MuscleMeat

ongelijkheid borst

JustGetStarted

Dutch Bodybuilder
Waardering
20
Lengte
1m85
Massa
83kg
Vetpercentage
8%
Hoi allemaal,

Ik ben sinds een weekje weer begonnen met trainen. Nu viel me erg op dat de ''buitenkant'' van mijn borst veel meer ontwikkeld is dan de ''binnenkant''. Nu is mijn vraag of ik de nadruk kan leggen op de ''binnenkant'' van de borst, want ik heb al vele malen gelezen dat dit niet mogelijk is, en andere mensen beweren weer van wel. Alvast bedankt!:D

Smaller bankdrukken (niet te smal anders gebruik je je trcipes natuurlijk te veel) en cabel cross, hierbij wel goed de binnenkant van je borst aanspannen aan het einde van je motion.

Niet mogelijk. Dat komt gewoon vanzelf eens je wat massa begint te kweken. Waarom het niet kan is omdat je borstspieren dwarslopende spieren zijn, dus je niet nadruk kan leggen op de binnenkant aangezien het dezelfde spier betreft.

---------- Toegevoegd om 11:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:13 ----------

Smaller bankdrukken (niet te smal anders gebruik je je trcipes natuurlijk te veel) en cabel cross, hierbij wel goed de binnenkant van je borst aanspannen aan het einde van je motion.

Dit is dus bullshit ;)

Niet mogelijk. Dat komt gewoon vanzelf eens je wat massa begint te kweken. Waarom het niet kan is omdat je borstspieren dwarslopende spieren zijn, dus je niet nadruk kan leggen op de binnenkant aangezien het dezelfde spier betreft.

---------- Toegevoegd om 11:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:13 ----------

Dit is dus bullshit ;)

I don`t think so :rolleyes:

Kan je mij dan een bewijs geven, waarom jij denkt dat je gelijk hebt ?
Ik heb mijn verklaring gefundeerd, terwijl jij louter een uitspraak geeft zonder redering..

Omdat ik met een prof train en op advies deze oefeningen in mijn training heb opgenomen en enorme vooruitgang heb geboekt. Wat bij mij wel helpt hoeft natuurlijk niet bij een ander te helpen, dus ik zou zeggen give it a shot ;)

Ik dacht dat er enkel een onderscheid was tussen bovenkant en onderkant ? Rest is genetisch ?

Hoho, je traint met een prof. Super argument man!
De meeste wetenschappelijke studies of bewijzen vatten samen dat er inderdaad enkel een onderscheid kan gemaakt worden tussen boven, midden en onderkant borst.
TS moet zich helemaal geen zorgen maken over binnenkant borst, aangezien zijn probleem gewoon is dat hij amper spieren heeft en daardoor het zoweinig lijkt.http://forum.dutchbodybuilding.com/f127/binnenkant-borst-trainen-86739/

Hoho, je traint met een prof. Super argument man!
De meeste wetenschappelijke studies of bewijzen vatten samen dat er inderdaad enkel een onderscheid kan gemaakt worden tussen boven, midden en onderkant borst.
TS moet zich helemaal geen zorgen maken over binnenkant borst, aangezien zijn probleem gewoon is dat hij amper spieren heeft en daardoor het zoweinig lijkt.http://forum.dutchbodybuilding.com/f127/binnenkant-borst-trainen-86739/

+1

wetenschap > bro science :rolleyes:

Omdat ik met een prof train en op advies deze oefeningen in mijn training heb opgenomen en enorme vooruitgang heb geboekt. Wat bij mij wel helpt hoeft natuurlijk niet bij een ander te helpen, dus ik zou zeggen give it a shot ;)
[offtopic] Hoe heet die prof? [/offtopic]

Je bent 15 geef je borst eerst eens de kans om te groeien.

• Topic Starter Topic Starter
@salieri: Ja vandaar ook de '' '' om de binnenkant en buitenkant omdat die niet bestaan. Maar ik dacht misschien kun je een bepaald gebied van de spier net iets meer stimuleren om te groeien. Toch bedankt!;)

Edit---

@Nfanatic: Ja klopt ik ben nog maar jong, zal naar mate ik ouder word en harder train wel goed komen:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Lang blijven trainen -> meer massa -> probleem opgelost

[offtopic] Hoe heet die prof? [/offtopic]

Je bent 15 geef je borst eerst eens de kans om te groeien.

Naam van die prof wil ik best wel aangeven, maar ik ben bang dat daar weer onnozel discussie over zal beginnen.

Ik geef je wel gelijk dat hij zijn borst eerst de kans moet geven om wat massa erop te plakken. Heb ook niet goed gelezen dat hij zo kort trainde..:o

Neemt natuurlijk niet weg dat ik vind dat t goede oefeningen zijn voor de ``binnenkant`` van de borst.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
@talk is cheap: ik train al ongeveer een jaar. maar ik heb last gehad van mijn schouder, ongeveer 2 maandjes. ben nu net weer begonnen en het viel me gewoon op:rolleyes:

Naam van die prof wil ik best wel aangeven, maar ik ben bang dat daar weer onnozel discussie over zal beginnen.

Ik geef je wel gelijk dat hij zijn borst eerst de kans moet geven om wat massa erop te plakken. Heb ook niet goed gelezen dat hij zo kort trainde..:o

Neemt natuurlijk niet weg dat ik vind dat t goede oefeningen zijn voor de ``binnenkant`` van de borst.

Is gewoon flauwekul. Vroeger dachten ze dat misschien maar tijden veranderen en mensen ontdekken nieuwe dinges. Binnenkant borst is gewoon een benaming voor de de kant aan de aanhechting. Ooit al een oefening gezien voor verticaal het midden van je borst? Nee inderdaad...

Small bankdrukken is voor triceps. Cable cross is gewoon een borstoefening, je voelt gewoon de aanhechtingen maar dat wil niet zeggen dat je binnenkant borst traint. Als je even naar de spiervezels van de borstspier kijkt dan weet je meteen dat het niet mogelijk is.

Wil je dus een dikke binnenkant borst, dan moet je dus zorgen dat je een dikke borst krijgt. Blijf dus gewoon kei hard verder trainen want ik ben er zeker van dat je nu nog niet veel massa op je borst hebt.

Ik train ook met een pro ( even geen namen ), die heeft mij verteld dat het bullshit is.

Oke wacht we doen het zo.

Stel het zou kunnen, dan zou je een borst kunnen vormen waarbij de binnenkant meer ontwikkeld zou zijn als de buitenkant. Als dat zo zou zijn loop je met een punt :roflol:

Dan krijg je een Borst gevormd als dit dak
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zou wel grappig zijn, dat wel. Too bad dat het niet kan.

Terug
Naar boven