AndroidHealthClinic

Onweer!

net een paar moeilijk dikke foto's gemaakt van me fysiek in de volle regen + onweer, goed gelukt, nu even door PS heen halen voor de kleur!

Kan iemand mij uitleggen wat kwakoe is ?

Eindelijk afkoeling!
Vind die onweer heerlijk kan er ook lekker van slapen laat het maar de hele nacht doorgaan ;)

Kan iemand mij uitleggen wat kwakoe is ?
Dat is een jaarlijks wederkerend festijn waar alle n*gers uit de Bijlmermeer en omstreken tezamen komen om te koekhappen en ezeltje prik te spelen onder het genot van een swingend muziekje en dito publiek.

Dat is een jaarlijks wederkerend festijn waar alle n*gers uit de Bijlmermeer en omstreken tezamen komen om te koekhappen en ezeltje prik te spelen onder het genot van een swingend muziekje en dito publiek.
Thx
niet echt iets voor mij zo te horen

Begint hier nu wel mooi wat harder te waaien :thumbs:

zwaaaar klote , net terug van beach party , ben gewoon doorweekt

Het is hier nu droog, wind stil en geen onweer meer :)

hier gaat het er net langs dus lekker benauwd hier.

Hier is het al een uur of 3 aan de gang, zware stortbuien, donder en bliksem, het hele programma.
Wou nog ff de stad in maar dat wordt 'm niet op de scooter.:mad:

Taxi nemen ?

Hahah ik ben helemaal doorweekt, eerder op de avond op het terras begon het opeens keihard te waaien en al die grote parasols klapten om:D

K*t weer. paar keer een inslag gehoord. Kennissen zitten zonder stroom..

Zit je vandaag heerlijk op het terras van een sushi restaurant te genieten van allemaal lkkr eten.. (lang leve de junkdag!!) :D

zonnetje schijnt, heerlijk temperatuurtje...:cool:

en dan ineens uit het niets;
kan je met al je eten, drinken etc naar binnen rennen omdat de regen met bakken uit de hemel komt vallen,.. :eek:

onweer, regen, bah! geef mij maar lkkr het zonnetje...
:)

Hier was net een harde knal en meteen viel de electriciteit uit.
Aangezien het behoorlijk donker was voor buiten en achter buiten denk ik dat ik niet de enigste was.
Gelukkig waren de stoppen maar enkel doorgeslagen.

Heerlijk dat noodweer. Net fijn door de stromende regen teruggefietst van bieren met maten. Schrok wel even toen de stroom net wegviel na de zoveelste knalbui uit angst dat mn electronica misschien gefrituurd zou zijn. Gelukkig was het slechts de meterkast:P

Terug
Naar boven