Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ivan ' Walkie' Petounin, de bekendste Russische rapper, niet bereid om anderen te doden is uit het leven gestapt, vanaf een flat.
Nog maar 27... wat een land.
R.I.P. Rap in Peace.
Er zullen ook wel boeren zijn hier in NL die uit het leven stappenIvan ' Walkie' Petounin, een Russische rapper, niet bereid om anderen te doden is uit het leven gestapt, vanaf een flat.
R.I.P. Rap in Peace.
Hij zag er ook niet echt als Slim BlyatDe bekendste Russische rapper ja…
Ik ben best wel een hip hop fan maar heb nog nooit van hem gehoord lol.
Wat een onzin dit weer.
Wanneer komen jullie eens met goede propaganda ipv dit soort zwakke shit

Krijg er een rapper sjors gevoel bij als ik hem zieIvan ' Walkie' Petounin, de bekendste Russische rapper, niet bereid om anderen te doden is uit het leven gestapt, vanaf een flat.
R.I.P. Rap in Peace.
Krijg er een rapper sjors gevoel bij als ik hem zie
medelijden

De bekendste Russische rapperIvan ' Walkie' Petounin, de bekendste Russische rapper, niet bereid om anderen te doden is uit het leven gestapt, vanaf een flat.
R.I.P. Rap in Peace.
.Dag dadde gij wel wat verstandiger was op je 55j. laat je toch niet van alles wijsmaken manIvan ' Walkie' Petounin, de bekendste Russische rapper, niet bereid om anderen te doden is uit het leven gestapt, vanaf een flat.
R.I.P. Rap in Peace.
Dag dadde gij wel wat verstandiger was op je 55j. laat je toch niet van alles wijsmaken man
Okay.De bekendste Russische rapper ja…
Ik ben best wel een hip hop fan maar heb nog nooit van hem gehoord lol.
Wat een onzin dit weer.
Wanneer komen jullie eens met goede propaganda ipv dit soort zwakke shit

FTFYDe bekendste Russische rapper.
Over het algemeen is een rus toch kut. Dat meer russen zijn voorbeeld mogen volgen.