Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

He, raar dat dit in zo’n super democratisch land als Oekraine gebeurt. Dit moet haast wel een vergissing zijn, denk ik dan. Ik ben benieuwd wat de leider van de vrije wereld, aka Zelensky, hier op te zeggen heeft. Ik ben in shock.

He, raar dat dit in zo’n super democratisch land als Oekraine gebeurt. Dit moet haast wel een vergissing zijn, denk ik dan. Ik ben benieuwd wat de leider van de vrije wereld, aka Zelensky, hier op te zeggen heeft. Ik ben in shock.
Ben jij al over de schok van de Russische oorlogsmisdaden van gisteren dann ?

Daarbij is bovenstaande peanuts. Nauwelijks noemenswaardige.

Lekker belangrijk. Duizenden gemartelde en vermoorde mensen door de Russen is niet iets waar een uitgezette journalist van af zou moeten leiden.

Wist je trouwens dat de Russen jacht maken op journalisten? Die kunnen ze er niet bij hebben natuurlijk.

Dat Oekraïne geen Utopia is zonder corruptie of fouten doet helemaal niets af aan wat de Russen nu doen. Wat een varkens. Meisjes van 8 verkrachten en vermoorden, opa’s door hun hoofd schieten, wel eerst even martelen.

Tegen het Oekraïense leger kunnen ze niet op met al hun stoere gedoe. De enige reden dat Rusland nog bestaat op dit moment is een setje (ongetwijfeld matig onderhouden) nukes.

Nee, dat weet hij niet, want dat hebben de Russen eerst thuis geoefend.
Dat is waar. Nu is s ‘MSM’ verre van geweldig, maar de Russische media zijn we echt bijzonder goed bezig met ‘special news operations ‘. Ze vertellen de waarheid…volgens Putin dan.

Lekker belangrijk. Duizenden gemartelde en vermoorde mensen door de Russen is niet iets waar een uitgezette journalist van af zou moeten leiden.

Wist je trouwens dat de Russen jacht maken op journalisten? Die kunnen ze er niet bij hebben natuurlijk.

Dat Oekraïne geen Utopia is zonder corruptie of fouten doet helemaal niets af aan wat de Russen nu doen. Wat een varkens. Meisjes van 8 verkrachten en vermoorden, opa’s door hun hoofd schieten, wel eerst even martelen.

Tegen het Oekraïense leger kunnen ze niet op met al hun stoere gedoe. De enige reden dat Rusland nog bestaat op dit moment is een setje (ongetwijfeld matig onderhouden) nukes.

Is jouw moeder ook verkracht door een Rus dat je meteen zo gepikeerd reageert?

Is jouw moeder ook verkracht door een Rus dat je meteen zo gepikeerd reageert?
Zijn moeder is Fins en ligt nog steeds te wachten op de beste beurt van haar leven, maar die Rus ligt al jaren te slapen met z'n maten aan de Russisch-Finse grens, zo'n 2 meter onder de grond.

Is dit gefactcheckt?

Het is wel eenzijdige informatie via alle kanalen 👀

Ja. Er gebeurt al jaren over ter wereld fokt op shit. Maar nu het de Russen betreft kruipen alle deugers opeens uit hun met warmtepomp verwarmde holletjes.
Je doet net of iedereen daar bij staat te juichen. Dat is niet waar. Ik word een beetje moet van de drogredenen die steeds gerecycled worden.

‘En zij dan’ ‘ No true Scotsman ‘ ‘Als je tegen A bent, Bern je automatisch ook voor B’. En ga zo maar door.

Ja. Er gebeurt al jaren over ter wereld fokt op shit. Maar nu het de Russen betreft kruipen alle deugers opeens uit hun met warmtepomp verwarmde holletjes.
Misstanden genoeg.
En dat mensen hier die misstanden vergoeilijken omdat ergens anders ook wel eens iets mis gaat, vind ik misselijk makend, ongeacht of je in het land van de aanstichter woont.
Ga dan ook op een Russische forum of houdt je smakeloze mening maar voor je.

Terug
Naar boven