Fitness Seller

ongelijkheid borst

Snap niet waar deze opmerking op slaat, is helemaal nergens voor nodig. ik eet genoeg. Er bestaan ook dingen zoals aanleg:rolleyes:

Jij zegt dat je niet aankomt en wel genoeg eet. NOT. niet aankomen = niet genoeg eten. heeft niks met aanleg te maken.
Je bent gewoon een p*ssy die te weining eet en zijn ecto genen de schuld geeft. Je wilt dit zelf niet inzien.

Snap niet waar deze opmerking op slaat, is helemaal nergens voor nodig. ik eet genoeg. Er bestaan ook dingen zoals aanleg:rolleyes:

aanleg bepaalt hoogstens hoe gemakkelijk het is om aan te komen. ALS JE NIET AANKOMT MOET JE MEER ETEN! je denkt waarschijnlijk dat je uniek bent, maar als je meer eet zal je aankomen....

• Topic Starter Topic Starter
goed als jullie dat denken, dan zal ik het maar eens verdubbelen:rolleyes:

Neem een proteïneshake voor en na de training. Creatine voor en na de training helpt ook een hoop. Spreek je borst uit zoveel mogelijk hoeken aan. Incline, Decline, flyes, cable flyes. De binnenkant van je borst. Is de hele binnenkant zwak of alleen het bovenste of onderste gedeelte? En gebruik btw een goed trainingsschema en train over je pijngrens heen en heb je ook na elke training spierpijn? zo nee, dan doe je iets niet goed.

volgens mij hoef je niet na ELKE training spierpijn te hebben om goed getraind te hebben.....wel dat ze "vol" zitten en je weinig tot geen oefeningen meer fatsoenlijk kan doen.

Neem een proteïneshake voor en na de training. Creatine voor en na de training helpt ook een hoop. Spreek je borst uit zoveel mogelijk hoeken aan. Incline, Decline, flyes, cable flyes. De binnenkant van je borst. Is de hele binnenkant zwak of alleen het bovenste of onderste gedeelte? En gebruik btw een goed trainingsschema en train over je pijngrens heen en heb je ook na elke training spierpijn? zo nee, dan doe je iets niet goed.

Wat is het nut van sups als je zo i zo al niet genoeg vreet ?

Spierpijn na training heeft helemaal NIETS te maken met groeien ! Dit heeft te maken ivm melkzuur als ik me niet vergis.

Als je zijn foto's en reacties bekijkt zul je wel zien dat het probleem niet bij zijn training, maar bij zijn voeding ligt!

En ik heb ook echt geen flauw idee wat je bedoeld met armen naar buiten:p
wat valt daar niet aan te snappen ? je snapt het verschil toch wel tussen armen(ellebogen) langs je lichaam om naar buiten gestoken.
http://www.giantpt.com/training/gewichtstraining/ hier is ook ergens te vinden over binnenkant borst trainen zoals ik het uitleg. ik doe het zelf niet, mijn borst is een van de beter ontwikkelde groepen. maar ik heb het vaker gehoord van een BB bij ons. en heb het daar gelezen en aangezien er behoorlijk nuttige info op die site staat kan ik het wel geloven.
maar ik snap goed als jullie het niet geloven omdat het allemaal nogal vage onderzoeken, meningen en feiten zijn over de ''binnen kant borst''

als je een buitenproportionele stofwisseling hebt kun je vreten wat je wilt maar dan blijft het erg lastig om kilo's en kilo's aan te komen. Dus het ligt ook aan factoren waar je zelf geen invloed op hebt.

als je een buitenproportionele stofwisseling hebt kun je vreten wat je wilt maar dan blijft het erg lastig om kilo's en kilo's aan te komen. Dus het ligt ook aan factoren waar je zelf geen invloed op hebt.

Ja lastig is het wel maar het kan wel gewoon, moet je gewoon meer moeite doen.

Ja lastig is het wel maar het kan wel gewoon, moet je gewoon meer moeite doen.

geloof me, ik ken een gast die je niet eens ziet staan achter een lantaarnpaal hehe, zie niet in hoe die 6 kilo erbij kan eten :D
maar inderdaad, ik zat jaren op 76 kilo....nu al langere tijd op 82...dankzij een dieet van bier, frikandellen, cola en snoep! alternatief bulken heet zoiets! :p

het is wel degelijk mogelijk om de binnenkant van de borst aan te spreken. natuurlijk blijf je ook de rest van je borst gebruiken. je kan dit doen door smal te bankdrukken, maar dan met je armen naar buiten in plaats van langs je lichaam.
armen langs je lichaam = triceps
armen naar buiten = binnenkant borst.

en waardoor je geen punt in je borst kan krijgen is doordat de rest van je borst wel mee groeit. je zal nooit alleen de binnenkant kunnen gebruiken.

Gast kom op zeg.

Stel je hebt een elastiek en die rek je uit elkaar dan kan je toch niet aan de ene kant meer nadruk leggen dan aan de andere kant ?

Gast kom op zeg.

Stel je hebt een elastiek en die rek je uit elkaar dan kan je toch niet aan de ene kant meer nadruk leggen dan aan de andere kant ?

Jawel jongen. HIJ KAN DAT!

Ik ga zo maar even small drukken, voor binnenkant borst:rolleyes:

geloof me, ik ken een gast die je niet eens ziet staan achter een lantaarnpaal hehe, zie niet in hoe die 6 kilo erbij kan eten :D
maar inderdaad, ik zat jaren op 76 kilo....nu al langere tijd op 82...dankzij een dieet van bier, frikandellen, cola en snoep! alternatief bulken heet zoiets! :p

Ik zie niet in hoe die gast geen 6kg erbij kan eten! Zet hem op een dieet van 4000 à 5000 kcal met (choco)melk, noten, McDo enzoverder en dat lukt zeker...

ja ik ben nu even verder gaan zoeken. want had me er nooit echt in verdiept. maar het is ook wel appart ALS het zou kunnen. omdat de spier van buiten naar binnen loopt. is apart als die op de ene plek beter kan ontwikkelen als op de andere plek. maar toch blijf ik het vaag vinden. waarom zou iemand met een mooie site over krachttraining waa rheel veel bruikbare info staat. iets gaan zeggen waar die niet zeker over is? en als het ZO zeker is dat het niet kan waarom doen ze er dan nog steeds onderzoek na ? maar ik geef je zeker gelijk het is vaag ALS het zou kunnen.

Binnenkant borst trainen is gewoon onmogelijk, period.

En over dat niet aankomen, je moet echt meer eten, niet aankomen betekent dat je te weinig eet heeft niks met genen temaken IEDEREEN kan massa aanzetten.

Beetje onderhandelen met je ouders, zeg dat je meer vreten nodig hebt; brood, pindakaas, rood vlees, melk, pasta etc etc.
Als ze moeilijk doen, doe je klusjes, stofzuig een keer, doe de afwas whatever makes them happy.

Terug
Naar boven