XXL Nutrition

Ook rellen in Brussel??

waarom moet dit nou? kunnen ze niet even nadenken voordat ze shit beginnen te vernielen. En wat is hier nou de reden voor?? Wat schieten ze er mee op? Komt een dooie terug?

• Topic Starter Topic Starter
Tot dusver werden dergelijke dreigementen niet echt au sérieux genomen, maar zaterdagochtend vonden twee incidenten plaats die het vuur aan de lont zouden kunnen steken. In het metrostation Madou werd een jongen van Marokkaanse afkomst door een politieman neergeschoten, omdat hij vreesde dat de jongeman hem onder vuur wilde nemen. Achteraf bleek dat hij een nepwapen in handen had.

Groot gelijk dat de agent schoot dan. Nep of niet, zoiets merk je pas wanneer hij de trekker overhaalt of wanneer je hem overmeestert.

maar zijn het immigranten/marrokanen/moslims/allochtonen ofzo dan die rellen?

Jah de suikerfeesten worden ook dit jaar weer groots gevierd!

Rob G zei:
Jah de suikerfeesten worden ook dit jaar weer groots gevierd!
hehe ja. fijn dat onze aardige gasten het zo naar hun zin hebben. Ach ja en dat er bij onschuldig vermaak eens wat sneuvelt, niks aan de hand. Die mensen hebben nota bene 40dagen niets gegeten, dan zou ik ook boos worden.

Idd bro, we mogen blij zijn dat ze (nog) niet begonnen zijn aan de verkrachting van al die westerse ongelovige h**ren!

We moeten ze beter opvangen. We zijn niet tolerant genoeg. Die mensen kunnen daar niks aan doen, het ligt aan ons.

Rob G zei:
Idd bro, we mogen blij zijn dat ze (nog) niet begonnen zijn aan de verkrachting van al die westerse ongelovige h**ren!
Tja omdat het in ons land niet toegestaan is he. Die gasten zijn bang om achter de tralies te komen, nogal wiedes.
Beetje kortzichtig van ons, in naam van Allah moet je gewoon zo'n hoofddoekloos westerse k*thoer mogen verkrachten. Sterker nog, het is een ieders plicht, we zijn inderdaad niet tolerant genoeg.

Ik stel voor dat we hun uitkering verhogen en arabisch als nationale taal invoeren.

Msn jongens msn dit is geen gare hanenhok

Precies, ik ben serieus. Bij iedereen leeft de gedachte dat er écht iets moet veranderen. Men weet niet wat, maar ik denk dat dit de oplossing is.

Allah is groot, maar nog niet iedereen beseft dat.

Ja iedereen denkt dat er iets moet veranderen maar niemand doet iets behalve b**chen op een forum, want meer durfen ze er niet aan te doen ;) ik leef met jullie mee jongens

LOL

Er is niets dat ik vrees, punt met meeste Nederlanders is dat ze wel vrezen. Dan krijg je dit gekloot.

Waar je ook kijkt, het is op het moment overal raak. Ben het langzaam kotsbeu :mad: ...

Ach, op en gegeven moment maken ze het zichzelf onmogelijk. Als deze lijn zich voortzet is er over een aantal jaren geen andere mogelijkheid meer dan keihard op te treden. En dan ook echt keihard.

Ze graven hun eigen graf.

Het komt telkens op hetzelfde neer,
10 gasten die terecht kwaad zijn en 90 anderen die mee op de kar springen omdat het fun is.
Het ligt aan de cultuur, en noem me dan maar kortzichtig, het is zo simpel als dat.
Politici praten over oplossingen maar ik hoor nooit iets over het probleem aanpakken aan de wortels. Het is dweilen met de kraan open.

wat een verfrissende mening Santoz :D

verfrissende thread ook (y)

Terug
Naar boven