AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.663
Maar die pijpleiding was toch al afgesloten? Dus veranderd er toch geen zak?
Mijn enige nieuwsbronnen zijn jullie + 9gag, dus ik snap niet hoe dit ding relevant is.
Omdat alle onderhandelingen nu van de tafel zijn. Er is immers geen pijplijn meer.

En wie denkt dat dit in het voordeel van Rusland of Duitsland is is nogal traag van begrip.

@Steks

Maar hoe komen we nu aan ons gas? O toeval, de yanks hebben al meerdere keren aangeboden LNG te willen leveren.

Omdat alle onderhandelingen nu van de tafel zijn. Er is immers geen pijplijn meer.

En wie denkt dat dit in het voordeel van Rusland of Duitsland is is nogal traag van begrip.

@Steks

Maar hoe komen we nu aan ons gas? O toeval, de yanks hebben al meerdere keren aangeboden LNG te willen leveren.
Waarom tag je mij? Ik heb al meerdere keren aangegeven dat de yanks LNG kunnen leveren. :clown:

Mss worden we in December wel gemobiliseerd om Groningen te verdedigen tegen de Duitsers. Das war einmal :D

#pangpang

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.668
Mss worden we in December wel gemobiliseerd om Groningen te verdedigen tegen de Duitsers. Das war einmal :D

#pangpang
Dan moet je gewoon met een jodenster rondlopen. Het schuldgevoel wordt dan zo groot dat ze zich vanzelf overgeven. Met een beetje mazzel krijg je zelfs nog een fiets cadeau.

clint-eastwood-look.gif

De nukes staan klaar jongens.

leeft die Mirjam ook nog

Terug
Naar boven