apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Ugh ik ga het niet eens meer uitleggen. De discussie valt in herhaling.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ugh ik ga het niet eens meer uitleggen. De discussie valt in herhaling.
Volgens dit document zijn er dus +/-1000 tanks destroyed. Dan heeft Rusland er volgens deze site nog 12k over.
Allemaal fake news natuurlijk!
Je hebt nog steeds niet de gaten dat het hele westen behalve Orban en Servië Poetin geen millimeter willen toegeven?Jaja. Dus als de Russen een nuke op Oekraïne gooien dan gooien de Yanks er 1 op Rusland?
En dat geloof je zelf?
Heb je dan een linkje naar je laatste bericht met jou visie?Ugh ik ga het niet eens meer uitleggen. De discussie valt in herhaling.
Je weet hoe de zoekfunctie werkt toch?Heb je dan een linkje naar je laatste bericht met jou visie?
Waarom zie je daar niks van terug in de oorlog, de doelen zijn veel groter dan wat ze nu hebben, en ze hadden nog haast ook.Volgens dit document zijn er dus +/-1000 tanks destroyed. Dan heeft Rusland er volgens deze site nog 12k over.
![]()
Wacht maar tot de winter.Je hebt nog steeds niet de gaten dat het hele westen behalve Orban en Servië Poetin geen millimeter willen toegeven?
En ja. Ik geloof dat als Poetin een kernwapen gebruikt, de USA dat 1 op 1 terug gaat doen ja.
ZeWaarom zie je daar niks van terug in de oorlog, de doelen zijn veel groter dan wat ze nu hebben, en ze hadden nog haast ook.
Waarom niet 500k soldaten en 10k tanks inzetten om de doelen snel te halen?
Dan kom ik uit op “het westen / de NAVO/EU” fucken.Je weet hoe de zoekfunctie werkt toch?
Dan kan je zoeken naar 1 van de vorige keren dat je dezelfde vraag stelde.
Waarvan er een hele heel oud en/of niet operationeel zijn. Maar klopt, ze hebben er nog een hoop, om het grootste land ter wereld te beschermen moet je ook wel iets bewaren.Volgens dit document zijn er dus +/-1000 tanks destroyed. Dan heeft Rusland er volgens deze site nog 12k over.
![]()
Oké, sinds wanneer had ie zijn pijlen niet gezet op drie dagen even kiev innemen en klaar?Ze
willen
De
Doelen
Niet
Snel
Halen
Althans, Oekraïne is het doel niet. Het slopen van de EU is het doel. En die EU komt steeds meer onder druk door de hoge prijzen. Deze winter wordt spannend.
Ja, om het grootste land ter wereld te beschermen gebruikt men tanks.Waarvan er een hele heel oud en/of niet operationeel zijn. Maar klopt, ze hebben er nog een hoop, om het grootste land ter wereld te beschermen moet je ook wel iets bewaren.
Oké, sinds wanneer had ie zijn pijlen niet gezet op drie dagen even kiev innemen en klaar?
En de EU slopen zal natuurlijk nooit lukken, alsof we zonder ru had niks meer kunnen.

Want de EU is momenteel zo stabiel. Je zag de solidariteit de afgelopen 2 jaar.En de EU slopen zal natuurlijk nooit lukken, alsof we zonder ru had niks meer kunnen.
Op zich valt dat natuurlijk nog wel mee, zo slecht gaat het nog niet tov andere delen in de wereld volgens mij.Daar hebben we putin niet voor nodig idd, zijn we prima zelf toe in staat om de hele boel om zeep te helpen![]()
Dan had ie toch ook zonder oorlog de kraan dicht kunnen draaien?Ze
willen
De
Doelen
Niet
Snel
Halen
Althans, Oekraïne is het doel niet. Het slopen van de EU is het doel. En die EU komt steeds meer onder druk door de hoge prijzen. Deze winter wordt spannend.
Best wel als het om de hulp aan Oekraïne gaat volgens mij.
Je mist het gegeven dat UA Navo lid wilde worden?Dan had ie toch ook zonder oorlog de kraan dicht kunnen draaien?
Je doelt op het MIC.En voor de NAVO is deze oorlog ook perfect, kunnen ze alle wapens eens in een normale oorlog uitproberen zonder dat het NAVO sparen kost.
En dan sturen ze alleen nog het kleine spul naar Oekraïne, de NAVO lacht zich kapot om wat de russen laten zien.