AndroidHealthClinic

Onnatuurlijk

Borst is achterlopende spiergroep en werk aan je traps.

Beste mede ijzerfreters,

Vinden jullie het niet allemaal steeds lelijker worden door de jaren heen?
Ik bedoel het princiepiële bestand van de maatschapij afstoten begint in deze cultuur steeds geaccepteerder te worden. Wie vind het tegenwoordig nou echt nog mooi om zo gespierd te worden en wie doet dat maar om "stoer" te lijken. Ik zie het steeds meer veranderen in een soort alternatieve jeugdcultuur zoals gothic of emo etc, iedereen wil maar zo onaantrekkelijk mogelijk overkomen. Zelf ben ik redelijk emo en ben ik redelijk ver met experimenteren qua piercings etc, maar ik geloof dat dit nog altijd beter is dan een vals geïnterpreteerde maatschappij die ons doelbewust af probeert te breken. Wat vinden jullie hiervan? zelf zou ik nooit boven de 70kg willen komen maarja ik ben benieuwd naar jullie mening over het paradoxale verband.

Met vriendelijke groenten,
Daan

Stats: M 20j 1m84 92kg 15%

Doe je toch iets fout

skinny-indie-2.jpg

Ts, is that you?

Ik ken iemand die zich in real life ook zo gedraagt. Wordt ook constant in elkaar gemept, als ik dit lees snap ik weer waarom.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik word alleen maar knapper met m'n gains dus ik snap ts zn punt niet.

;$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

haha beste topic

Beste mede ijzerfreters,

Vinden jullie het niet allemaal steeds lelijker worden door de jaren heen?
Ik bedoel het princiepiële bestand van de maatschapij afstoten begint in deze cultuur steeds geaccepteerder te worden. Wie vind het tegenwoordig nou echt nog mooi om zo gespierd te worden en wie doet dat maar om "stoer" te lijken. Ik zie het steeds meer veranderen in een soort alternatieve jeugdcultuur zoals gothic of emo etc, iedereen wil maar zo onaantrekkelijk mogelijk overkomen. Zelf ben ik redelijk emo en ben ik redelijk ver met experimenteren qua piercings etc, maar ik geloof dat dit nog altijd beter is dan een vals geïnterpreteerde maatschappij die ons doelbewust af probeert te breken. Wat vinden jullie hiervan? zelf zou ik nooit boven de 70kg willen komen maarja ik ben benieuwd naar jullie mening over het paradoxale verband.

Met vriendelijke groenten,
Daan

Definieer; het, principieel bestand, zo en nogmaals het.

Hoe zie jij de vals geïnterpreteerde maatschappij? Hoe ziet de daadwerkelijke maatschappij eruit, die ons niet wilt afbreken? Dan weet ik wat ik daarvan kan vinden.

Heeft die 70kg misschien iets te maken met de eerste het? Misschien kunnen we dan het paradoxale verband herleiden.

Begrijp er geen hol van man. Al die moeilijke woorden.

Wauw :D Emo much brah?

Hallo ik wil bodyduilder worden, hoe word ik dat? Ik wil graag ook true natty bodyduilder worden maar kost veel? Help?!

heheheh hebben we nu eindelijk de mannelijke versie van hell 93 ????????

Terug
Naar boven