MuscleMeat

onzekerheden over Roa gedurende een kuur

Bezoekers in dit topic

Ervaring leert dat bij AAS geinduceerde acne 20 mg ED vaak genoeg is, meesten gaan al prima op 20 mg EOD of zelfs een lagere frequentie. Weet niet in hoeverre je last krijgt van acne door AAS, maar als het vrij gering is zou ik van roa afzien en opperen voor zink, vit b5 en benzoylperoxide oid.
 
De eene keer heb ik er meer last van dan de andere keer maar mast is een nieuw middel voor mij dus daar moet ik nog achter komen. Ik probeer het even uit en stel de bijwerkingen zijn te heftig dan heb ik nog altijd tretinoïne, doxycycline, zink en b5 bij de hand liggen.

Ik gebruik al tijden geen supplementen meer maar toen ik dat wel nog deed kreeg ik het zelfs daar al van.
deze kuur wil ik deze supplementen er bij/na gaan gebruiken dus ik ben voorbereid op de ergste acne aanval:D

Universal micronized creapure creatine
Glutamine powder mdouble you
ZMA pro universal
Animal pack universal
Omega 3-6-9
Isolaat perfection
Micellar cassein
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vroeger behoorlijk lang roa moeten nemen. Droge ogen, huidschilfers, bloedneuzen, slecht zien in t donker. Heb het volgens mij 1 jaar of nog langer gebruikt maar t niet aanraden. Droge ogen en mond gingen nooit meer echt weg was toen verslaafd aan labello.
 
. Droge ogen en mond gingen nooit meer echt weg was toen verslaafd aan labello.

Nu nog steeds last van droge ogen & mond?!

---------- Toegevoegd om 00:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:44 ----------

nog een vraag over hcg trouwens!

ik heb 12750iu nodig van begin kuur t/m 1ste week nakuur maar dan heb ik nog 2250iu over omdat ik 15000 inkoop.. zonde om weg te gooien toch? kan ik dit gewoon opmaken of kan ik dit beter niet doen? wat is het voordeel of nadeel hiervan?
 
Nu nog steeds last van droge ogen & mond?!

---------- Toegevoegd om 00:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:44 ----------

nog een vraag over hcg trouwens!

ik heb 12750iu nodig van begin kuur t/m 1ste week nakuur maar dan heb ik nog 2250iu over omdat ik 15000 inkoop.. zonde om weg te gooien toch? kan ik dit gewoon opmaken of kan ik dit beter niet doen? wat is het voordeel of nadeel hiervan?
Zou het gewoon opmaken, deed ik ook.
Zou dan 1000/1500 iu pw doen gwn tot het op is
 
ohw ik dacht 250iu EOD maar als het ook per week kan dan is dat een stuk makkelijker!!
is ook maar beter dat het iets teveel is eigenlijk dan kan ik even testen hoe ik een slin spuitje gebruiksklaar maak:D beter nu 1 stuk weg gooien dan tijdens de kuur er achter komen dat ik er niks van begrijp eh!
 
ohw ik dacht 250iu EOD maar als het ook per week kan dan is dat een stuk makkelijker!!
is ook maar beter dat het iets teveel is eigenlijk dan kan ik even testen hoe ik een slin spuitje gebruiksklaar maak:D beter nu 1 stuk weg gooien dan tijdens de kuur er achter komen dat ik er niks van begrijp eh!
Ik bedoel eigenlijk totaal 1500 iu pw zou het zelf 3x 500 IU PW doen
 
Nu nog steeds last van droge ogen & mond?!

---------- Toegevoegd om 00:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:44 ----------

nog een vraag over hcg trouwens!

ik heb 12750iu nodig van begin kuur t/m 1ste week nakuur maar dan heb ik nog 2250iu over omdat ik 15000 inkoop.. zonde om weg te gooien toch? kan ik dit gewoon opmaken of kan ik dit beter niet doen? wat is het voordeel of nadeel hiervan?

Het is nu denk 5 a 6 jaar geleden dat ik het heb gebruikt, ik heb toen nog +/- 3 jaar elke dag labello moeten gebruiken (als ik dit niet deed voelde het voor mij alsof m'n lippen super droog werden) en op een gegeven moment was ik het beu en ben ik ermee gekapt. Dit viel zwaar tegen maar is wel gelukt. Droge ogen heeft volgens mij wel z'n sporen nagelaten want ik heb lenzen maar volgens de opticien moet ik altijd heel hoog doorlatende lenzen nemen omdat m'n ogen snel droog worden. Nu hoeven die droge ogen niet persé door die roa te zijn gekomen maar ik weet wel dat ik toen behoorlijk sides had. Behoorlijk vaak wakker geworden met een rood doorlopen kussen van de bloedneuzen. Maar ik zat er wel behoorlijk lang aan hoor maar het geeft wel aan dat het niet niks is, die roa
 
Ik bedoel eigenlijk totaal 1500 iu pw zou het zelf 3x 500 IU PW doen

op de dinsdag, donderdag en zaterdag 500iu op een dag?

Het is nu denk 5 a 6 jaar geleden dat ik het heb gebruikt, ik heb toen nog +/- 3 jaar elke dag labello moeten gebruiken (als ik dit niet deed voelde het voor mij alsof m'n lippen super droog werden) en op een gegeven moment was ik het beu en ben ik ermee gekapt. Dit viel zwaar tegen maar is wel gelukt. Droge ogen heeft volgens mij wel z'n sporen nagelaten want ik heb lenzen maar volgens de opticien moet ik altijd heel hoog doorlatende lenzen nemen omdat m'n ogen snel droog worden. Nu hoeven die droge ogen niet persé door die roa te zijn gekomen maar ik weet wel dat ik toen behoorlijk sides had. Behoorlijk vaak wakker geworden met een rood doorlopen kussen van de bloedneuzen. Maar ik zat er wel behoorlijk lang aan hoor maar het geeft wel aan dat het niet niks is, die roa

oei.. dan ga ik de doseringen goed in de gaten houden en slapen met een handdoek op het kussen..
 
ohw ik dacht 250iu EOD maar als het ook per week kan dan is dat een stuk makkelijker!!
is ook maar beter dat het iets teveel is eigenlijk dan kan ik even testen hoe ik een slin spuitje gebruiksklaar maak:D beter nu 1 stuk weg gooien dan tijdens de kuur er achter komen dat ik er niks van begrijp eh!
250 IU EOD aanhouden, beetje afronden naar boven en je komt precies uit met 15k IU.
 
Oke, ik bestel ze binnenkort al en zal het met foto's hier posten om te kijken als ik het goed doe:thumb:
 
Gewoon 20 mg EOD doen voor minimale bijwerkingen, je kan altijd nog verhogen als dat nodig is. En geen labello gebruiken, dat is troep. Vaseline (van die kleine ronde blauwe blikjes) is het beste.

YOGI, hoeveel mg nam jij dan?
 
Gewoon 20 mg EOD doen voor minimale bijwerkingen, je kan altijd nog verhogen als dat nodig is. En geen labello gebruiken, dat is troep. Vaseline (van die kleine ronde blauwe blikjes) is het beste.

YOGI, hoeveel mg nam jij dan?

Geen idee is te lang geleden, moet binnenkort toch eens langs de huisarts en dan zal ik het haar eens laten nakijken ben nu wel benieuwd.
 
Trust me, tijdens roa wil je "Blistex" hebben. Kan je kopen bij kruidvat etc, helpt ziekelijk goed voor droge lippen.
 
Back
Naar boven