XXL Nutrition

Onnatuurlijk

gedaan

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m84
Massa
92kg
Vetpercentage
15%
Beste mede ijzerfreters,

Vinden jullie het niet allemaal steeds lelijker worden door de jaren heen?
Ik bedoel het princiepiële bestand van de maatschapij afstoten begint in deze cultuur steeds geaccepteerder te worden. Wie vind het tegenwoordig nou echt nog mooi om zo gespierd te worden en wie doet dat maar om "stoer" te lijken. Ik zie het steeds meer veranderen in een soort alternatieve jeugdcultuur zoals gothic of emo etc, iedereen wil maar zo onaantrekkelijk mogelijk overkomen. Zelf ben ik redelijk emo en ben ik redelijk ver met experimenteren qua piercings etc, maar ik geloof dat dit nog altijd beter is dan een vals geïnterpreteerde maatschappij die ons doelbewust af probeert te breken. Wat vinden jullie hiervan? zelf zou ik nooit boven de 70kg willen komen maarja ik ben benieuwd naar jullie mening over het paradoxale verband.

Met vriendelijke groenten,
Daan

Zo'n topic ontbrak nog op DBB. Hartstikke bedankt dat jij hem geopend hebt maat!

neem je medicatie...

Beste mede ijzerfreters,

Vinden jullie het niet allemaal steeds lelijker worden door de jaren heen?
Ik bedoel het princiepiële bestand van de maatschapij afstoten begint in deze cultuur steeds geaccepteerder te worden. Wie vind het tegenwoordig nou echt nog mooi om zo gespierd te worden en wie doet dat maar om "stoer" te lijken. Ik zie het steeds meer veranderen in een soort alternatieve jeugdcultuur zoals gothic of emo etc, iedereen wil maar zo onaantrekkelijk mogelijk overkomen. Zelf ben ik redelijk emo en ben ik redelijk ver met experimenteren qua piercings etc, maar ik geloof dat dit nog altijd beter is dan een vals geïnterpreteerde maatschappij die ons doelbewust af probeert te breken. Wat vinden jullie hiervan? zelf zou ik nooit boven de 70kg willen komen maarja ik ben benieuwd naar jullie mening over het paradoxale verband.

Met vriendelijke groenten,
Daan

Hoi Daan,

Zolang er geen anabolen worden gebruik blijft het er imo nog natuurlijk uitzien. Dat rare vochtige of van die harde opgeblazen spieren die altijd op spanning staan of rare vergroeide hoofden hoeft van mij ook niet echt.
Waarom denk je dat het lichaam permanent beschadigen met piercings beter is dan een sport beoefenen die op zich best gezond kan zijn?
Als je boven de 70 zou komen dan zou je waarschijnlijk geen skinniejeans meer passen, en zeg nou zelf wat is een emo zonder skinniejeans?

Groeten Ray

• Topic Starter Topic Starter
Wie ben jij om te bepalen dat ik mijzelf binnen de normen en waarden van de maatschapij moet laten functioneren door mezelf vrijwillig te drogeren met iets wat jij "medicatie" noemt. Onvoorstelbaar dat er in 2014 nogsteeds zo over gedacht word..

Wie ben jij om te bepalen dat ik mijzelf binnen de normen en waarden van de maatschapij moet laten functioneren door mezelf vrijwillig te drogeren met iets wat jij "medicatie" noemt. Onvoorstelbaar dat er in 2014 nogsteeds zo over gedacht word..

Hahahaha gedraag je je in het echie ook zo mal?

Zegt mr ik spuit anabolen om mn onzekerheid te verbergen

Ovosnovohohohooho is natty hoor

je kunt wel een boom als profielfoto hebben, dat wil nog niet zeggen dat je natuurlijk bent.

Ik heb ook nooit gezegd dat ik natuurlijk ben hoor :(

Nou dan zegt dat toch al wel genoeg, of niet dan?

de nieuwe corleone?

Enlighten me. Wat zegt dit dan?

Dat je niet natuurlijk bent.

Ja.... en?

Helemaal mee eens hoor, Daan. Niets beter dan een mager botje. Het liefste met een huid die zo bleek is, dat het bijna doorschijnend is. Melkwit is toch echt wel de grens.

Ps, 70kg is wel een beetje dik hoor. Ik zou 55kg aanhouden met jouw lengte

We kunnen hier nou wel een eindeloze discussie gaan houden, maar het komt er gewoon op neer dat ik superieur ben gezien ik mezelf heb kunnen beheersen. accepteer het maar, of ga weg.

Terug
Naar boven