- Waardering
- 1.093
ja anders begrijpen ze het nooit joh haha..Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja anders begrijpen ze het nooit joh haha..Ik wacht in spanning af...Naam van die prof wil ik best wel aangeven, maar ik ben bang dat daar weer onnozel discussie over zal beginnen.
Ik geef je wel gelijk dat hij zijn borst eerst de kans moet geven om wat massa erop te plakken. Heb ook niet goed gelezen dat hij zo kort trainde..
Neemt natuurlijk niet weg dat ik vind dat t goede oefeningen zijn voor de ``binnenkant`` van de borst.
. Wel probeer ik zo eiwitrijk mogelijk te eten, zoals pindakaas op mijn boterham en ik eet regelmatig vis en kip. Alleen wat je zei over meer massa, is een groot probleem
Ik kan me volstoppen met wat ik maar wil maar er komt geen kilootje bij. Ik probeer echt mijn maaltijden groter te maken maar dit heeft ook geen nut, ik blijf maar hangen op 67 kg.
waarschijnlijk gwn zijn vader die in et verleden een jaartje heeft getraind...
waarschijnlijk gwn zijn vader die in et verleden een jaartje heeft getraind...

''Ik kan me volstoppen met wat ik maar wil maar er komt geen kilootje bij. Ik probeer echt mijn maaltijden groter te maken maar dit heeft ook geen nut, ik blijf maar hangen op 67 kg.''
Toch meer eten man, for real![]()

Omdat ik met een prof train en op advies deze oefeningen in mijn training heb opgenomen en enorme vooruitgang heb geboekt. Wat bij mij wel helpt hoeft natuurlijk niet bij een ander te helpen, dus ik zou zeggen give it a shot![]()
Momenteel bekijken: 4 (2 leden en 0 gasten) gebruikers dit onderwerp
Ronniej, talk is cheap
Nou post nu maar, het is vertrouwelijk onder 4 ogen, wie is die pro ?
ja man vertel. we houden het onder onshet is wel degelijk mogelijk om de binnenkant van de borst aan te spreken. natuurlijk blijf je ook de rest van je borst gebruiken. je kan dit doen door smal te bankdrukken, maar dan met je armen naar buiten in plaats van langs je lichaam.
armen langs je lichaam = triceps
armen naar buiten = binnenkant borst.
en waardoor je geen punt in je borst kan krijgen is doordat de rest van je borst wel mee groeit. je zal nooit alleen de binnenkant kunnen gebruiken.

Hey slappe zak, je weet toch dat als je te weining eet je niet aankomt ?
Dus die onzin van ik stop me vol maar kom niet aan moet maar is afgelopen zijn.