AndroidHealthClinic

Stelling Oorlog Moslimwereld tegen Westen nog voor 2050

je blijft maar van die plaatjes plaatsen. wat wil je nu precies van me?
sorry als ik je beledigt hebt

---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:24 ----------

:rolleyes:

Het gaat niet zo zeer om de afkomst en het geloof,maar om de 'overlast' .Ik heb trouwens nog nooit last gehad of een nare ervaring mee gemaakt van een Joods iemand.

en jij herkent een jood aan zn kleur

ik wil niets van je.
en nee je hebt me niet beledigt.
maar ik kan gewoon niet tegen mensen die praten alsof ze alles weten en nog wat en die dan om 6:00 mn vuilniszakken ophalen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ach ja weer een plaatje je ziet gewoon dat ik gelijk heb en je kan er niks op tegen op zeggen pravi mutonja (een echte dombo)

Nederlands graag, dat doe je maar via pm.

'oorlog, islam tegen het westen" zie ik niet snel gebeuren, omdat de arabische landen aleen aan hun dikke portemonee denken. met hier en daar een paar uitzonderingen.

Burgeroorlog sowieso, maar dat hebben we nu al met de straatrellen in Frankrijk etc.

Wat een onzin....
Alsof elke Moslim terreur wil zaaien. Kijk eens een keer naar die Die-hard Christenen, daar zit ook een steekje los.
Er zitten altijd mafkezen tussen. Wilders kan weer lekker de boel opjutten, laat hem eens bezig houden met " echte" dingen zoals de bouwbedrijven die kapot gaan.

Precies, niet elke moslim wil terreur zaaien en de Die-hard christenen zit idd ook een steekje los. Maar wat het grote verschil is tussen Die-hard christenen en Die-hard moslims. De Die-hard christenenen plegen geen aanslagen, slaan niet iemand met z'n 10en inmekaar en beroven geen oude vrouwtjes (kan zo wel even doorgaan). Kortom de Die-hard christenen hoor je niet. En een Die-hard christen in een christelijk land is toch normaal?
Ik kan begrijpen dat sommige mensen vinden dat Wilders de boel op jut omdat hij sommige dingen anders moet formuleren. Wilders houd van Nederland en wil dat Nederland, Nederland blijft en niet één of ander ge-islamiseerdland. Wilders houd zich met genoeg andere dingen bezig dan alleen het 'moslimhoofdstuk'. Verdiep je wat meer in zijn standpunten en je gaat Geert waarderen. Geloof niet alles wat in de telegraaf staat of hoe de politiek bezig is hem zwart te maken.

Precies, niet elke moslim wil terreur zaaien en de Die-hard christenen zit idd ook een steekje los. Maar wat het grote verschil is tussen Die-hard christenen en Die-hard moslims. De Die-hard christenenen plegen geen aanslagen, slaan niet iemand met z'n 10en inmekaar en beroven geen oude vrouwtjes (kan zo wel even doorgaan). Kortom de Die-hard christenen hoor je niet. En een Die-hard christen in een christelijk land is toch normaal?
Ik kan begrijpen dat sommige mensen vinden dat Wilders de boel op jut omdat hij sommige dingen anders moet formuleren. Wilders houd van Nederland en wil dat Nederland, Nederland blijft en niet één of ander ge-islamiseerdland. Wilders houd zich met genoeg andere dingen bezig dan alleen het 'moslimhoofdstuk'. Verdiep je wat meer in zijn standpunten en je gaat Geert waarderen. Geloof niet alles wat in de telegraaf staat of hoe de politiek bezig is hem zwart te maken.
Je slaat de plank volledig mis, die-hard moslims die tasjes trekken? Verdiep wat meer in de Islam voordat je zulleke uitspraken doet, juist door mensen zoals jou krijgt wilders meer stemmen, ik zeg niet dat je liegt, ik noem het gewoon onwetentheid.

Die die hard christenen hebben anders toch wel flink wat terreur gezaaid in Ierland vroeger

Je slaat de plank volledig mis, die-hard moslims die tasjes trekken? Verdiep wat meer in de Islam voordat je zulleke uitspraken doet, juist door mensen zoals jou krijgt wilders meer stemmen, ik zeg niet dat je liegt, ik noem het gewoon onwetentheid.
Er zit wel een kern van waarheid in. De radicale christenen staan op straat met borden waarop kreten tegen homocoïtusualiteit staan of verstoren begrafenissen van Amerikaanse soldaten. Maar ik heb er nog geen 1 grote aanslagen met duizenden slachtoffers zien plegen in de laatste 20 jaar.

Feit is gewoon dat de islam achterloopt, velen zitten nog in de 'onbeschaafde fase' (waar ooit ook het christendom door moest).

De amerikanen zijn toch christenlijk of niet? Die hebben ook duizende (zeg maar gerust miljoennen) doden op Hun geweten de afgelope eeuw.
Moslims vinden Hun geloof belangerijker Dan wat Dan ook. Jammer dat mensen die niet geloven dat niet kunnen besseffen(lees accepteren)

Wat mensen imo vaak verwarren zijn de moslims die hier rondlopen en de moslims die je op tv aanslagen ziet plegen, zijn 2 heel verschillende moslims. (naar mijn weten dan)

Als er een moslim in bagdad een aanslag pleegt en men ziet dat hier op tv dan denken ze gelijk dat de moslims die hier wonen ook wel zo zijn, terwijl ik nog geen enkele moslim die hier woont die aanslagen goed heb horen keuren.

Over de die-hard moslims, er zat een marrokaanse jongen bij mij in de brugklas die altijd problemen veroorzaakte, altijd de lolbroek uithing en dingen kapot maakte en dergelijke. Ik kwam hem laatst weer tegen in een djilebba(als je het zo spelt:P) terwijl hij boodschappen droeg voor zijn moeder. Hij vertelde me dat hij nu volgens zijn geloof leefde en zich normaal gedroeg.

Er is dus een verschil tussen die-hard christenen en die-hard moslims.;)

Oorlog is niet hetzelfde als terrorisme adil, ik weet dat men dat in bepaalde kringen graag over dezelfde kam scheert maar dat maakt het nog niet waar.

Terug
Naar boven