Fitness Seller

onzekerheden over Roa gedurende een kuur

Bezoekers in dit topic

Waarom ga je gewoon niet naar een andere huisarts die dat wel wil doen?
Per test ben je al gauw 80 euro kwijt

Ik heb altijd al bij deze huisarts gezeten maar als het over aas gaat doet hij gewoon een beetje moeilijk
Waarschijnlijk omdat hij er niks van af weet:o
 
Ik heb altijd al bij deze huisarts gezeten maar als het over aas gaat doet hij gewoon een beetje moeilijk
Waarschijnlijk omdat hij er niks van af weet:o
Hij hoeft er ook geen reet van te weten? Je wilt gewoon je bloed testen..
 
misschien ff offtopic hoor maar als je zon last van acne hebt dat je roa gebruikt, waarom ga je dan mast toevoegen ?
 
Klopt, dat doet hij ook en dat heeft hij ook al gedaan maar zijn houding staat me niet aan als het hier over gaat maar maakt verder ook niet uit ik ga er gewoon heen dan maar, hoop niet dat het in de toekomst gevolgen gaat hebben i.v.m. Eigen risico

---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------

misschien ff offtopic hoor maar als je zon last van acne hebt dat je roa gebruikt, waarom ga je dan mast toevoegen ?

Vanwaar de roa denk je? Precies, de mast ja. Ben op mn telefoon dus ga ik nalezen maar ik geloof dat er duidelijk staat dat ik er nu amper last van heb op een paar na. Als het er niet staat is het via privebericht besproken

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------

Dus ga ik niet nalezen*
 
Roa + zelfmoord, ga maar googlen. Dat samen met de psychische terugval na de kuur..RIP
Trouwens, roa durft nogal eens juist meer acne geven de eerste 2, 3 weken.
Heb ooit roa genomen, nooit meer. Serotonine was zwaar gezakt en heb ik jaren medicijnen voor moeten nemen.
Wil je geen puisten, ga dan niet kuren.

P.S: vrouwen knijpen graag puisten uit
 
Heb je ooit wel eens vitamine B5 poeder gebruikt? ik hoor er hier veel goede verhalen over.

Gooi eens een balletje hier op of iemand een huisarts heeft in jouw regio die niet al te moeilijk doet. Wat maakt het uit dat je al je hele leven bij dezelfde zit.
 
Daar kom ik liever uit eigen ervaring achter
Er staat zoveel op internet en door er alleen maar over te lezen kan er niet echt over meegepraat worden


Ik had bij testo zn log gelezen dat vitamine b helpt dus dat combineer ik met de roa. Ik werk de acne liever te zwaar weg dan te soft. Geen 1 puistje mag er na de kuur waar dan ook zitten
 
Waarom dan een topic als je er zelf wil achter komen?
 
omdat het me duidelijk is geworden via privé bericht door mensen die het wél zelf gebruikt hebben ;)
 
Ok..ik ook..succes in ieder geval
 
Gebruik altijd roa oncycle 1 pil van 20 mg per 3 dagen houdt m'n huid wel schoon, enige side effect die ik heb zijn de droge lippen.
 
Verder gaat die kuuracne weer net zo snel weg als je hormonen weer stabiel zijn tenzij je echt cystische acne krijgt
 
Gebruik altijd roa oncycle 1 pil van 20 mg per 3 dagen houdt m'n huid wel schoon, enige side effect die ik heb zijn de droge lippen.

Sluit ik me bij aan. Nog nooit zo'n zuivere huid gehad en geen sides op droge lippen (vaseline will do the job) en soms wat drogere ogen na.
 
Ik had vroeger erg last van acne, en heb 2x 6maanden roa gebruikt, zat op 2 pillen per
Dag, weet alleen niet hoeveel mg per pil is, ik heb helemaal niks gemerkt van de bijwerkingen behalve dat ik mijn lippen moest insmeren met balsem, voor de rest top spul.
 
Sluit ik me bij aan. Nog nooit zo'n zuivere huid gehad en geen sides op droge lippen (vaseline will do the job) en soms wat drogere ogen na.


1x per 3 dagen 20mg gedurende de duur van de kuur en PCT zou iid het verstandigste zijn. Lees wel vaker op forums dat dit genoeg is voor een preventieve werking.

Dan is het nog te betalen ook
 
1x per 3 dagen 20mg gedurende de duur van de kuur en PCT zou iid het verstandigste zijn. Lees wel vaker op forums dat dit genoeg is voor een preventieve werking.

Dan is het nog te betalen ook

Maar het is dan wel een gram mast in de week naast de rest van de middelen
ik denk dat ik het afwacht, even aankijk hoeveel acne het me gaat geven en ondertussen dagelijks 20mg per dag inneem.

ben ik helemaal vrij van acne laat ik steeds een dag tussen de inname en uiteindelijk laat ik er 2 dagen tussen. komt de acne terug dan neem ik het weer gewoon dagelijks in.

misschien ga ik wel loggen maar dat zie ik dan wel, nu even van me blessure genezen ik kan bijna niet trainen nu... ik zit midden in de nakuur dus dit is een slechte timing om een blessure te hebben:thumbd:
 
Back
Naar boven