- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Meer dan hopeloos, als we deze richting opgaan binnen deze sectie gaat er binnenkort een groot hangslot op de sectie en worden in alle secties dit soort discussies verboden. Niet om mensen de mond te snoeren, maar als we bepaalde groepen beschuldigen van primitief gedrag moeten we niet zelf vervallen in het gedrag waar we zoveel commentaar op hebben. Daar ken ik maar woord voor, hypocriet!.
Vrijheid van meningsuiting is een groot goed, alleen dit is een BB-forum. Geen forum met een links of rechtse signatuur , een ieder moet zich hier welkom voelen. Voor extreme uitingen is geen plaats, dat geldt voor alle stromingen. Ik mag toch aannemen dat de meesten hier een gedegen opleiding hebben genoten, laat dat dan ook zien in de bewoordingen die je uitkiest.
Vrijheid van meningsuiting is een groot goed, alleen dit is een BB-forum. Geen forum met een links of rechtse signatuur , een ieder moet zich hier welkom voelen. Voor extreme uitingen is geen plaats, dat geldt voor alle stromingen. Ik mag toch aannemen dat de meesten hier een gedegen opleiding hebben genoten, laat dat dan ook zien in de bewoordingen die je uitkiest.