Fitness Seller

ook weer een jaartje verder

• Topic Starter Topic Starter
thnx allemaal ,

ik ben 1.73 bij een gewicht van ongv 86 kg
bf weet ik niet er moeten wel nog paar kilotjes af
camera is samsung d500 :p

t*ring wat een massa....... top hoor! ben indd benieuwt hoe het eruit ziet met een vet% van 8 of in die buurt!! pfffffff :eek:

He kerel je doet je naam wel eer aan :D ziet er toppie uit :D

zo hey ! massive hoor :)

we weten nu tenminste waar dat'"BIG" voor staat!! :D

aaaaaaaaaaaaa KIEVASCH aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jongesssssssssssssssssss kijk wat een beest joh 2e khalid van bodyperfection succes met droog traine en niet veel langs mcdrive gaan gardasch later :cool:

Brute V-shape.

Erg goede schouders en armen.

Bruut!

Wat is je bf hier?
En cliche maar nieuwsgierig wat meten die boomstammen van je(armen) :D

Kijk, dat zijn foto's die je met trots mag plaatsen. Resultaten en zeker een voorbeeld voor de rest.

dleer zei:
aaaaaaaaaaaaa KIEVASCH aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jongesssssssssssssssssss kijk wat een beest joh 2e khalid van bodyperfection succes met droog traine en niet veel langs mcdrive gaan gardasch later :cool:

hahahaha nee geen mc drive meer ;)

@iguana armen zijn geloof ik rond de 43 cm en bf zou ik echt niet weten

thnx allemaal voor de reacties

gr BT

dleer zei:

uhhh, ok...?

Ik heb nogmaals de foto´s bekeken en het ziet er onwijs huge uit.

Ik ben van ong. dezelfde lengte en ik heb weer voldoende inspiratie. Respect.

thnx kerel ,
altijd hardcore trainen altijd op je voeding letten (alhoewel ik vrij vaak cheat :p )
voldoende rust en heb geduld ;)

wat weeg je nu bigboy ?

ooo zie het net in je signature :D

onee dat is je doel :o

Zijn brakke foto's man! Maar je fysiek ziet er goed uit hoor. Ga zo door.

BIGTANK zei:
thnx kerel ,
altijd hardcore trainen altijd op je voeding letten (alhoewel ik vrij vaak cheat :p )
voldoende rust en heb geduld ;)

wat weeg je nu bigboy ?

Ik weeg nu rond de 86 en ik ben aan het cutten (stap voor stap om massaverlies tot het minimum te beperken). Het gaat heel erg goed en veel beter dan mijn 1ste cut vorig jaar (veel te veel massa verloren). Mijn voeding is nu heel goed balans en mijn kracht neemt alleen nog maar toe. Mijn spieren groeien nog steeds wat (beetje vaag want ik eet minder dan in de bulk). Alles begint er strakker uit te zien. Laat de zomer maar komen :cool: :D

klasse !
keep it up :thumb:

Terug
Naar boven