Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Best een aardige analyse

44CD8B09-11B3-4C58-9D5F-9F97E00A5EAA.jpeg

Rusland is wel veel beter in het doen alsof het succesvol is. Het merendeel van de bevolking lijkt het te geloven.
Terwijl een klein deel vlucht.

Navo moet ook gaan mobiliseren.
Ten eerste om totale chaos te creëren in Rusland.
Ten tweede om klaar te zijn als nodig, ipv achter de feiten aan te hobbelen. Tevens prima oefening.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.697

"Taking action to prevent it from ever becoming operational."

Nou, dat lijkt me wel gelukt.

Die Nuland :roflol:
Overigens ook interessant om de historie van Biden eens na te gaan voor hij president werd, inzake Oekraïne. Als mensen het nog steeds niet willen zien dan zijn we echt collectief anal geneukt voor de komende jaren of misschien wel langer. En ja ik weet sommige houden ervan.

Die Nuland :roflol:
Overigens ook interessant om de historie van Biden eens na te gaan voor hij president werd, inzake Oekraïne. Als mensen het nog steeds niet willen zien dan zijn we echt collectief anal geneukt voor de komende jaren of misschien wel langer. En ja ik weet sommige houden ervan.
Ja ik blijf dit een oorlog tegen het bewustzijn noemen.

Ja ik blijf dit een oorlog tegen het bewustzijn noemen.

Modern warfare, information war etc. Als je het zo bekijkt, dan zijn er meerdere oorlogen gaande tegelijkertijd. Wat ik ook zo tekenend vond was dat Zweden/Denemarken zich na die pijpleiding sabotage niet sneller hadden kunnen verklaren dit niet te zien als een directe aanval op hun land. Ondanks het feit dat het wel in economische wateren plaats heeft gevonden, in een gebied dat volledig in handen en onder controle staat van de NAVO. Echt mind blijft blown dat mensen de puzzelstukjes niet kunnen maken tot een vrij helder beeld. Maar ja dan kom je weer terug op die collectieve cognitieve dissonantie veroorzaakt door de politiek en de MSM. Voor iedereen die nog twijfelt aan de propaganda, lees dit stuk eens door...

https://forum.bodybuilding.nl/attachments/kst-32793-539-pdf.662633/

denktank desinformatie – een groep professionals met medische, ... vrijwillige basis reageren op desinformatie of misinformatie

Bijlagen

Terug
Naar boven