- Waardering
- 52
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelda zei:Hoe pak je het probleem dan aan 'bij de wortels'? Klinkt heel leuk allemaal maar...

wimmeke26 zei:Rellen slaan over naar charleroi/Brussel (vorst/Elsene/Anderlecht)Charleroi.
Ook in Berlijn beginnen ze eraan!!
Ben nooit geen racist geweest maar dit gaat te ver en van mij mogen ze met scherp beginnen schieten.
Vuile rioolratten!! Sorry voor taalgebruik (zit op testo)maar dit is ons land en ik stem VLAAMS BLOK!
![]()
![]()
![]()
Santoz zei:Het komt telkens op hetzelfde neer,
10 gasten die terecht kwaad zijn en 90 anderen die mee op de kar springen omdat het fun is.
Het ligt aan de cultuur, en noem me dan maar kortzichtig, het is zo simpel als dat.
Politici praten over oplossingen maar ik hoor nooit iets over het probleem aanpakken aan de wortels. Het is dweilen met de kraan open.
Rob G zei:Idd bro, we mogen blij zijn dat ze (nog) niet begonnen zijn aan de verkrachting van al die westerse ongelovige h**ren!

D. zei:hahahaha...
die roxxe begint het nu zat te worden en laat van zich spreken.
It's us against them![]()
ferry1 zei:Haha, tja en die gasten die geelectrocuteerd zijn waren op de vlucht voor de politie. En ten tweede tuurlijk schiet je zo'n gek neer met een nepwapen. Als hij op echt gelijkend is. Mag trouwens ook in Nederland.![]()
wat konden zij der nu aan doen dat ze daarin vluchtten 
koetje zei:het lachwekkende van dit alles vind ik , dat er net op vtm een kerel werd geintervieuwd die zegt : ik vind dat de minister zich moet verontschuldigen
hij moet zich verontschuldigen samen met de ordediensten en afstand doen , wij zijn geen tuig .
nee ze maken alleen maar een 4de wereldoorlog als we niet oppassen .
ophangen dat tuig een avondklok instellen en het moslimgeloof verbieden want volgens koe gaat het niet alleen om die 2jongeren waarvoor ze rellen , het heeft ook te maken met het verbod op hoofddoeken
Het is net aan de politici om dat uit te dokteren, bij de wortels betekent, beginnen bij de ouders. Grondige controle op aanpassing aan onze maatschappij en ik denk dan aan concrete dingen. Het zijn niet enkel die jongeren die een gedragsverandering moeten ondergaan het is de hele gezinscultuur.Zelda zei:Hoe pak je het probleem dan aan 'bij de wortels'? Klinkt heel leuk allemaal maar...
Cultuur heeft hier veel mee te maken.roxxe zei:wat heeft cultuur hier nu mee te maken?
het zijn werkloze jongeren die niks beters te doen hebben
Santoz zei:(ik vind dat een goeie zaak maar niet NU door die verkeerde druk van deze jongeren...zo keuren we hun gedrag goed en denken ze dat ze niks door andere vreedzamere oplossingen kunnen bereiken)
roxxe zei:graag, maar ook op jezuskruizen in de kamers, op keppeltjes enzoverder
benchMarc zei:We moeten ze beter opvangen. We zijn niet tolerant genoeg. Die mensen kunnen daar niks aan doen, het ligt aan ons.

DBC01 zei:Sinds wanneer ga jij Peoples quoten?
Valt me trouwens op dat nu ik nog niet in deze thread van me heb laten horen, er er mensen zijn die juist veel directer reageren dan ik, Peoples nog geen reactie heeft gegeven. Erg toevallig.![]()
EricR zei:Zou toch een eer voor je moeten zijn, sommige onzin is het reageren niet eens waard. Wat voor nut heeft het reageren op een primitieve reactie? En dan doel ik niet op een eenmalige primitieve reactie, want iedereen ventileert wel eens zijn frustratie op die manier. Maar als die manier van reageren structureel wordt ga ik in ieder geval niet de moeite om een onderbouwd betoog tegenover een primitieve reactie te stellen.
Jij neemt nog wel de moeite om in ieder geval wat verder te kijken dan je neus lang is, alleen denk je dan gelijk dat we op jou aan het jagen zijn als je een reactie terug krijgt.
wimmeke26 zei:Een ijsbeer kan toch ook nooit in Afrika gaan leven...zelfde met de moslims...en dan willen ze Turkije nog bij de EU![]()