wobblerfish
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 25
slim idee haha. Zit hier nu lekker aan een bak kwark met choco eiwit shake![]()
perfect perfect

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
slim idee haha. Zit hier nu lekker aan een bak kwark met choco eiwit shake![]()

vreemd genoeg woog ik vanochtend 0.3 kilo minder dan gister, terwijl ik gister toch enorm veel heb gegetenachja, misschien heeft de weegschaal zich een keer vergist
![]()
Let niet zo op die kleine dingetjes.
Gewoon eens per maand wegen of per 2 weken en vooral op de spiegel letten.

Spierpijn is een bevestiging van goede training. Dan hebben je spieren de juiste schade opgelopen wat ook de bedoeling is en ze erna weer sterker worden opgebouwd.
nog nooitIk heb nog nooit spierpijn in mijn schouders gehad, dus dat betekent dat ze niet groeien? bs
Ik vind trouwens ook niet dat spierpijn een bevestiging moet zijn vn goede training,maar het geeft wel een lekker,voldaan gevoel
Ik heb nog nooit spierpijn in mijn schouders gehad, dus dat betekent dat ze niet groeien? bs
nog nooitIk vind trouwens ook niet dat spierpijn een bevestiging moet zijn vn goede training,maar het geeft wel een lekker,voldaan gevoel
In mijn schouders heb ik nooit echt spierpijn zoals bv ik wel eens heb in mijn borst of benen. Terwijl mijn schouders wel 1 van mijn beter ontwikkelde spiergroepen zijn. (vind ik zelf uiteraard)

Aan je avatar te zien zou ik niet weten welke spiergroep het beste ontwikkeld is
Edit: ik heb je spoiler gelezen![]()

oke het is dus nu een week geleden sinds ik dit topic heb aangemaakt. Ik heb de hele week gegeten als een gek en kwam maar niet aan, maar de doorslag is dan toch eindelijk in het weekend gekomen. vrijdag woog ik nog steeds 67 kg maar vandaag gek genoeg 69kg. ik hoop dat ik over 1 maand ergens tussen de 70kg-75kg weeg.
Volgens mij was er iemand op het forum die zoiets dergelijks had en er een punt door zijn shirt stak. Hij had de keuze operationeel verwijderen of borstspieren kweken zodat het niet opvalt, je raad al wat het werd denk ikJulie zeggen allemaal dat je binnenkant niet kan train .. Ik heb dus een probleem mijn borst been staat ver naar Voren waardoor ik zeg maar een 3 hoek heb ...als veel train zou me borst dan wel ver naar voren komen gestaan of blijft het zo ? Please help zit er best wel mee als ik tshirt aan hebt steekt Me borstbeen uit en niet me borsten dus lijk ik heel skinny