apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Het was bij de Poolse grens, 20 km van de Poolse grens.Aanval op Pools grondgebied die helemaal een wereld oorlog kan ontketenen. Nou, wat een succes
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het was bij de Poolse grens, 20 km van de Poolse grens.Aanval op Pools grondgebied die helemaal een wereld oorlog kan ontketenen. Nou, wat een succes
"Ik heb mij eigenlijk altijd een man gevoeld. Ik zit opgesloten in het verkeerde lichaam, ik voel mij totaal geen vrouw. Jullie zijn allemaal bigots!".
*oorlog breekt uit met Rusland, alle Oekraïnse mannen moeten gaan vechten.
"Nee hoor grapje ik ben toch wel een vrouw" *vlucht naar Duitsland.
Ik had je nog gauw in de rug geschoten, Just for funZou ik ook hebben gedaan als ik de mogelijkheid kreeg. Ik zou toch wel mijn best doen om niet mee te hoeven vechten voor een paar keals die het zelf niet uit willen vechten.

Jouw geslachtsoperatie is inmiddels voltooid?Zou ik ook hebben gedaan als ik de mogelijkheid kreeg. Ik zou toch wel mijn best doen om niet mee te hoeven vechten voor een paar keals die het zelf niet uit willen vechten.
Zo'n gevoel heb ik wel, hoewel ik niet weet of het formeel als misdaad bestempelt mag worden. Er is mij ook veel onduidelijk. Laat ik het misdadig noemen.
Als er ook maar een schrijntje waarheid in Putin's beweegredenen zit wel. Zelenski is niet onschuldig en aannemende dat Putin niet compleet losgeslagen de wereld wil veroveren dan had Z dit denk ik kunnen voorkomen door neutraler te blijven en niet zo aan te pappen met de lui die wel degelijk continu over de hele wereld oorlogen aansteken en alles tegen Rusland keren. Putin heeft wat dat betreft wel legitieme redenen om die rotzooi niet aan z'n grens te willen. En die jarenlange conflicten in het land zelf ook wel, hoewel dat misschien door Rusland gevoed wordt? Ik weet niet wat er precies gebeurd allemaal.
Maar dan moet je vervolgens niet achter je burgers gaan schuilen in hoop op oorlogsmisdaden die de rest van de wereld erbij betrekken. Kijk dan naar je opties en neem de keuze die je volk het beste beschermt. Zoals ik zeg, hoe erg is het nu om onderdeel van Rusland te zijn? Moeten ze dan alle product van hun arbeid weer afgeven aan de staat? En hun jongemannen opofferen in oorlogen voor olie? Hun cultuur laten vervangen? Oh nee dat is bij de EU..
En waarschijnlijk/misschien wil Putin dat zelfs helemaal niet, dus volledig capituleren is niet eens nodig, enkel wat afspraken met Ursula herzien en provincies opgeven waar je toch al steeds mot mee hebt? Men doet alsof dat het einde van de wereld is...
Het was bij de Poolse grens, 20 km van de Poolse grens.
Denken dat je gaat sterven wil weleens gebeuren in oorlogsgebied.![]()
“I Thought I Was Going To Die”: US And UK Fighters In Ukraine Described The “Chaos” Of A Russian Missile Attack
The foreign fighters in Ukraine gave BuzzFeed News exclusive video of the missile attack on a NATO military training center that officials say killed 35 people and injured 134 more.www.buzzfeednews.com

Ja, heel vreemd. Je zou verwachten dat de Russen ze hadden verwelkomt met bloemen en chocolaatjes.Denken dat je gaat sterven wil weleens gebeuren in oorlogsgebied.![]()
. Of is dat dan de Oekrainian soldier? Goede trollDe meeste kinderen zijn al dictators, daarom roken, drinken enz. hun ouders.Kzit net te kijken naar m'n pakje peuken. Waarom staat er een jonge Putin met een peuk in zijn hand op?
![]()
Pas op, kinderen van rokers worden later geweldadige dictators.