MuscleMeat

Stelling Oorlog Moslimwereld tegen Westen nog voor 2050

Heel goed dat je dat even helder uiteen hebt gezet "thomastog".

De amerikanen zijn toch christenlijk of niet? Die hebben ook duizende (zeg maar gerust miljoennen) doden op Hun geweten de afgelope eeuw.
Moslims vinden Hun geloof belangerijker Dan wat Dan ook. Jammer dat mensen die niet geloven dat niet kunnen besseffen(lees accepteren)

Slaat eigenlijk nergens op, de oorlogen waar de amerikanen in betrokken zijn hebben helemaal niets te maken met geloof, de helft van de Amerikanen is trouwens helemaal niet gelovig.

Je slaat de plank volledig mis, die-hard moslims die tasjes trekken? Verdiep wat meer in de Islam voordat je zulleke uitspraken doet, juist door mensen zoals jou krijgt wilders meer stemmen, ik zeg niet dat je liegt, ik noem het gewoon onwetentheid.

Adil ik neem aan dat jij buitenlander bent? Waarom hebben vele zo'n angst naar Wilders? Bang dat de goed hard werkende moslim of wat voor buitenlander dan ook in de cel komt te zitten of het land uit word gekicked omdat hij/zij hard werkt? Dit is dus niet het geval als je je verdiept in Wilders zijn standpunten. Het valt me op dat een heleboel buitenlanders tegen Wilders zijn terwijl Wilders alleen de raddraaiers wilt aanpakken. Degene die zo'n ongelovelijke angst hebben dat Wilders aan de macht komt geeft dus eigenlijk toe dat het zelf ook een raddraaier is. (Tuurlijk weet ik dat sommige mensen het niet met hem eens zijn, maar ik hoop dat mijn punt gesnapt word :))
Als je zijn standpunten weet zoals o.a. belastingen omlaag, dierenpolitie, geld in de verzorgingshuizen steken etc. zal je het vast beter snappen, het is alleen zo jammer dat de media zo'n grote invloed heeft op ons.
Jammer dat ik de plank heb misgeslagen om te zeggen dat Die hard moslims tasjes stelen :eyes: excuses hiervoor. Je zegt in feite dus wel, dat aanslagen plegen er gewoon bij hoort? Ik verdiep mij niet in welk geloof dan ook omdat ik dit grootte onzin vind.

MeDieVel: Klopt, de Die hard christenen hebben zich 800 jaar terug ook niet netjes gedragen. Echter is dit 800 jaar geleden en is men verder in een aantal ontwikkelingen. Het christendom is er nou eenmaal wat eerder dan de islam en qua handelen van de islam is duidelijk te merken dat ze wat 'achter' lopen. En nee, ik ben geen racist.

Goed nieuws, kan ik tenminste nog meevechten, hier heb ik me hele leven op gewacht.

Er is toch al een oorlog gaande tegen het terrorisme (lees: moslims die willen knuffelen met Allah)

De amerikanen zijn toch christenlijk of niet? Die hebben ook duizende (zeg maar gerust miljoennen) doden op Hun geweten de afgelope eeuw.
Moslims vinden Hun geloof belangerijker Dan wat Dan ook. Jammer dat mensen die niet geloven dat niet kunnen besseffen(lees accepteren)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Slaat eigenlijk nergens op, de oorlogen waar de amerikanen in betrokken zijn hebben helemaal niets te maken met geloof, de helft van de Amerikanen is trouwens helemaal niet gelovig.

Jij hebt die persconferentie gemist waar Bush zei dat hij handelde via God ?
Oorlog in irak kan je zien als een staatsterrorisme.

Ach een keer in de zoveel tijd hebben we gewoon oorlog nodig, net zoals een crisis.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

vraag me best af wat hun reactie zou zijn.
boos verontwaardigd?

(serieuse post btw)
((nee dat nuken niet))

• Topic Starter Topic Starter
Landen of groepen die ons aanvallen is een waanbeeld.

Maar een fictieve predictie als een opgediende werkelijkheid in een voor sommige ontvankelijke omschrijving omvatten, deze het politieke spectrum ingooien en daardoor imitatie sprekers van jezelf zien ontstaan in anderen geeft best een goed gevoel in de derde been, niet?

Je zal het maar zover schoppen dat men op jou commando in een stadion de arm recht vooruit steekt.

Dan ben je toch een jaar of 12 later vrij roemloos dood.

Strand, mooi stuk text!

Als ik naar Wilders luister dan lijkt het net of hij "fanatieke" moslims haat.

De marokaanse jeugd die opgepakt worden wegens het plegen van een strafbare feit, en die terug sturen naar het land van herkomst is wel acceptabel.
Maar moslims criminelen noemen gaat wat te ver. ( als je in sommige islamietiesche landen steelt dan ben je je hand kwijt!) en dat is wat Wilders en veel van zijn aanhangers denken.

Btw, Als hij een andere kapsel heeft dan zou ik misschien op hem stemmen.

---------- Toegevoegd om 15:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:17 ----------

Goed nieuws, kan ik tenminste nog meevechten, hier heb ik me hele leven op gewacht.
Dan weten we ook gelijk wie de eerste dooie wordt

---------- Toegevoegd om 15:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:21 ----------

Maar een fictieve predictie als een opgediende werkelijkheid in een voor sommige ontvankelijke omschrijving omvatten, deze het politieke spectrum ingooien en daardoor imitatie sprekers van jezelf zien ontstaan in anderen geeft best een goed gevoel in de derde been, niet?

Je zal het maar zover schoppen dat men op jou commando in een stadion de arm recht vooruit steekt.

Drugs is niet goed voor je, dat hoor jij teweten.

Ik heb het ongeveer anderhalve minuut volgehouden om het Wildersfilmpje te kijken: om een ernstige hersenbloeding te voorkomen heb ik het afgezet.

Wie kwam er verder? En; was er na enige tijd sprake van halfzijdige verlamming of spraak/cognitiestoornissen?

Adil,
Wat is er erg aan als criminelen allochtonen terug gestuurd worden naar hun eigen land? Jij woont toch ook in Nederland? Erger jij je niet aan de criminaliteit dan?

Btw: Heb m'n eigen tekst nog even terug gelezen maar kan er niet uit opmaken dat ik moslims criminelen heb genoemd. En op wie je stemt moet je natuurlijk zelf weten, wie er ook aan de macht komt er zal toch niet veel veranderen :eyes:

Misdaad begaan? dubbel paspoort? Opzouten en Nederlands paspoort innemen.

Ik zie de Moslims als de Christenen van vroeger.
Ooit zullen zij ook nuchter gaan denken.

Adil,
Wat is er erg aan als criminelen allochtonen terug gestuurd worden naar hun eigen land? Jij woont toch ook in Nederland? Erger jij je niet aan de criminaliteit dan?

Btw: Heb m'n eigen tekst nog even terug gelezen maar kan er niet uit opmaken dat ik moslims criminelen heb genoemd. En op wie je stemt moet je natuurlijk zelf weten, wie er ook aan de macht komt er zal toch niet veel veranderen :eyes:

Nee, niet echt. zolang het niet tenkoste van mij gaat,interessert het me geen reet wat een man voor de kost doet.

Precies, niet elke moslim wil terreur zaaien en de Die-hard christenen zit idd ook een steekje los. Maar wat het grote verschil is tussen die-Die-hard christenen en die Die-hard moslims.De Die-hard christenen plegen geen aanslagen, slaan niet iemand met z'n 10en inmekaar en beroven geen oude vrouwen (kan zo wel even doorgaan).
nuf said.

---------- Toegevoegd om 16:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:09 ----------

Ik zie de Moslims als de Christenen van vroeger.
Ooit zullen zij ook nuchter gaan denken.
zullken wij nooit meemaken

---------- Toegevoegd om 16:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:13 ----------

Een paddestoel en een Indiaan hebben nog nooit bloed aan de handen gehad. Da's met de Quran en Mohammed wel even anders.
dat is met elke geloof/cultuur/land zo, oorlog is zo oud als de mens zelf.
btw bij wie koop jij jou dope, kan goeie schit regelen.:D

Terug
Naar boven