AndroidHealthClinic

ongelijkheid borst

• Topic Starter Topic Starter
vreemd genoeg woog ik vanochtend 0.3 kilo minder dan gister, terwijl ik gister toch enorm veel heb gegeten??? achja, misschien heeft de weegschaal zich een keer vergist:D

vreemd genoeg woog ik vanochtend 0.3 kilo minder dan gister, terwijl ik gister toch enorm veel heb gegeten??? achja, misschien heeft de weegschaal zich een keer vergist:D

Let niet zo op die kleine dingetjes.

Gewoon eens per maand wegen of per 2 weken en vooral op de spiegel letten.

Spierpijn is een bevestiging van goede training. Dan hebben je spieren de juiste schade opgelopen wat ook de bedoeling is en ze erna weer sterker worden opgebouwd.

Ik heb nog nooit spierpijn in mijn schouders gehad, dus dat betekent dat ze niet groeien? bs

het is mij dus duidelijk, ik wou testen of de weegschaal wel goed werkte. en dat is dus niet zo. vanochtend woog ik nog 67,2 en net na het avondeten woog ik 66,3 (niet mogelijk, en al helemaal niet gezien de hoeveelheid voedsel die ik vandaag naar binnen heb gewerkt.)

Ik heb nog nooit spierpijn in mijn lul gehad, dus dat betekent dat ie niet groeit? BS, en de chickies weten 't ;)

nog nooit:eek: Ik vind trouwens ook niet dat spierpijn een bevestiging moet zijn vn goede training,maar het geeft wel een lekker,voldaan gevoel

In mijn schouders heb ik nooit echt spierpijn zoals bv ik wel eens heb in mijn borst of benen. Terwijl mijn schouders wel 1 van mijn beter ontwikkelde spiergroepen zijn. (vind ik zelf uiteraard)

In mijn schouders heb ik nooit echt spierpijn zoals bv ik wel eens heb in mijn borst of benen. Terwijl mijn schouders wel 1 van mijn beter ontwikkelde spiergroepen zijn. (vind ik zelf uiteraard)

Aan je avatar te zien zou ik niet weten welke spiergroep het beste ontwikkeld is:p

Edit: ik heb je spoiler gelezen:o

oke het is dus nu een week geleden sinds ik dit topic heb aangemaakt. Ik heb de hele week gegeten als een gek en kwam maar niet aan, maar de doorslag is dan toch eindelijk in het weekend gekomen. vrijdag woog ik nog steeds 67 kg maar vandaag gek genoeg 69kg. ik hoop dat ik over 1 maand ergens tussen de 70kg-75kg weeg.

Julie zeggen allemaal dat je binnenkant niet kan train .. Ik heb dus een probleem mijn borst been staat ver naar Voren waardoor ik zeg maar een 3 hoek heb ...als veel train zou me borst dan wel ver naar voren komen gestaan of blijft het zo ? Please help zit er best wel mee als ik tshirt aan hebt steekt Me borstbeen uit en niet me borsten dus lijk ik heel skinny

oke het is dus nu een week geleden sinds ik dit topic heb aangemaakt. Ik heb de hele week gegeten als een gek en kwam maar niet aan, maar de doorslag is dan toch eindelijk in het weekend gekomen. vrijdag woog ik nog steeds 67 kg maar vandaag gek genoeg 69kg. ik hoop dat ik over 1 maand ergens tussen de 70kg-75kg weeg.

Kom je niet aan door alleen vast voedsel ; 1 liter chocomelk 2 l melk = 1500+ kcal. ( 90+gr eiwitten)

Laatst bewerkt:
Julie zeggen allemaal dat je binnenkant niet kan train .. Ik heb dus een probleem mijn borst been staat ver naar Voren waardoor ik zeg maar een 3 hoek heb ...als veel train zou me borst dan wel ver naar voren komen gestaan of blijft het zo ? Please help zit er best wel mee als ik tshirt aan hebt steekt Me borstbeen uit en niet me borsten dus lijk ik heel skinny
Volgens mij was er iemand op het forum die zoiets dergelijks had en er een punt door zijn shirt stak. Hij had de keuze operationeel verwijderen of borstspieren kweken zodat het niet opvalt, je raad al wat het werd denk ik ;)

ga je eens concentreren op witte spiervezels creeren in de gehele borstspier, vraag aan personal trainers..kijk op internet..lees boeken, en ga daarna beginnen aan een goed schema, veel witte spiervezels, deste groter de spier deste meer inspanning je kan maken, deste meer testosteron maak je aan, aangezien je met benen vrijwel het zwaarst traint maak je het meeste testosteron aan en pak je daarbij borst..groeit je borst beter, oja en voor binnenkant borst..? probeer eens je maximale gewicht te bepalen met packdeck en maak een een setje van 3, in iedergeval tussen de 7 en 12 herhalingen en elke keer bij 1 herhaling 2 seconden vasthoudend aanknijpen, werkt zeer goed..

Binnenkant borst kan je niet isoleren lutser.

2 redenen waarom binnenkant borst achterloopt:

- Genen
- Gebrek aan massa

95% van de keren het laatste...

Terug
Naar boven