apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Dat was dan ook het doel. Europa overspoelen met kansarmen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als jij en @inVorm die BBQ organiseren zal er iig voldoende aluminiumfolie zijn.Dat was dan ook het doel. Europa overspoelen met kansarmen.

Ben jij al over de schok van de Russische oorlogsmisdaden van gisteren dann ?![]()
Nederlands Dagblad: Oekraïne zette journalist uit mede vanwege vriendschap met Baudet
Zijn opdrachtgever zegt dat voor zijn arrestatie op Facebook onder Oekraïense activisten berichten over Dulmers en Baudet rondgingen.nos.nl
He, raar dat dit in zo’n super democratisch land als Oekraine gebeurt. Dit moet haast wel een vergissing zijn, denk ik dan. Ik ben benieuwd wat de leider van de vrije wereld, aka Zelensky, hier op te zeggen heeft. Ik ben in shock.
Ik vind het wel een geldige reden om hem uit te zetten.Ben jij al over de schok van de Russische oorlogsmisdaden van gisteren dann ?
Daarbij is bovenstaande peanuts. Nauwelijks noemenswaardige.

Lekker belangrijk. Duizenden gemartelde en vermoorde mensen door de Russen is niet iets waar een uitgezette journalist van af zou moeten leiden.![]()
Nederlands Dagblad: Oekraïne zette journalist uit mede vanwege vriendschap met Baudet
Zijn opdrachtgever zegt dat voor zijn arrestatie op Facebook onder Oekraïense activisten berichten over Dulmers en Baudet rondgingen.nos.nl
He, raar dat dit in zo’n super democratisch land als Oekraine gebeurt. Dit moet haast wel een vergissing zijn, denk ik dan. Ik ben benieuwd wat de leider van de vrije wereld, aka Zelensky, hier op te zeggen heeft. Ik ben in shock.
Nee, dat weet hij niet, want dat hebben de Russen eerst thuis geoefend.Wist je trouwens dat de Russen jacht maken op journalisten? Die kunnen ze er niet bij hebben natuurlijk.
Dat is waar. Nu is s ‘MSM’ verre van geweldig, maar de Russische media zijn we echt bijzonder goed bezig met ‘special news operations ‘. Ze vertellen de waarheid…volgens Putin dan.Nee, dat weet hij niet, want dat hebben de Russen eerst thuis geoefend.
Lekker belangrijk. Duizenden gemartelde en vermoorde mensen door de Russen is niet iets waar een uitgezette journalist van af zou moeten leiden.
Wist je trouwens dat de Russen jacht maken op journalisten? Die kunnen ze er niet bij hebben natuurlijk.
Dat Oekraïne geen Utopia is zonder corruptie of fouten doet helemaal niets af aan wat de Russen nu doen. Wat een varkens. Meisjes van 8 verkrachten en vermoorden, opa’s door hun hoofd schieten, wel eerst even martelen.
Tegen het Oekraïense leger kunnen ze niet op met al hun stoere gedoe. De enige reden dat Rusland nog bestaat op dit moment is een setje (ongetwijfeld matig onderhouden) nukes.
Het is alleen interessant als het je eigen familie betreft?Is jouw moeder ook verkracht door een Rus dat je meteen zo gepikeerd reageert?
Zijn moeder is Fins en ligt nog steeds te wachten op de beste beurt van haar leven, maar die Rus ligt al jaren te slapen met z'n maten aan de Russisch-Finse grens, zo'n 2 meter onder de grond.Is jouw moeder ook verkracht door een Rus dat je meteen zo gepikeerd reageert?
ter***lijers ook die Finnen.Zijn moeder is Fins en ligt nog steeds te wachten op de beste beurt van haar leven, maar die Rus ligt al jaren te slapen met z'n maten aan de Russisch-Finse grens, zo'n 2 meter onder de grond.
Dat gastvrije onthaal viel ook daar wat tegen.
Hoe gaat het trouwens met Assange? En Snowden? Oja, die laatste zit momenteel in RuslandWist je trouwens dat de Russen jacht maken op journalisten? Die kunnen ze er niet bij hebben natuurlijk.
.Is dit gefactcheckt?Lekker belangrijk. Duizenden gemartelde en vermoorde mensen door de Russen is niet iets waar een uitgezette journalist van af zou moeten leiden.
Wist je trouwens dat de Russen jacht maken op journalisten? Die kunnen ze er niet bij hebben natuurlijk.
Dat Oekraïne geen Utopia is zonder corruptie of fouten doet helemaal niets af aan wat de Russen nu doen. Wat een varkens. Meisjes van 8 verkrachten en vermoorden, opa’s door hun hoofd schieten, wel eerst even martelen.
Tegen het Oekraïense leger kunnen ze niet op met al hun stoere gedoe. De enige reden dat Rusland nog bestaat op dit moment is een setje (ongetwijfeld matig onderhouden) nukes.
Ja. Er gebeurt al jaren over ter wereld fokt op shit. Maar nu het de Russen betreft kruipen alle deugers opeens uit hun met warmtepomp verwarmde holletjes.Het is alleen interessant als het je eigen familie betreft?
Je doet net of iedereen daar bij staat te juichen. Dat is niet waar. Ik word een beetje moet van de drogredenen die steeds gerecycled worden.Ja. Er gebeurt al jaren over ter wereld fokt op shit. Maar nu het de Russen betreft kruipen alle deugers opeens uit hun met warmtepomp verwarmde holletjes.
Misstanden genoeg.Ja. Er gebeurt al jaren over ter wereld fokt op shit. Maar nu het de Russen betreft kruipen alle deugers opeens uit hun met warmtepomp verwarmde holletjes.