apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Dan moet je ook niet vreemd staan te kijken als er oorlog komt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan moet je ook niet vreemd staan te kijken als er oorlog komt.
Er is volgens mij lokaal al oorlog.Dan moet je ook niet vreemd staan te kijken als er oorlog komt.
Tussen ons en Rusland?
Door Poetin?

Zijn we weer met een updoot.Key Takeaways
- Russian operations around Kyiv remained largely stalled over the past 24 hours and Russian forces conducted another pause to resupply and refit frontline units.
- Russian forces did not secure any new territory in northeastern Ukraine and may be redeploying forces attacking eastern Kyiv to defend against Ukrainian counterattacks in Sumy Oblast.
- Russian forces remain pinned down attempting to reduce Mariupol by siege and bombardment.
- Ukrainian forces halted Russian advances north and west from Crimea as Russian forces face growing supply and morale issues.
- Russian aircraft likely conducted an attempted false-flag attack on Belarusian territory on March 11 in an effort to draw Belarus into the war.
- The Kremlin announced plans to deploy foreign fighters, including up to 16,000 Syrian fighters, to Ukraine.
- Putin reportedly fired several generals and arrested FSB intelligence officers in an internal purge.
- Ukrainian forces killed the commander of Russia’s 29th Combined Arms Army. High casualties among Russian general officers indicate the poor quality of Russian command and control, requiring Russian generals to deploy forward and risk Ukrainian fire to command their forces.
- Ukrainian air force and air defense operations continue to hinder Russian ground forces maneuver by likely limiting Russian close air support and exposing Russian mechanized forces to Ukrainian air and artillery attacks.
![]()
Institute for the Study of War
Russian ground forces attempting to encircle and take Kyiv began another pause to resupply and refit combat units on March 11 after failed attacks March 8-10. Russian forces also appear to be largely stalemated around Kharkiv. Russian advances fromwww.understandingwar.org

Sinds wanneer is dat aan de klimaatminister?![]()
Klimaatminister: ‘In ergste scenario kan hele gemeente of provincie worden afgesloten van gas’
Bij een gastekort kan het kabinet genoodzaakt zijn om in het meest extreme geval hele delen van Nederland af te sluiten van het netwerk. Voor het eerst houdt het kabinet rekening met het zwartste scenario, zegt Jetten in een interview met deze site.www.ad.nl
Klimaatminister: ‘In ergste scenario kan hele gemeente of provincie worden afgesloten van gas’
INTERVIEWBij een gastekort kan het kabinet genoodzaakt zijn om in het meest extreme geval hele delen van Nederland af te sluiten van het netwerk. Voor het eerst houdt het kabinet rekening met het zwartste scenario, zegt Jetten in een interview met deze site.
Ik ga maar vast een uitkering aanvragen![]()
Bij een gastekort kan het kabinet genoodzaakt zijn om in het meest extreme geval hele delen van Nederland af te sluiten van het netwerk. Voor het eerst houdt het kabinet rekening met het zwartste scenario, zegt Jetten in een interview met deze site.www.ad.nl
INTERVIEWBij een gastekort kan het kabinet genoodzaakt zijn om in het meest extreme geval hele delen van Nederland af te sluiten van het netwerk. Voor het eerst houdt het kabinet rekening met het zwartste scenario, zegt Jetten in een interview met deze site.

Hij noemt zichzelf niet voor niets een klimaatdrammer.
Niet alles wat Rusland doet is slecht
![]()
Russische influencers ontroostbaar na ban op Instagram: ‘Mijn leven wordt me afgenomen’
Verschillende Russische influencers hebben in tranen afscheid genomen van Instagram, nadat Rusland besloot om de toegang tot Instagram te beperken. Zo postte Olga Buzova (36) een video van bijna zeven minuten waarin ze een aantal keren in huilen uitbarst, terwijl ze zich vertwijfeld afvraagt hoe...www.ad.nl
Russische influencers ontroostbaar na ban op Instagram: ‘Mijn leven wordt me afgenomen’
Verschillende Russische influencers hebben in tranen afscheid genomen van Instagram, nadat Rusland besloot om de toegang tot Instagram te beperken. Zo postte Olga Buzova (36) een video van bijna zeven minuten waarin ze een aantal keren in huilen uitbarst, terwijl ze zich vertwijfeld afvraagt hoe het verder moet zonder haar 23 miljoen volgers. Kritiek blijft niet uit. ‘Ze mag altijd naar Charkov (in Oekraïne, red.) komen. Hier werkt Instagram wel’, klinkt het onder meer.
In je 2e zin geef je al antwoord waarom het die influencers niet lukt.Bij mij doet Insta het nog gewoon hoor… zoals bij iedereen die genoeg hersencellen heeft om een VPN-app te downloaden.
Wat minder OnlyFans reclames en badwater aanbiedingen. +1In je 2e zin geef je al antwoord waarom het die influencers niet lukt.
Heb iig nog geen kort pittig kapsel voorbij zien komen bij een russische dame. En in nederland is 50% vd vrouwen na de 30ste al afgeschreven.Wat minder OnlyFans reclames en badwater aanbiedingen. +1
Jammer genoeg zijn Russische dames wel vaak tamelijk mooi voor het oog. -1.