Justifire
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mr_N zei:nou bij mij kloppen dit soort dingen niet omdat ik een erg dun middel van mezelf heb...
vind het ook flauwekul de een heeft een breder middel van zichzelf als een ander...
DUs echt precies is het niet..
Gespierd Stuk zei:Er klopt werkelijk geen barst van!
De lichaamslengte wordt namelijk niet meegerekend. En ik heb een taille van 86 cm, weeg 101 kg, maar mijn vetpercentage is geen 11% maar ruim daarboven!
Voor of na het eten zal ook nog wel uitmaken denk ik, bij mij wil m`n buik nog wel eens opzwellen na een flinke maaltijd.Adema zei:percent bodyfat: 8,66%
fat weight: 6 kilos
lean weight: 59 kilos
resting metabolic rate: 1806
het ligt er maar net aan waar je meet, 1 cm scheelt al een dikke procent vet volgens deze site.
je waist is toch eigenlijk het dunste stuk van je taille, zo onder je bovenste blokjes? als ik dat meet(73cm) heb ik iets van 6,5% BF en als ik het dikste punt meet zit ik 2/3% hoger:S
nog wat..moet je aangespannen staan of niet? moet je je buik totaal laten hangen of niet?
)Var zei:Jij zet meer als 7 centimeter uit? Klinkt ongezond....![]()

het lijkt soms net alsof ik love handles begin te krijgen, terwijl daar totaal geen sprake van is 
Kreeg ik ook al na een week training, weet niet hoe dit plots komtAdema zei:edit, ik heb trouwens redelijk dikke obliques, en ben er niet blij meehet lijkt soms net alsof ik love handles begin te krijgen, terwijl daar totaal geen sprake van is
![]()

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=22400SR1985 zei:Kreeg ik ook al na een week training, weet niet hoe dit plots komt![]()
Centaur zei:
Rot op apejong 
hahahaha!!SR1985 zei:

Dat is je verbruik als je niets anders doet dan ademen. Schijndood zeg maartwjunk zei:Percent Bodyfat
14.651 %![]()
Fat Weight
13kg
Lean Weight
74kg
Resting Metabolic Rate
2259 calories
ff een vraagje die resting metabolic rate, word daarmee het aantal cals bedoelt die je nodig hebt om op gewicht te blijven?
Greetzzz