AndroidHealthClinic

Ook rellen in Brussel??

Samu gaat maandag staken in Brussel, zal ik voor de zekerheid een knuppel meenemen of gaan die allochtonen zich dan stilhouden? :)

ik kn er niets aan doen maar hier moet ik toch op reageren .

mijn mening is : iedereen word wat afgeschrikt door de islam dat gaat niemand ontkennen . maar waarom zijn de moslim meisjes zo tof ???

ik heb wenig tot nooit aanvaringen met allochtonen , maar als ik het nieuws bekijk en verhalen hoor van mensen bij me in die buurt die belaagd worden komt het allemaal wat dicht bij mijn huis .

ik kan wel zeggen moslim meisjes zijn top , ze zijn nog voor op mij qua vooruitgang , praten goed nederlands en nooit heeft iemand daarmee problemen mee . dat mag ook wel eens gezegd worden :thumbs:

Corazon zei:
Oh ok my bad :) waarvoor ga je staken als ik vragen mag?
Omdat afgestudeerde fysio's in België vanaf nu nog een extra examen moeten doen na hun opleiding, voor een zogenaamd RIVIZ-nummer. Dat heb je nodig als je patiënten terugbetaald willen worden. Er zijn echter meer afgestudeerde fysio's dan nummers die uitgereikt worden... Maar da's off-topic. :p

Samu zei:
Omdat afgestudeerde fysio's in België vanaf nu nog een extra examen moeten doen na hun opleiding, voor een zogenaamd RIVIZ-nummer. Dat heb je nodig als je patiënten terugbetaald willen worden. Er zijn echter meer afgestudeerde fysio's dan nummers die uitgereikt worden... Maar da's off-topic. :p

RELUUUUUUUUH:roflol:

Samu zei:
Stukkie is ondertussen al weg? :)

Is gister op VTM nieuws geweest...gerecht doet onderzoek naar oproepen en e-mails op het internet op Zaterdag in Brussel zoveel mogelijk schade aan te richten...is dus WAAR.

En hoe komt het dat er op de Nederlandse TV (NOS) NIKS gezegd wordt over Belgie??

Deze nacht terug in Antwerpen/Brussel/Lokeren/ST-Niklaas/Luik/Brugge/Gent...auto's die branden..vrachtwagens..schoolbus en cultureel centrum proberen afbranden.

Mag dat niet geweten zijn in Nederland??

En dan zijn er nog 2 politiemannen gearresteerd omdat ze te geweldadig waren???

Waar gaan we naartoe de dag van vandaag...

grtz:mad:

Lokeren en St-Niklaas... is hier net in de buurt... Toeval of niet, zitten veel Marokkanen. :thumbup:

koetje zei:
ik kn er niets aan doen maar hier moet ik toch op reageren .
mijn mening is : iedereen word wat afgeschrikt door de islam dat gaat niemand ontkennen . maar waarom zijn de moslim meisjes zo tof ???
ik heb wenig tot nooit aanvaringen met allochtonen , maar als ik het nieuws bekijk en verhalen hoor van mensen bij me in die buurt die belaagd worden komt het allemaal wat dicht bij mijn huis .
ik kan wel zeggen moslim meisjes zijn top , ze zijn nog voor op mij qua vooruitgang , praten goed nederlands en nooit heeft iemand daarmee problemen mee . dat mag ook wel eens gezegd worden :thumbs:

Tot hun broertjes achter jou zitten :D :D

IK heb schitterende gesprekken met Moslim-dames. Ze zijn welbespraakt, spreken de taal goed en kijken hoofdschuddend naar hun mannelijke 'geloofsgenoten'. Ze vertellen me precies wat er mis is aan de instelling van Moslimjongeren en Marokkanen in het bijzonder. Die vertel ik dan op het forum. En vervolgens schilderen sommigen MIJ af als rascist terwijl ik letterlijk zeg wat de dames vinden :roflol:

DBC01 zei:
IK heb schitterende gesprekken met Moslim-dames. Ze zijn welbespraakt, spreken de taal goed en kijken hoofdschuddend naar hun mannelijke 'geloofsgenoten'. Ze vertellen me precies wat er mis is aan de instelling van Moslimjongeren en Marokkanen in het bijzonder. Die vertel ik dan op het forum. En vervolgens schilderen sommigen MIJ af als rascist terwijl ik letterlijk zeg wat de dames vinden :roflol:

lol een geintje of gemeend?
zeggen ze dat echt:scratch:
haha dan zal ik me mening mischien wat moeten herzien:D

Jij en vele anderen zullen hun mening moeten herzien kerel, als je dat bedoelt.
Je moest eens weten hoe ik genoten heb, overtypende wat mij werd verklaard door de dames (zijn collega's en vriendenkring daarvan) om vervolgens te horen uit iedere hoek hier dat ik een populist, rascist en fantast ben hahaha! Het waren de woorden en signalen uit de Moslim-gelederen zelf maar hier op DBB wisten ze zeker dat DBC discrimineerde hahaha! :hello:

Niet voor 1 gat te vangen.

Ga jij met moslims om?!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Toch wat positieve dingen ook dit weekend:

Allochtonen herschilderen muren wwar oproepen opstonden tot rellen.

In lokeren was er een protestactie door moslimgemeenschap tegen de zinloze rellen.

En de auto's die in st-niklaas branden waren aangestoken door 2 Belgen uit een rijke villawijk:mad:

grtz

Yep het komt toch dichtbij heb ik de indruk...
Een vader van een vriendin van me zit bij de brandweer en die vertelde haar dat er inderdaad emails zouden onderschept zijn met afspraken tot brandstichting Hierdoor zijn die acties juist op tijd verijdeld geweest en mensen zijn opgepakt

Wat me trouwens ook opvalt is de geminderde persbelangstelling, het lijkt ondertussen al gewoontjes.
"Vannacht zijn er MAAR 200 wagens in brand gestoken in de buurten van Parijs" en da's dan een nieuwsfeitje dat op het einde van het dagelijkse nieuws bengelt...

Misschien censuur?

Langs de ander kant lijkt het me eerder dat de feiten nu geen nieuws meer zijn..
Elke dag sterven er ook honderden mensen aan de hongersnood. Daar hoor je ook geen haan over kraaien..

Tenzij ze een of ander belangrijk gebouw mollen, een school terroriseren of Chirac in de fik steken, hoor je daar niet veel meer van...

Terug
Naar boven