarom mijn linker ribbenkast meer naar voren is dan mijn rechter en ja, ik gebruik die wide chest press van technogym en train ook gewoon met dumbbells met de oefeningen zoals dumbbell chest press en fly's

Zoek eens op google 'flaring ribs' en kijk of dat het is. Verder gewoon blijven trainen en vooral goed blijven eten.

hebben veel mensen last van als ik jouw was zou ik me er niet te veel druk over maken het kan zijn dat je de oefening verkeerd doet bijv dat je bank drukt en dat je de stang niet recht uit en zo kunnen er nog wel veel meer oorzaken zijn en dat van je ribben kast maak je er niet te veel druk om

Misleidende topictitel. Had je niet kunnen zeggen "ongelijke borstspieren"? Ik hoopte op een chick die haar ongelijke borsten wou showen :(.

Goedendag mensen,

ik heb zojuist ondekt dat mij linker borst boller en groter is dan mijn rechter borst. Ik weet echter niet hoe ik dit kan weg halen/werken maar ik heb ook gemerkt dat mijn linker ribkast meer naar voren is dan mijn rechter.

Heb ik ook. Dit kan je enigszins bijtrekken door inderdaad meer massa te kweken maar anderszijds, door met dumbbells te trainen.;
Als je bijvoorbeeld de borst gaat trainen, flat dumbbell bench, laat dat je zwakste kant het maximum gewicht bepalen. Als je niet begrijpt wat ik bedoel, laat je me maar iets weten.
Succes.
Opgepast, je bent nog zeer jong, ga dus niet te snel te zware gewichten gaan tillen want je kan je snel permanent kwetsen.
Je hebt tijd zat. Met verstand trainen en op je 16 de durft niemand nog ruzie met je zoeken op school :)

aan die ribjes is weinig te doen. spieren gewoon doortrainen, alles komt goed.

Wat minder zware gewichten gebruiken. Ik had het ook en heb het bij kunnen trekken door met dumbbells wat lager in gewicht te gaan -> betere uitvoering. Benchpressen doe ik zelden dus daar kwam het bij mij niet door.

Nou bedankt iedereen voor de fast replys en zal aan deze kritiek houden.

ben je vrouw?

Terug
Naar boven