- Waardering
- 3.543
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
2 was nog niet in gebruik, 1 lag stil wegens “onderhoud”1 was alleen geloof ik gedeeltelijke dicht, 2 niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2 was nog niet in gebruik, 1 lag stil wegens “onderhoud”1 was alleen geloof ik gedeeltelijke dicht, 2 niet.
Hoe moeten we dan de Russen behandelen?Een aanval op de Europese energievoorziening is een oorlogsdaad. En zou ook als dusdanig behandelt moeten worden.
Omdat alle onderhandelingen nu van de tafel zijn. Er is immers geen pijplijn meer.Maar die pijpleiding was toch al afgesloten? Dus veranderd er toch geen zak?
Mijn enige nieuwsbronnen zijn jullie + 9gag, dus ik snap niet hoe dit ding relevant is.
Wacht maar op de winter.
Waarom tag je mij? Ik heb al meerdere keren aangegeven dat de yanks LNG kunnen leveren.Omdat alle onderhandelingen nu van de tafel zijn. Er is immers geen pijplijn meer.
En wie denkt dat dit in het voordeel van Rusland of Duitsland is is nogal traag van begrip.
@Steks
Maar hoe komen we nu aan ons gas? O toeval, de yanks hebben al meerdere keren aangeboden LNG te willen leveren.

Ik tag je gewoon graag.Waarom tag je mij? Ik heb al meerdere keren aangegeven dat de yanks LNG kunnen leveren.![]()
Dan moet je gewoon met een jodenster rondlopen. Het schuldgevoel wordt dan zo groot dat ze zich vanzelf overgeven. Met een beetje mazzel krijg je zelfs nog een fiets cadeau.Mss worden we in December wel gemobiliseerd om Groningen te verdedigen tegen de Duitsers. Das war einmal
#pangpang
Ja mijn opa's fietsDan moet je gewoon met een jodenster rondlopen. Het schuldgevoel wordt dan zo groot dat ze zich vanzelf overgeven. Met een beetje mazzel krijg je zelfs nog een fiets cadeau.

Lekker vanaf je balkonnetje jagenAls mensen echt hongerig worden ben ik tenminste bewapend.

Precies zoiets dacht ik ook.
Tonight we eat monkey.
Zal wel heel mals vlees zijn...

Omdat ze geen zak uitvoeren?

Dat zeg je toch niet...
WERKVLEES
Werkvlees zijn spieren die het rund matig of intensief gebruikt. Er zit veel smaak aan, maar is wel wat taaier. Stoven is dan al snel een toverwoord. Maar wanneer het vlees goed wordt afgehangen en gerijpt, zoals Natuurlijk Beheer dat standaard toepast, dan is het soms alsnog geschikt voor kortere bereidingen.