- Waardering
- 8.745
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Wat zou jij graag willen vragen dan ?
Let wel, 2 vragen, niet meer, dus ook niet verder om uitleg vragen.
Nou toe dan maar....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat zou jij graag willen vragen dan ?
Of hij jou kan omleggen met Polonium.
Nee, kan niet.
Ausradieren!Een bedrijf dat gewoon letterlijk aanzet tot racistische shit, wtf moet je daar nu mee?!
Wat moet je uberhaupt met Facebook & Instagram?Vanaf morgen waarschijnlijk insta en Facebook geblokkeerd hier. Geen probleem natuurlijk, want VPN, maar ik vind het wel terecht. Een bedrijf dat gewoon letterlijk aanzet tot racistische shit, wtf moet je daar nu mee?!
De eerste zal zijn waarom ik maar 2 vragen mag stellen. De tweede hangt af van het antwoord.Wat zou jij graag willen vragen dan ?
Let wel, 2 vragen, niet meer, dus ook niet verder om uitleg vragen.
Nou toe dan maar....
De burgemeester van Melitopol is vandaag ontvoerd door Russische soldaten die de zuidelijke Oekraïense stad bezetten. Dat meldt het Oekraïense parlement, de Rada op Twitter. "Een groep van 10 bezetters heeft de burgemeester van Melitopol, Ivan Fedorov, ontvoerd. Hij weigerde samen te werken met de vijand," luidt het in de tweet. De burgemeester zou gearresteerd zijn in het crisiscentrum van de stad.
Kirillo Timosjenko, onderdirecteur van het kabinet van de Oekraïense president, postte een video op Telegram waarin te zien is hoe soldaten in de verte uit een gebouw komen en een in het zwart geklede man vasthouden. Het hoofd van de man is kennelijk bedekt met een zwarte zak. Volgens de Rada werd ook een andere regionale ambtenaar, het plaatsvervangend hoofd van de regionale raad van Zaporozhie Leyla Ibragimova, reeds ontvoerd en enkele dagen geleden vrijgelaten.

En jou mening is sprekend voor onze cultuur, door die instelling zijn we gewoonweg niks meer op het wereldtoneel mbt defensie. De wereld is al zolang de mens op 2 benen loopt, verdeel en heers. Dat zal altijd blijven, alleen het spelletje word anders gespeeld in deze tijd.Nog een keer dat was mijn eigen mening die ik gaf, ik spreek alleen voor mezelf en heb helemaal niks met "ons" en "onze" cultuur.
Noem me onpatriottisch en zwak maar als Putin ons Rutte komt halen en de staatsTV oproept om terroristje te gaan spelen dan mag hij hem van mij wel hebben hoor.
Nederland stelt best wel veel voor op het wereldtoneel, alleen niet op het gebied van defensie.En jou mening is sprekend voor onze cultuur, door die instelling zijn we gewoonweg niks meer op het wereldtoneel. De wereld is al zolang de mens op 2 benen loopt, verdeel en heers. Dat zal altijd blijven, alleen het spelletje word anders gespeeld in deze tijd.
Mooi dat jij alles zo aangeeft op een zilveren schaaltje,word jij opa van een russische kleinzoon, en word mijn dochter dat bespaard, iedereen blij👍
Dat bedoelde ik ook eigenlijk👌Nederland stelt best wel veel voor op het wereldtoneel, alleen niet op het gebied van defensie.
Key TakeawaysKey Takeaways
- Russian operations around Kyiv remained largely stalled over the past 24 hours.
- Ukrainian forces badly damaged a Russian armored unit east of the capital, likely disrupting Russian efforts to encircle or assault the city from the east.
- Russian forces continue to struggle in efforts to seize Chernihiv city and to secure the long ground lines of communication from Sumy, which the Ukrainians still hold, to eastern Kyiv.
- A new Russian invasion from western Belarus, with or without Belarusian ground forces’ support, appears increasingly unlikely.
- Russian forces remain pinned down attempting to reduce Mariupol by siege and bombardment.
- Russian efforts to bypass Mykolayiv and establish a reliable ground line of communication across the Southern Bug River to the north of Mykolayiv remain stalled.
- Ukrainian air force and air defense operations continue to hinder Russian ground forces maneuver by likely limiting Russian close air support and exposing Russian mechanized forces to Ukrainian air and artillery attacks.
![]()
Institute for the Study of War
The likelihood is increasing that Ukrainian forces could fight to a standstill the Russian ground forces attempting to encircle and take Kyiv. Russian forces also appear to be largely stalemated around Kharkiv and distracted from efforts to seize thatwww.understandingwar.org
Appart dat mijn mening zo sprekend voor "onze cultuur" zou zijn terwijl nu het hele land, de hele eu, het hele westen, oproept om zoveel mogelijk bloed te vergieten in Oekraïene. Ik weet verder niet wat je allemaal begint te lullen over spelletjes in deze tijd en fantasieën over je dochter, wartaal. Denk met die kinderachtige romantische ideeën over oorlog in elk geval maar niet dat je ook maar enigsinds begrijpt wat mijn mening over (dit) conflict inhoudt.En jou mening is sprekend voor onze cultuur, door die instelling zijn we gewoonweg niks meer op het wereldtoneel mbt defensie. De wereld is al zolang de mens op 2 benen loopt, verdeel en heers. Dat zal altijd blijven, alleen het spelletje word anders gespeeld in deze tijd.
Mooi dat jij alles zo aangeeft op een zilveren schaaltje,word jij opa van een russische kleinzoon, en word mijn dochter dat bespaard, iedereen blij👍
Dat is toch het westen waar ik het over heb. En die delen allemaal dezelfde zwakke mindset idd! Dus in dat licht klopt jou stelling, maar ook mijn uitspraak.Appart dat mijn mening zo sprekend voor "onze cultuur" zou zijn terwijl nu het hele land, de hele eu, het hele westen, oproept om zoveel mogelijk bloed te vergieten in Oekraïene. Ik weet verder niet wat je allemaal begint te lullen over spelletjes in deze tijd en fantasieën over je dochter, wartaal. Denk met die kinderachtige romantische ideeën over oorlog in elk geval maar niet dat je ook maar enigsinds begrijpt wat mijn mening over (dit) conflict inhoudt.