- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Samu zei:Samu gaat maandag staken in Brussel, zal ik voor de zekerheid een knuppel meenemen of gaan die allochtonen zich dan stilhouden?![]()

Wie zei dat ik ging staken tegen geweldadigheden? Staking heeft niks met die rellen te maken hoor...Corazon zei:Ja ga staken tegen geweldadigheden en neem een knuppel mee![]()

Samu zei:Wie zei dat ik ging staken tegen geweldadigheden? Staking heeft niks met die rellen te maken hoor...![]()
waarvoor ga je staken als ik vragen mag?
Omdat afgestudeerde fysio's in België vanaf nu nog een extra examen moeten doen na hun opleiding, voor een zogenaamd RIVIZ-nummer. Dat heb je nodig als je patiënten terugbetaald willen worden. Er zijn echter meer afgestudeerde fysio's dan nummers die uitgereikt worden... Maar da's off-topic.Corazon zei:Oh ok my badwaarvoor ga je staken als ik vragen mag?

Samu zei:Omdat afgestudeerde fysio's in België vanaf nu nog een extra examen moeten doen na hun opleiding, voor een zogenaamd RIVIZ-nummer. Dat heb je nodig als je patiënten terugbetaald willen worden. Er zijn echter meer afgestudeerde fysio's dan nummers die uitgereikt worden... Maar da's off-topic.![]()

En dan één van m'n beste vrienden tegenkomen, die's agent in Brussel. Hoi!spiertje16 zei:

Stukkie is ondertussen al weg?DBC01 zei:Even een leuk stukkie hier, als het goed is gaan we zaterdagavond wat leuks meemaken in Brussel, maar nu dan echt:
http://www.internation.be/2005/11/09/zaterdag-rellen-in-brussel/

Samu zei:

koetje zei:ik kn er niets aan doen maar hier moet ik toch op reageren .
mijn mening is : iedereen word wat afgeschrikt door de islam dat gaat niemand ontkennen . maar waarom zijn de moslim meisjes zo tof
ik heb wenig tot nooit aanvaringen met allochtonen , maar als ik het nieuws bekijk en verhalen hoor van mensen bij me in die buurt die belaagd worden komt het allemaal wat dicht bij mijn huis .
ik kan wel zeggen moslim meisjes zijn top , ze zijn nog voor op mij qua vooruitgang , praten goed nederlands en nooit heeft iemand daarmee problemen mee . dat mag ook wel eens gezegd worden![]()

DBC01 zei:IK heb schitterende gesprekken met Moslim-dames. Ze zijn welbespraakt, spreken de taal goed en kijken hoofdschuddend naar hun mannelijke 'geloofsgenoten'. Ze vertellen me precies wat er mis is aan de instelling van Moslimjongeren en Marokkanen in het bijzonder. Die vertel ik dan op het forum. En vervolgens schilderen sommigen MIJ af als rascist terwijl ik letterlijk zeg wat de dames vinden![]()