XXL Nutrition

Ontbijtshake

Ik zou die 2 eetlepels olijfolie wel vervangen met MCT olie of kokosnoot olie. Voor de rest top!

• Topic Starter Topic Starter
Wat is mct?
En kokosolie omdat verzadigde vetten? Ik ben nog opzoek naar een goede verzadigd vet bron.

Ontbijt shakes zijn vies imo, maak er een pannenkoek van of cake of warme pap dan is het pas lekker :) doe er tijdens het bakken al je fruit bij kan best.

Ik probeer laatste tijd ook een ontbijtshake in elkaar te steken en ik moet toch zeggen dat alles wat ik tot nu toe heb geprobeerd redelijk ranzig is. Je moet een enorme hoeveelheid vloeistof gebruiken wil je geen brokjes liggen drinken, want die brokjes, daar krijg ik echt braakneigingen van.

Een halve liter melk op mijn nuchter maag voelt ook totaal niet goed aan.

Ik probeer laatste tijd ook een ontbijtshake in elkaar te steken en ik moet toch zeggen dat alles wat ik tot nu toe heb geprobeerd redelijk ranzig is. Je moet een enorme hoeveelheid vloeistof gebruiken wil je geen brokjes liggen drinken, want die brokjes, daar krijg ik echt braakneigingen van.

Een halve liter melk op mijn nuchter maag voelt ook totaal niet goed aan.

geen problemen mee, gewoon in de blender en het is vloeibaar.

Indd.. en als je sochtends nie een halve liter wegkrijgt..

juist 's ochtends geef ik de voorkeur aan een shake, meteen met een slaperig hoofd aan droog brood of bord met rijst daar heb ik moeite mee.

Deze doe ik,

120 havermout.
15 a 20 gram gemberwortel.
1 tl kaneel.
100gr spinazie.
1 serving Whey.
1 banaan
en volle melk.

Ik heb deze shake ook daarnet gemaakt. Ivm dat ik 's avonds uit gaan en ik dus nu grote deel van de dag heb geslapen yessss!
Banaan en granny smith appel
Ipv Brinta heb ik graanontbijt van de plus, is net ietsjes beter dan Brinta (80gr)
1 grote scoop whey
2 eetlepels olijfolie

In de blender ermee, kwam echt tot de rand. Zit nu super vol, ging op het laatste beetje zelfs bijna over mijn nek.
Shake kan ik het niet echt noemen, ik moest het meer uitlepelen. Maar goed ik voel me nu wel goed gevuld.

Terug
Naar boven