Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De amerikanen zijn toch christenlijk of niet? Die hebben ook duizende (zeg maar gerust miljoennen) doden op Hun geweten de afgelope eeuw.
Moslims vinden Hun geloof belangerijker Dan wat Dan ook. Jammer dat mensen die niet geloven dat niet kunnen besseffen(lees accepteren)
Je slaat de plank volledig mis, die-hard moslims die tasjes trekken? Verdiep wat meer in de Islam voordat je zulleke uitspraken doet, juist door mensen zoals jou krijgt wilders meer stemmen, ik zeg niet dat je liegt, ik noem het gewoon onwetentheid.
)
excuses hiervoor. Je zegt in feite dus wel, dat aanslagen plegen er gewoon bij hoort? Ik verdiep mij niet in welk geloof dan ook omdat ik dit grootte onzin vind. [Afbeelding niet meer beschikbaar]De amerikanen zijn toch christenlijk of niet? Die hebben ook duizende (zeg maar gerust miljoennen) doden op Hun geweten de afgelope eeuw.
Moslims vinden Hun geloof belangerijker Dan wat Dan ook. Jammer dat mensen die niet geloven dat niet kunnen besseffen(lees accepteren)
Slaat eigenlijk nergens op, de oorlogen waar de amerikanen in betrokken zijn hebben helemaal niets te maken met geloof, de helft van de Amerikanen is trouwens helemaal niet gelovig.
Jij hebt die persconferentie gemist waar Bush zei dat hij handelde via God ?
Oorlog in irak kan je zien als een staatsterrorisme.
Landen of groepen die ons aanvallen is een waanbeeld.
Dan weten we ook gelijk wie de eerste dooie wordtGoed nieuws, kan ik tenminste nog meevechten, hier heb ik me hele leven op gewacht.
Maar een fictieve predictie als een opgediende werkelijkheid in een voor sommige ontvankelijke omschrijving omvatten, deze het politieke spectrum ingooien en daardoor imitatie sprekers van jezelf zien ontstaan in anderen geeft best een goed gevoel in de derde been, niet?
Je zal het maar zover schoppen dat men op jou commando in een stadion de arm recht vooruit steekt.

Adil,
Wat is er erg aan als criminelen allochtonen terug gestuurd worden naar hun eigen land? Jij woont toch ook in Nederland? Erger jij je niet aan de criminaliteit dan?
Btw: Heb m'n eigen tekst nog even terug gelezen maar kan er niet uit opmaken dat ik moslims criminelen heb genoemd. En op wie je stemt moet je natuurlijk zelf weten, wie er ook aan de macht komt er zal toch niet veel veranderen![]()
nuf said.Precies, niet elke moslim wil terreur zaaien en de Die-hard christenen zit idd ook een steekje los. Maar wat het grote verschil is tussen die-Die-hard christenen en die Die-hard moslims.De Die-hard christenen plegen geen aanslagen, slaan niet iemand met z'n 10en inmekaar en beroven geen oude vrouwen (kan zo wel even doorgaan).
zullken wij nooit meemakenIk zie de Moslims als de Christenen van vroeger.
Ooit zullen zij ook nuchter gaan denken.
dat is met elke geloof/cultuur/land zo, oorlog is zo oud als de mens zelf.Een paddestoel en een Indiaan hebben nog nooit bloed aan de handen gehad. Da's met de Quran en Mohammed wel even anders.