MuscleMeat

Ook rellen in Brussel??

Hoe pak je het probleem dan aan 'bij de wortels'? Klinkt heel leuk allemaal maar...

Zelda zei:
Hoe pak je het probleem dan aan 'bij de wortels'? Klinkt heel leuk allemaal maar...

Zorg ervoor dat mensen zich niet verwaarloosd voelen...maar dat is ook weet makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.

Rellen slaan over naar charleroi/Brussel (vorst/Elsene/Anderlecht)Charleroi.
Ook in Berlijn beginnen ze eraan!!

Ben nooit geen racist geweest maar dit gaat te ver en van mij mogen ze met scherp beginnen schieten.

Vuile rioolratten!! Sorry voor taalgebruik (zit op testo)maar dit is ons land en ik stem VLAAMS BLOK!
:mad: :mad: :mad:

wimmeke26 zei:
Rellen slaan over naar charleroi/Brussel (vorst/Elsene/Anderlecht)Charleroi.
Ook in Berlijn beginnen ze eraan!!
Ben nooit geen racist geweest maar dit gaat te ver en van mij mogen ze met scherp beginnen schieten.
Vuile rioolratten!! Sorry voor taalgebruik (zit op testo)maar dit is ons land en ik stem VLAAMS BLOK!
:mad: :mad: :mad:

dat is je goed recht, maar wat gaat dat veranderen?
denk je dat de winter een superplan uit z'n vette reet zal schudden of zo?:rolleyes:

en btw "ons" land? 100% kans dat je afkomstig bent van een bastaard van spanje, holland, frankrijk :rolleyes:
ik woon hier al 22 jaar en dit zou niet mijn land mogen zijn?
die ons & hun mentaliteit moet verdwijnen

Santoz zei:
Het komt telkens op hetzelfde neer,
10 gasten die terecht kwaad zijn en 90 anderen die mee op de kar springen omdat het fun is.
Het ligt aan de cultuur, en noem me dan maar kortzichtig, het is zo simpel als dat.
Politici praten over oplossingen maar ik hoor nooit iets over het probleem aanpakken aan de wortels. Het is dweilen met de kraan open.

wat heeft cultuur hier nu mee te maken?
het zijn werkloze jongeren die niks beters te doen hebben

het lachwekkende van dit alles vind ik , dat er net op vtm een kerel werd geintervieuwd die zegt : ik vind dat de minister zich moet verontschuldigen
hij moet zich verontschuldigen samen met de ordediensten en afstand doen , wij zijn geen tuig .

nee ze maken alleen maar een 4de wereldoorlog als we niet oppassen .

ophangen dat tuig een avondklok instellen en het moslimgeloof verbieden want volgens koe gaat het niet alleen om die 2jongeren waarvoor ze rellen , het heeft ook te maken met het verbod op hoofddoeken

hahahaha...
die roxxe begint het nu zat te worden en laat van zich spreken.
It's us against them :evil:

Rob G zei:
Idd bro, we mogen blij zijn dat ze (nog) niet begonnen zijn aan de verkrachting van al die westerse ongelovige h**ren!

Haha, tja en die gasten die geelectrocuteerd zijn waren op de vlucht voor de politie. En ten tweede tuurlijk schiet je zo'n gek neer met een nepwapen. Als hij op echt gelijkend is. Mag trouwens ook in Nederland.:eek:

ferry1 zei:
Haha, tja en die gasten die geelectrocuteerd zijn waren op de vlucht voor de politie. En ten tweede tuurlijk schiet je zo'n gek neer met een nepwapen. Als hij op echt gelijkend is. Mag trouwens ook in Nederland.:eek:

'k versta nog altijd niet wat de flikken aan konden doen dat die 2 ****ers geelectrocuteerd werden ??? wat konden zij der nu aan doen dat ze daarin vluchtten ???
meer aan de hand dan we weten

koetje zei:
het lachwekkende van dit alles vind ik , dat er net op vtm een kerel werd geintervieuwd die zegt : ik vind dat de minister zich moet verontschuldigen
hij moet zich verontschuldigen samen met de ordediensten en afstand doen , wij zijn geen tuig .
nee ze maken alleen maar een 4de wereldoorlog als we niet oppassen .
ophangen dat tuig een avondklok instellen en het moslimgeloof verbieden want volgens koe gaat het niet alleen om die 2jongeren waarvoor ze rellen , het heeft ook te maken met het verbod op hoofddoeken

graag, maar ook op jezuskruizen in de kamers, op keppeltjes enzoverder

Ff een update, vers van men oma..

Voor haar appartement in Antwerpen is net een auto in vlammen opgegaan...

Zelda zei:
Het is net aan de politici om dat uit te dokteren, bij de wortels betekent, beginnen bij de ouders. Grondige controle op aanpassing aan onze maatschappij en ik denk dan aan concrete dingen. Het zijn niet enkel die jongeren die een gedragsverandering moeten ondergaan het is de hele gezinscultuur.

roxxe zei:
wat heeft cultuur hier nu mee te maken?
het zijn werkloze jongeren die niks beters te doen hebben
Cultuur heeft hier veel mee te maken.
Wat doen 10-jarige kinderen (jongens om precies te zijn) om 2 uur 's nachts buiten? Hoe komt het dat vrouwen geen kritiek durven uiten? ...
Komaan, oogkleppen? Er zitten vele gasten tussen die het even goed stellen wat levensstandaard betreft als een groot deel van de autochtone bevolking, geloof me.
MAAR er is inderdaad een minderheid die terecht kwaad kan zijn omwille van een concrete onmenselijke levenservaring of levenssituatie, maar zoals ik eerder zei, springt een groot deel ermee op en amuseert zich rot.
Ik kan gedeeltelijk begrijpen dat je een land/cultuur-genoot wilt steunen, maar niet op zo'n manier.

Bovendien willen ze meer respect van de Fransen zelf, maar door zulke acties zal dat alleen nog maar verergeren.

Het ergste vind ik btw nog dat ze nu gehoor krijgen.
Ik hoor langs uit alle hoeken van Europa stemmen opgaan om geld vrij te maken voor de 'ontloedering' van de banlieus. (ik vind dat een goeie zaak maar niet NU door die verkeerde druk van deze jongeren...zo keuren we hun gedrag goed en denken ze dat ze niks door andere vreedzamere oplossingen kunnen bereiken)

Santoz zei:
(ik vind dat een goeie zaak maar niet NU door die verkeerde druk van deze jongeren...zo keuren we hun gedrag goed en denken ze dat ze niks door andere vreedzamere oplossingen kunnen bereiken)

Daar heb je zeker een punt, maar een andere keuze is er helaas niet meer. Ze zijn te lang verwaarloosd en als je nog langer wacht om de reden die jij aangeeft zal de situatie daar alleen maar erger worden.

benchMarc zei:
We moeten ze beter opvangen. We zijn niet tolerant genoeg. Die mensen kunnen daar niks aan doen, het ligt aan ons.

Sinds wanneer ga jij Peoples quoten? :D

Valt me trouwens op dat nu ik nog niet in deze thread van me heb laten horen, er er mensen zijn die juist veel directer reageren dan ik, Peoples nog geen reactie heeft gegeven. Erg toevallig.:rolleyes:

DBC01 zei:
Sinds wanneer ga jij Peoples quoten? :D

Valt me trouwens op dat nu ik nog niet in deze thread van me heb laten horen, er er mensen zijn die juist veel directer reageren dan ik, Peoples nog geen reactie heeft gegeven. Erg toevallig.:rolleyes:

Zou toch een eer voor je moeten zijn, sommige onzin is het reageren niet eens waard. Wat voor nut heeft het reageren op een primitieve reactie? En dan doel ik niet op een eenmalige primitieve reactie, want iedereen ventileert wel eens zijn frustratie op die manier. Maar als die manier van reageren structureel wordt ga ik in ieder geval niet de moeite om een onderbouwd betoog tegenover een primitieve reactie te stellen.

Jij neemt nog wel de moeite om in ieder geval wat verder te kijken dan je neus lang is, alleen denk je dan gelijk dat we op jou aan het jagen zijn als je een reactie terug krijgt.

Een ijsbeer kan toch ook nooit in Afrika gaan leven...zelfde met de moslims...en dan willen ze Turkije nog bij de EU:mad:

EricR zei:
Zou toch een eer voor je moeten zijn, sommige onzin is het reageren niet eens waard. Wat voor nut heeft het reageren op een primitieve reactie? En dan doel ik niet op een eenmalige primitieve reactie, want iedereen ventileert wel eens zijn frustratie op die manier. Maar als die manier van reageren structureel wordt ga ik in ieder geval niet de moeite om een onderbouwd betoog tegenover een primitieve reactie te stellen.

Jij neemt nog wel de moeite om in ieder geval wat verder te kijken dan je neus lang is, alleen denk je dan gelijk dat we op jou aan het jagen zijn als je een reactie terug krijgt.

Inderdaad, ik reageer meestal op DBC omdat er met hem nog te discusseren valt. Hij zegt vaak heel zinnige dingen, maar ook dingen waar ik het niet mee eens ben en dan zeg ik er wat van.

Kijk een reactie als dit bijvoorbeeld:

wimmeke26 zei:
Een ijsbeer kan toch ook nooit in Afrika gaan leven...zelfde met de moslims...en dan willen ze Turkije nog bij de EU:mad:

daar ga ik gewoon niet op in, want dat is hopeloos.

Terug
Naar boven