AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

spicy big trouble in little china GIF

Vanaf morgen waarschijnlijk insta en Facebook geblokkeerd hier. Geen probleem natuurlijk, want VPN, maar ik vind het wel terecht. Een bedrijf dat gewoon letterlijk aanzet tot racistische shit, wtf moet je daar nu mee?!

Vanaf morgen waarschijnlijk insta en Facebook geblokkeerd hier. Geen probleem natuurlijk, want VPN, maar ik vind het wel terecht. Een bedrijf dat gewoon letterlijk aanzet tot racistische shit, wtf moet je daar nu mee?!
Wat moet je uberhaupt met Facebook & Instagram?

George Orwell's "2 minutes hate" uit 1984: We zijn al aardig op weg mensen!

1647018898944.jpeg
GdeQXVyNzU1NzE3NTg@._V1_QL75_UX500_CR0,47,500,281_.jpg
50YMmyZREc2w5QFFeKnYebOmavNJiP_42VkFUI1c4&usqp=CAU.jpg
\
1647019073991.jpeg
1984.jpg

Orwell-quote-blog-Millie-June2019.jpg

Bijlagen

• 1647018898944.jpeg
    1647018898944.jpeg
    10,8 KB · Weergaven: 212
  • GdeQXVyNzU1NzE3NTg@._V1_QL75_UX500_CR0,47,500,281_.jpg
    GdeQXVyNzU1NzE3NTg@._V1_QL75_UX500_CR0,47,500,281_.jpg
    14,7 KB · Weergaven: 9
Laatst bewerkt:
php4JTr2ZPM.jpg

Je verwacht Anna Safroncik. Vervolgens krijg je dit te zien. Dit kan toch niet. :(

"Burgemeester van Oekraïnse stad ontvoerd door Russische soldaten"
De burgemeester van Melitopol is vandaag ontvoerd door Russische soldaten die de zuidelijke Oekraïense stad bezetten. Dat meldt het Oekraïense parlement, de Rada op Twitter. "Een groep van 10 bezetters heeft de burgemeester van Melitopol, Ivan Fedorov, ontvoerd. Hij weigerde samen te werken met de vijand," luidt het in de tweet. De burgemeester zou gearresteerd zijn in het crisiscentrum van de stad.

Kirillo Timosjenko, onderdirecteur van het kabinet van de Oekraïense president, postte een video op Telegram waarin te zien is hoe soldaten in de verte uit een gebouw komen en een in het zwart geklede man vasthouden. Het hoofd van de man is kennelijk bedekt met een zwarte zak. Volgens de Rada werd ook een andere regionale ambtenaar, het plaatsvervangend hoofd van de regionale raad van Zaporozhie Leyla Ibragimova, reeds ontvoerd en enkele dagen geleden vrijgelaten.
:orly:

In mijn tijd noemden we dat gevangen genomen.

Nog een keer dat was mijn eigen mening die ik gaf, ik spreek alleen voor mezelf en heb helemaal niks met "ons" en "onze" cultuur.

Noem me onpatriottisch en zwak maar als Putin ons Rutte komt halen en de staatsTV oproept om terroristje te gaan spelen dan mag hij hem van mij wel hebben hoor.
En jou mening is sprekend voor onze cultuur, door die instelling zijn we gewoonweg niks meer op het wereldtoneel mbt defensie. De wereld is al zolang de mens op 2 benen loopt, verdeel en heers. Dat zal altijd blijven, alleen het spelletje word anders gespeeld in deze tijd.

Mooi dat jij alles zo aangeeft op een zilveren schaaltje,word jij opa van een russische kleinzoon, en word mijn dochter dat bespaard, iedereen blij👍

Laatst bewerkt:
En jou mening is sprekend voor onze cultuur, door die instelling zijn we gewoonweg niks meer op het wereldtoneel. De wereld is al zolang de mens op 2 benen loopt, verdeel en heers. Dat zal altijd blijven, alleen het spelletje word anders gespeeld in deze tijd.

Mooi dat jij alles zo aangeeft op een zilveren schaaltje,word jij opa van een russische kleinzoon, en word mijn dochter dat bespaard, iedereen blij👍
Nederland stelt best wel veel voor op het wereldtoneel, alleen niet op het gebied van defensie.

Key Takeaways

• Russian operations around Kyiv remained largely stalled over the past 24 hours.
  • Ukrainian forces badly damaged a Russian armored unit east of the capital, likely disrupting Russian efforts to encircle or assault the city from the east.
  • Russian forces continue to struggle in efforts to seize Chernihiv city and to secure the long ground lines of communication from Sumy, which the Ukrainians still hold, to eastern Kyiv.
  • A new Russian invasion from western Belarus, with or without Belarusian ground forces’ support, appears increasingly unlikely.
  • Russian forces remain pinned down attempting to reduce Mariupol by siege and bombardment.
  • Russian efforts to bypass Mykolayiv and establish a reliable ground line of communication across the Southern Bug River to the north of Mykolayiv remain stalled.
  • Ukrainian air force and air defense operations continue to hinder Russian ground forces maneuver by likely limiting Russian close air support and exposing Russian mechanized forces to Ukrainian air and artillery attacks.
1646951364890.png

Key Takeaways

• Russian operations around Kyiv remained largely stalled over the past 24 hours and Russian forces conducted another pause to resupply and refit frontline units.
  • Russian forces did not secure any new territory in northeastern Ukraine and may be redeploying forces attacking eastern Kyiv to defend against Ukrainian counterattacks in Sumy Oblast.
  • Russian forces remain pinned down attempting to reduce Mariupol by siege and bombardment.
  • Ukrainian forces halted Russian advances north and west from Crimea as Russian forces face growing supply and morale issues.
  • Russian aircraft likely conducted an attempted false-flag attack on Belarusian territory on March 11 in an effort to draw Belarus into the war.
  • The Kremlin announced plans to deploy foreign fighters, including up to 16,000 Syrian fighters, to Ukraine.
  • Putin reportedly fired several generals and arrested FSB intelligence officers in an internal purge.
  • Ukrainian forces killed the commander of Russia’s 29th Combined Arms Army. High casualties among Russian general officers indicate the poor quality of Russian command and control, requiring Russian generals to deploy forward and risk Ukrainian fire to command their forces.
  • Ukrainian air force and air defense operations continue to hinder Russian ground forces maneuver by likely limiting Russian close air support and exposing Russian mechanized forces to Ukrainian air and artillery attacks.
1647074457781.png

En jou mening is sprekend voor onze cultuur, door die instelling zijn we gewoonweg niks meer op het wereldtoneel mbt defensie. De wereld is al zolang de mens op 2 benen loopt, verdeel en heers. Dat zal altijd blijven, alleen het spelletje word anders gespeeld in deze tijd.

Appart dat mijn mening zo sprekend voor "onze cultuur" zou zijn terwijl nu het hele land, de hele eu, het hele westen, oproept om zoveel mogelijk bloed te vergieten in Oekraïene. Ik weet verder niet wat je allemaal begint te lullen over spelletjes in deze tijd en fantasieën over je dochter, wartaal. Denk met die kinderachtige romantische ideeën over oorlog in elk geval maar niet dat je ook maar enigsinds begrijpt wat mijn mening over (dit) conflict inhoudt.

Appart dat mijn mening zo sprekend voor "onze cultuur" zou zijn terwijl nu het hele land, de hele eu, het hele westen, oproept om zoveel mogelijk bloed te vergieten in Oekraïene. Ik weet verder niet wat je allemaal begint te lullen over spelletjes in deze tijd en fantasieën over je dochter, wartaal. Denk met die kinderachtige romantische ideeën over oorlog in elk geval maar niet dat je ook maar enigsinds begrijpt wat mijn mening over (dit) conflict inhoudt.
Dat is toch het westen waar ik het over heb. En die delen allemaal dezelfde zwakke mindset idd! Dus in dat licht klopt jou stelling, maar ook mijn uitspraak.

Is geen wartaal, die shit gaat gebeuren als je jezelf zomaar opgeeft. Maar dat kun je je hier niet meer voorstellen met je A label woning in het veilige gebied.

Is geen romantisch idee. Is gewoon eer. Je geeft je land toch zomaar niet op aan een stel primitieve vodkazuipers zonder slag of stoot?
Dan is de mensheid dieper weggezakt in zn welvaartsbubbeltje dan dat ik dacht. Illuschizofreen...

Ik begrijp zeker wat jou mening inhoudt, en dat stelt me somber in. Mensen hebben het liefste comfort en makkelijk, zelfs ten kostte van je eigen haard en huis mocht het erop aankomen blijkt nu ,bij sommigen.

Terug
Naar boven