- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoi allemaal,
Ik ben sinds een weekje weer begonnen met trainen. Nu viel me erg op dat de ''buitenkant'' van mijn borst veel meer ontwikkeld is dan de ''binnenkant''. Nu is mijn vraag of ik de nadruk kan leggen op de ''binnenkant'' van de borst, want ik heb al vele malen gelezen dat dit niet mogelijk is, en andere mensen beweren weer van wel. Alvast bedankt!![]()
Schouders krijg je ook meestal algemeen gesproken bijna nooit spierpijn inIn mijn schouders heb ik nooit echt spierpijn zoals bv ik wel eens heb in mijn borst of benen. Terwijl mijn schouders wel 1 van mijn beter ontwikkelde spiergroepen zijn. (vind ik zelf uiteraard)
Je borst zal echt niet achterlopen op 70kg bij 1.83
---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------
Schouders krijg je ook meestal algemeen gesproken bijna nooit spierpijn in
Je borst zal echt niet achterlopen op 70kg bij 1.83
---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------
vreemd genoeg woog ik vanochtend 0.3 kilo minder dan gister, terwijl ik gister toch enorm veel heb gegetenachja, misschien heeft de weegschaal zich een keer vergist
![]()
idd stomme k*t fakerJe borst zal echt niet achterlopen op 70kg bij 1.83

Hahaha, precies of je komt na 1 keer wat meer eten ineens al enorm bij... Je gaat pas echt bijkomen als je veel blijft eten.
Eet veel, weeg je gewoon 1 keer per week 's morgens, en je zal wel merken dat je bij komt.