XXL Nutrition

ongelijkheid borst

Naam van die prof wil ik best wel aangeven, maar ik ben bang dat daar weer onnozel discussie over zal beginnen.

Ik geef je wel gelijk dat hij zijn borst eerst de kans moet geven om wat massa erop te plakken. Heb ook niet goed gelezen dat hij zo kort trainde..:o

Neemt natuurlijk niet weg dat ik vind dat t goede oefeningen zijn voor de ``binnenkant`` van de borst.
Ik wacht in spanning af...

• Topic Starter Topic Starter
@wobblerfish: Ik heb ben pas 15 dus ik kan moeilijk mijn eigen maaltijden bereiden, daar zijn mijn ouders het niet mee eens:o. Wel probeer ik zo eiwitrijk mogelijk te eten, zoals pindakaas op mijn boterham en ik eet regelmatig vis en kip. Alleen wat je zei over meer massa, is een groot probleem:( Ik kan me volstoppen met wat ik maar wil maar er komt geen kilootje bij. Ik probeer echt mijn maaltijden groter te maken maar dit heeft ook geen nut, ik blijf maar hangen op 67 kg.???

''Ik kan me volstoppen met wat ik maar wil maar er komt geen kilootje bij. Ik probeer echt mijn maaltijden groter te maken maar dit heeft ook geen nut, ik blijf maar hangen op 67 kg.''

Toch meer eten man, for real :o

''Ik kan me volstoppen met wat ik maar wil maar er komt geen kilootje bij. Ik probeer echt mijn maaltijden groter te maken maar dit heeft ook geen nut, ik blijf maar hangen op 67 kg.''

Toch meer eten man, for real :o

Ik doe mijn stinkende best, for real;)

Omdat ik met een prof train en op advies deze oefeningen in mijn training heb opgenomen en enorme vooruitgang heb geboekt. Wat bij mij wel helpt hoeft natuurlijk niet bij een ander te helpen, dus ik zou zeggen give it a shot ;)

zoveel profs die dat beweren en naar eigen zeggen een betere binnenkant hebben gekregen.

maar als we de feiten eens bekijken en naar de pics van dergelijke profs kijken zie je nooit een verhouding binnen/buitenkant die verandert is alleen een algehele toegenomen borstmassa waardoor de binnenkant ook dikker is geworden, suggestie does it eh.

we wachten overigens nog steeds de naam van die prof af.

alvast een gokje; neset icli?

Laatst bewerkt:
Momenteel bekijken: 4 (2 leden en 0 gasten) gebruikers dit onderwerp
Ronniej, talk is cheap

Nou post nu maar, het is vertrouwelijk onder 4 ogen, wie is die pro ?

Hij durft precies niet meer te posten :p

'talk is cheap' is a chicken, 'talk is cheap' is a chicken...

Laatst bewerkt:
Ik doe mijn stinkende best, for real;)

Ik geloof wel dat je je stinkende best doet, maar het komt er echt op neer dat je meer moet eten. Je kan toch in de speeltijd een paar boterhammen met tonijn eten, savonds een hele pot kwark naar binnen spelen, de hele dag door nootjes eten...

Ik ben er zeker van moest je eens op een rijtje zetten wat je allemaal eet, dat het belachelijk weinig lijkt. Je schept waarschijnlijk meer bij dan de gemiddelde mens, maar daar kom je er echt niet mee hoor...

Succes!

het is wel degelijk mogelijk om de binnenkant van de borst aan te spreken. natuurlijk blijf je ook de rest van je borst gebruiken. je kan dit doen door smal te bankdrukken, maar dan met je armen naar buiten in plaats van langs je lichaam.
armen langs je lichaam = triceps
armen naar buiten = binnenkant borst.

en waardoor je geen punt in je borst kan krijgen is doordat de rest van je borst wel mee groeit. je zal nooit alleen de binnenkant kunnen gebruiken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zoals je ziet lopen de spiervezels horizontaal en niet verticaal dus is er geen sprake van een binnenkant borst. Nu opt*fen!

het is wel degelijk mogelijk om de binnenkant van de borst aan te spreken. natuurlijk blijf je ook de rest van je borst gebruiken. je kan dit doen door smal te bankdrukken, maar dan met je armen naar buiten in plaats van langs je lichaam.
armen langs je lichaam = triceps
armen naar buiten = binnenkant borst.

en waardoor je geen punt in je borst kan krijgen is doordat de rest van je borst wel mee groeit. je zal nooit alleen de binnenkant kunnen gebruiken.

En ik heb ook echt geen flauw idee wat je bedoeld met armen naar buiten:p

Hey slappe zak, je weet toch dat als je te weining eet je niet aankomt ?
Dus die onzin van ik stop me vol maar kom niet aan moet maar is afgelopen zijn.

Snap niet waar deze opmerking op slaat, is helemaal nergens voor nodig. ik eet genoeg. Er bestaan ook dingen zoals aanleg:rolleyes:

Terug
Naar boven