Fitness Seller

Onzeker door lengte

Gemiddelde lengte voor een man is 181cm
Gemiddelde lengte voor een vrouw is 169cm

Dus ik weet niet wat je nou onzeker loopt te doen, maar 180-185cm is naar mijn weten toch de perfecte lengte en dat de meeste mensen bij jou op school langer zijn is bullshit. Je loopt waarschijnlijk gewoon krom.

190cm zijn en een vriendin hebben van 170cm lang is pas k*t. 180cm is dus perfect imo.

---------- Post added 31 March 2012 at 14:13 ----------

:roflol: mafketel, ik voel me juist onzeker als ik een kleiner persoon als mij tegenkom. Dan voel ik mij zo slungelig. Gelukkig komt dat niet vaak voor :o Maar srs, lange gasten kijk ik juist op neer, wees blij dat je 'maar' 1.80 bent.

Jij bent 170cm en je voelt je slungelig als je iemand kleiner tegen komt? :o

je kan ook altijd in Azie gaan wonen

Ik vroeg me af, ben ik de enige hier die onzeker is over zijn lengte? Ik ben 1.80m en ik zit op een hogeschool, de meeste mensen zijn langer dan mij, terwijl ik met bugarrishoes loop (schoenen met een hogere zool) en die maken je soort van 6cm langer. Ik heb me ook gemeten met die schoenen en kwam uit op 1.85m.

En toch zijn de meeste langer dan mij, serieus het lijkt gewoon alsof 30% van mijn school 1.90 is.

Ik wist wel dat ons volk een van de langste ter wereld was maar zo lang??

Boven de 1.90 is niet mooi meer. 1.80 - 1.90 is perfect imo. Ik ben zelf 1.78 en vind het prima.

Bij mij op school loopt er een lange slungel rond met een chinees meisje :p Minstens een halve meter verschil maargoed :p

@OP. Ruilen? Jij hebt echt geen recht van spreken man haha

:trollface:

ik ben 1.87 en mn lul is 2 cm...........
van de grond

Dude, wat stel jij je aan ? 180cm is normaal. Je kan beter 180 zijn dan zoals ik 2 meter. Noem eens 3 nadelen van dat je ''maar'' 180 bent. Je bent tenminste snel buff !!
Als je het niet leuk vind dat iedereen langer is moet je maar goed gaan trainen en breder dan iedereen zijn !!

Toen ik de naam van het topic las dacht ik direct aan iemand van >2.10 meter, maar helaas.

Ik heb trouwens groene ogen en de meeste mensen die bij me in de klas zitten hebben dat niet, voel me ook flink onzeker daarom. Srs. :help:

Pff, zeur niet met je 1.80..

k hoop nog wel de 185 te halen zou een perfecte lengte zijn (vind ik). Dat probleem met grote voeten heb ik van me pa heb nu al maat 44,5 en ze blijven maar groeien me vader heeft 47, niet echt fijn dus :p.

ik ken het man, ben geëindigd op 48 en sommige merken 47, maar toen ik nog in de groei was had ik enorm last hiervan dat het in de weg zat die lompe poten en dat ik daardoor niet meer wist in welke houding ik moest lopen

Toen ik dit topic aanklikte dacht ik echt dat je max 1.70 zou zijn. 1.80 is niets om over te niften, prima lengte.

Damn, wisselen? Player lengte!

Ben zelf 1,86 en vind mezelf ook echt veel te klein. Gewoon nooit willen onderdoen voor een ander..

Terug
Naar boven