AndroidHealthClinic

Ook rellen in Brussel??

Bracke zei:
Misschien censuur?
Langs de ander kant lijkt het me eerder dat de feiten nu geen nieuws meer zijn..
Elke dag sterven er ook honderden mensen aan de hongersnood. Daar hoor je ook geen haan over kraaien..
Tenzij ze een of ander belangrijk gebouw mollen, een school terroriseren of Chirac in de fik steken, hoor je daar niet veel meer van...
Mja, eigenlijk is het nog best zo. Hoe minder de media op die gasten springt hoe minder acties en hoe sneller ze ermee zullen ophouden denk ik...
Ze kicken misschien op het vernielen maar ik ben er zeker van dat de belangrijkste reden van dit alles een gebrek aan "aandacht" is.

DBC01 zei:
Jij en vele anderen zullen hun mening moeten herzien kerel, als je dat bedoelt.
Je moest eens weten hoe ik genoten heb, overtypende wat mij werd verklaard door de dames (zijn collega's en vriendenkring daarvan) om vervolgens te horen uit iedere hoek hier dat ik een populist, rascist en fantast ben hahaha! Het waren de woorden en signalen uit de Moslim-gelederen zelf maar hier op DBB wisten ze zeker dat DBC discrimineerde hahaha! :hello:

Niet voor 1 gat te vangen.

inderdaad . ik ben ook een rascist ed . maar ik zit nu op een cursus waarbij 80% allochtoon zijn . turken italianen , marokanen en ga maar verder .

en het gekke van die kerels is dat ze ongeloofelijk afkeurend tegen hun eigen 'volk' zijn .

ik zal een voorbeeldje geven

gunay zegt : de politieman met de paard
erol zegt : domme turk , het is 'het paard' leer nederlands of vertrek

terwijl alle cursisten platlagen van het lachen :roflol:

Ik kijk gewoon niet meer naar het nieuws dan moet ik me niet drukmaken ook...

Gister las ik op nederlandse teletekst dat 2 jongeren een bejaarde vrouw in elkaar geramd hebben en haar hondje aan hekken opgehangen hebben..ik heb er genoeg van...geen nieuws meer dus voor mij.

grtz

wimmeke26 zei:
Ik kijk gewoon niet meer naar het nieuws dan moet ik me niet drukmaken ook...
Gister las ik op nederlandse teletekst dat 2 jongeren een bejaarde vrouw in elkaar geramd hebben en haar hondje aan hekken opgehangen hebben..ik heb er genoeg van...geen nieuws meer dus voor mij.
grtz

Ik heb net hetzelfde en volg al langer geen nieuws meer - op tv. Het effect dat het nieuws heeft op een mens, daar wordt te weinig bij stilgestaan.
Die hoeveelheden miserie kan een mens niet verwerken. Veel mensen krijgen dan ook snel de indruk dat het nieuws dat ze te horen krijgen een weerspiegeling is van het werkelijke leven. Dat is ook, maar in z'n geconcentreerde vorm. Je hoort 't wel elke dag:

Waar gaan we naartoe?
Vroeger was het niet zo..
De wereld gaat kapot...
Kijk daar.. dien allochtoon hee ne rugzak...
enz...

Toch moet je natuurlijk op de hoogte blijven van de actualiteit.
Vandaar dat ik het bij METRO houd :)

Terug
Naar boven