Fitness Seller

onhutsende ducumentaire over de zwartzakken van het Vlaams Belang.

Blackadder

aka Silentio
Waardering
2
Denk 2 keer na voor je op de Vlaamse nazis stemt op 10 juni.
check na 7 minuten, waar onze geliefde dewinter en annemans mooi de nazigroet uitbrengen na bloemen op het graf van gesneuvelde SSers te leggen :rolleyes: .

[googlevideo]-4198910042830580654&q=la+face+cachee+du+vlaams+blok[/googlevideo]

demonisatie!

hitlergroet, :roflol:

dan maken al die voetbalsupporters elke week de hitlergroet.

Kun je nagaan hoe zwaar de rest van politiek de immigratieproblemen negeert, dat zo'n groot deel van de bevolking geen alternatief ziet op die partij te stemmen. Of bijna de helft van Vlaanderen is nazi, dat kan natuurlijk ook.

haha een documentatie opgemaakt door de CD&V ofzo? Ik zie Dewinter geen groet doen hoor en Annemans, tenminste als hij het is zie ik ook geen groet doen. Het Vlaams Belang is heus geen partij die met Hitler praktijken in hun hoofd zit jonges toch. Zij willen België BELGIE houden das alles, of heb jij graag dat de helft uit je wagen gestolen wordt. Je meisje lastig gevallen wordt, dat je moet zoeken naar Belgen en dat het hier een Moslimstaat wordt? Ik begrijp niet als zij commentaar hebben op hoofddoeken dat dat afgesnauwd wordt of lopen jullie graag tussen moskeeën en vreemdelingen. Een beperkt aantal kan ja maar daar gaat het niet bij blijven..zie maar hoe het er nu al aantoe is.
Ik vind de documentaire trouwens overdreven ook; bv Vanhecke die opkomt voor een kwestie van taalfaciliteit wat is daar nu abnormaal aan.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
kerel check de hele documentaire, het is al langer dan vandaag dat dewinter en annemans een vuil, zwart verleden hebben.
Ik wil van mijn leven niet vertegenwoordigd worden door een bende, achterlijke nazi sympathisanten. Hoe mooi ze het ook verhullen.

haha een documentatie opgemaakt door de CD&V ofzo? Ik zie Dewinter geen groet doen hoor en Annemans, tenminste als hij het is zie ik ook geen groet doen. Het Vlaams Belang is heus geen partij die met Hitler praktijken in hun hoofd zit jonges toch. Zij willen België BELGIE houden das alles, of heb jij graag dat de helft uit je wagen gestolen wordt. Je meisje lastig gevallen wordt, dat je moet zoeken naar Belgen en dat het hier een Moslimstaat wordt? Ik begrijp niet als zij commentaar hebben op hoofddoeken dat dat afgesnauwd wordt of lopen jullie graag tussen moskeeën en vreemdelingen. Een beperkt aantal kan ja maar daar gaat het niet bij blijven..zie maar hoe het er nu al aantoe is.
en wat gaat het vb eraan doen? de ratten verlaten de boot (zie vb jurgen verstrepen) "partij vd vrije meningsuiting" :hahaha:

monster detective skills

heb het eerste halfuur gezien en tot nu toe is de enige conclusie die ik kan maken dat de feiten die uit alle archieven gehaald worden er niet om liegen - ze zitten vuistdiep in het nazi sympathisisme

WIR WOLLEN KEINEN.........NAZI SWEINEN!!!!! vind dit als Nederlander zijnde toch best een verontrustende documentaire, die hele partij zit van hoog tot laag bomvol nazisympathisanten en verheerlijkt overduidelijk de smerige honden van de vroegere SS. Zag laatst wel dat die Filllip de Winter om samenwerking vroeg met Geert W. en dat deze hier wijselijk van af zag. Zo slim is onze Geert W. dan ook wel weer.

Het gaat hen gewoon om de gezelligheid laat ze lekker

De meeste vlaams blokkers blijken dus gewoon zwaar ziek in hun hoofd te zijn.

ben al gestopt met kijken toen ik zag dat het door een waal gemaakt was... go figure.

Bizar ook dat dit nog nooit is uitgezonden op de vlaamse televisie. zogenaamd omdat dit allemaal wel bekend is.

och och, er zitten ook echt wel goede tussen hoor :D

jongens toch,het vlaams belang is de meest pro zionistische partij van het land:rolleyes:

Terug
Naar boven