MuscleMeat

ongelijkheid borst

Nee ik snap het hoor, jullie willen me het gewoon hardleers duidelijk maken en dat kan bot overkomen. geen problemen mee, ik geef toe dat ik koppig kan zijn. Maar in de pauzes prop ik me ook vol, alleen ik kan tijdens de lessen natuurlijk niets eten. Maar ik zal wel eens proberen zoals gezegd is, om vlak voor het slapen wat te eten. Ik ga in ieder geval mijn best doen en als ik enige vooruitgang boek zal ik jullie hier wel op de hoogte houden;)

:cool: go go go!

Nee ik snap het hoor, jullie willen me het gewoon hardleers duidelijk maken en dat kan bot overkomen. geen problemen mee, ik geef toe dat ik koppig kan zijn. Maar in de pauzes prop ik me ook vol, alleen ik kan tijdens de lessen natuurlijk niets eten. Maar ik zal wel eens proberen zoals gezegd is, om vlak voor het slapen wat te eten. Ik ga in ieder geval mijn best doen en als ik enige vooruitgang boek zal ik jullie hier wel op de hoogte houden;)

in t begin vrat ik ook gewoon in de les en kreeg daar altijd gejank over van de leraar dat ik niet mag eten in de les, nu heb ik daar normaal scheit aan aangezien ze t zelf ook vaak doen.

wat ik deed is gewoon opstaan en naar de deur lopen en bij de uitgang een broodje of weet ik t naar binnen werken en dan eet je technisch niet meer in t lokaal en als de leraar dan zeurde zei ik dat ik niet goed kan leren als ik honger heb.
dit was overigens met t zgn competentie gericht google je raak leermethode dus t verstoorde geen uitleg of wat dan ook.

• Topic Starter Topic Starter
net al heerlijk begonnen met een grote kom erwtensoep en een flinke stapel pannekoeken:D dat word eten eten eten

het is wel degelijk mogelijk om de binnenkant van de borst aan te spreken. natuurlijk blijf je ook de rest van je borst gebruiken. je kan dit doen door smal te bankdrukken, maar dan met je armen naar buiten in plaats van langs je lichaam.
armen langs je lichaam = triceps
armen naar buiten = binnenkant borst.

en waardoor je geen punt in je borst kan krijgen is doordat de rest van je borst wel mee groeit. je zal nooit alleen de binnenkant kunnen gebruiken.

Verspil je tijd niet om dingen uit te leggen, sommigen hebben gewoon niet de ballen om hard te trainen en denken dat het komt aanwaaien.

Verspil je tijd niet om dingen uit te leggen, sommigen hebben gewoon niet de ballen om hard te trainen en denken dat het komt aanwaaien.

hard trainen zodat je uiteindelijk een goed getrainde borst hebt noem ik niet aanwaaien. ze zeggen toch niet dat ze niet trainen, ze zeggen alleen maar dat ze de boven kant en de onderkant pakken, en dat de ''binnenkant'' vanzelf ook mee zal moeten groeien;)

komt wel goed als je wat meer massa kweekt

succes!

:roflol:
r*tard-owls.jpg

Volgens mij verspillen hier meerdere personen hun tijd om jou uit te leggen dat je gelooft in iets wat niet kan. Kan jij trouwens puur je binnenkant aanspannen? Zou beest zijn.

@ts: als je niet mag eten in de les, zuip dan lekker je chocomel tijdens de les op. :)

Volgens mij verspillen hier meerdere personen hun tijd om jou uit te leggen dat je gelooft in iets wat niet kan. Kan jij trouwens puur je binnenkant aanspannen? Zou beest zijn.

@ts: als je niet mag eten in de les, zuip dan lekker je chocomel tijdens de les op. :)

ik heb geen chocomel in pakjes:D. Maar als ik thuis ben bestaat alles wat ik op een dag drink voor 90% uit chocomel ofzo, dus dat krijg ik genoeg binnen haha:rolleyes:

:p ik had eigenlijk gehoopt dat hij het niet kon/wou zeggen, dan kon hij eerst een beetje lezen en dan pas commentaar geven...

ik denk niet dat er nog wat zinnigs uit zou komen.
mja de volgende keer zal hij vast in de gym met neset dubbel liggen om deze onwetende binnenkant borst bashers;)
laat em maar in de waan.:)

Terug
Naar boven